Фитнес програма

17.03.10
09:40

Аз съм начинаещ и за това се допитвам до вас.Програмата ми е

Понеделник-Гърди бицепс (гърди горни долни средни)
Вторник-Гръб трицепс
Сряда-Почивка
Четвъртък-Трапец рамо
Петък-Крака (може и преса,попринцип крака и оште нешто по избор)

Та вапроса ми е трябва ли да си сменявам програмата аз ходя от по-малко от месец и  мисля че трябва да съм с тази програма поне ощте 1 2 месеца.

и да попитам отделно от темата мислех да си купя Л-карнитин,но ми казват че не не ми трябва да си зема витамини Калции Магнезии и Цинк (за да се “издръпна” по-бързо) висок съм околко 165 и съм 60 кг.

Темата беше редактирана от Антонио на 18.03.10 09:36.

казано от Антонио на 17.03.10, 09:40:

Аз съм начинаещ и за това се допитвам до вас. Програмата ми е:

Понеделник - Гърди, бицепс (гърди - горни, долни, средни)
Вторник - Гръб, трицепс
Сряда - Почивка
Четвъртък - Трапец, рамо
Петък - Крака (може и преса, по_принцип крака и още нещо по избор)

Та въпросът ми е - трябва ли да си сменявам програмата? Аз ходя от по-малко от месец и мисля, че трябва да съм с тази програма поне още 1-2 месеца.

Да попитам отделно от темата - мислех да си купя Л-карнитин, но ми казват, че не ми трябва, да си взема витамини, Калций, Магнезий и Цинк (за да се издрапна по-бързо). Висок съм околко 165 см и съм 60 кг.

Това, което съм маркирал с червен цвят, е СРАМНО!

Тази програма не е подходяща за начинаещ. Оптималният вариант за теб е кръгови тренировки през първите 2-3-4 месеца, след което преминаваш към съобразена с целите ти по-конкретна програма.

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 17.03.10 10:24.