помощ

06.02.11
00:39

Здравейте искам да попитам какви упражнения да правя за изправяне и разширяване на гръдния кош аз съм начинаещ за момента правя лицеви и пуловер редувам ги правя 30 повт. лицеви и след това 15 повт. пуловер правя по 4 серии от двете. Искам да попитам какво още мога да правя за да има по голям ефект и въобще правилно ли е това което правя Благодаря предварително

06.02.11
09:58

Фитнес зала ли посещаваш или тренираш у дома? Обмислялл ли си плуването като спорт. От това, което си написа не личи да искаш да трупаш мускули.

06.02.11
12:06

Тренирам вкъщи не искам да трупам мускули искам да ми се разширят малко гърдите защото са изостанали мислил съм да ходя да плувам но просто за сега няма къде да ходя :)

06.02.11
12:17

В такъв случай ето няколко идеи:
1.изпълнявай лицевите опори с тежест на гърба - удобен вариант е раница с книги - така ще сведеш многото повторения до 10-15;
2.не тренирай всеки ден гърдите, а примерно 2 пъти седмично - единия път само лицеви, а другия само пулоувър; 5 серии лицеви в единия ден и 5 серии пулоувър в другия с малки почивки, ако килограмите са ти леки;
3.ако си купиш чифт разглобяеми дъмбели ще можеш успешно да тренираш абсолютно цяото си тяло

06.02.11
12:23

Благодаря за информацията Имам такива дъмбели единия мисля че е 7кг

06.02.11
12:52

казано от climb climb на 06.02.11, 12:23:

Благодаря за информацията Имам такива дъмбели единия мисля че е 7кг

Тогава спокойно можеш да тренираш гърдите и с преси и флайс. Останалите мускули на тялото също.

06.02.11
13:42

Ами за сега ще си остана с лицевите и пуловера апък по нататък ще почна и за цялото тяло