02.06.11
18:34
#3761
казано от emzo на 02.06.11, 17:17:
Гледай да е до 101к.с. , че ме е яд като плащам данъка.
На 101 коня колко е данъка?
02.06.11
18:37
#3762
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11305574751292166&f1=details
казано от head_hunter на 02.06.11, 18:34:
казано от emzo на 02.06.11, 17:17:
Гледай да е до 101к.с. , че ме е яд като плащам данъка.
На 101 коня колко е данъка?
Тънкаж е, около 20-30лв. там важи половин данък ако имаш катализатор. Аз оня ден платих близо 500 лв. заради това, че карам супер екологична кола, със всичките гадости като EGR-и FAP filter, и не знам си още какви щуротии, който отгоре на това вдигат цената на колата с около 10-15%, и ай честито на всички каращи нови автомобили. Съвсем скоро съм се заканил да извадя всичките тези глупости и да ги изключа софтуерно, поне да не си тормозя колата.
Мнението беше редактирано от Valdis на 02.06.11 18:54.
казано от Brute на 02.06.11, 18:37:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11305574751292166&f1=details
Не съм сигурен, но тази 6-ца май е със мотор на Ford, ако е така и да ми я подаряват я неща :D
02.06.11
18:58
#3765
казано от Valdis на 02.06.11, 18:45:
казано от head_hunter на 02.06.11, 18:34:
казано от emzo на 02.06.11, 17:17:
Гледай да е до 101к.с. , че ме е яд като плащам данъка.
На 101 коня колко е данъка?
Тънкаж е, около 20-30лв. там важи половин данък ако имаш катализатор. Аз оня ден платих близо 500 лв. заради това, че карам супер екологична кола, със всичките гадости като EGR-и FAP filter, и не знам си още какви щуротии, който отгоре на това вдигат цената на колата с около 10-15%, и ай честито на всички каращи нови автомобили. Съвсем скоро съм се заканил да извадя всичките тези глупости и да ги изключа софтуерно, поне да не си тормозя колата.
Утре отивам да си регистрирам колата в данъчното (giggle)
02.06.11
19:04
#3766
аз пък искам училищнити баровци с коли 90’ година да ги насе*а с едно Порше... само за един ден искам да ми го дадът да отида на даскало с него :D само да видя как ще реагират после го връщам обещавам ! :D
02.06.11
19:17
#3767
Ето ти порше :) http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11292172190976529&f1=details Един прекъсвач и всичко свършва :)
казано от anxiety на 02.06.11, 19:17:
Ето ти порше :) http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11292172190976529&f1=details Един прекъсвач и всичко свършва :)
Това да не е било такси? :D
02.06.11
19:42
#3769
Малко трудничко 200 коня бензин да е такси Хахха :) Но иначе е готина количката :Д
02.06.11
19:52
#3770
е ама аз го искам за 1ден само.. като ще е гарга да е рошава... искам всичко по колата да мирише на пари и като форсирам да падат левчета отзаде :D
казано от head_hunter на 02.06.11, 18:34:
казано от emzo на 02.06.11, 17:17:
Гледай да е до 101к.с. , че ме е яд като плащам данъка.
На 101 коня колко е данъка?
до 74 kW включително е поносим, под 100лв, зависи пак от годината на производство.
101 коня влиза уж в тия 74кв.
Това е на Нова Година, разходка почти до границата - село Буката, Смолянско.
Планински път, завои, мръсна газ по завоите :D (гоних една Купра ТДИ, ама ония сигурно имаше спортни пружини, щото не мърдаше от завоите да го ева ...) , малко магистрала с 140 на темпомат.
Teгло на мойта каляска - празна - 1433кг.
Имаше едно аверче с 1.6 16v 103к.с. на газ, което като удари чертата за гориво беше точно 2 лева над мен и си изяде шапката от яд :D :D :D
p.s. за съжаление нямам 6та предавка, нищо .... в следващата кола :P
Мнението беше редактирано от emzo на 02.06.11 20:16.
казано от tra^la^la на 02.06.11, 11:14:
онзи ден чета темата със снимки и гледам едно момче качило снимки с фотошоп работени.
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2019/8110530512846469581306571465sP11ZXAwRXoehJM6asuf.JPG
лошо се поизложи,пък не изглежда зле.ама къде ти - мнението на хората в интернет очевидно е доста важно,че чак да се опиташ да излежеш :Д
Тоз агент и тука си е постнал фотошопнатите снимки! Даже взех, че го похвалих пък той изтри коментара :)
Колкото до автомобилите... ако в момента трябва да купувам кола, най-вероятно ще е нещо такова http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=144834798&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption;.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1;.makeId=1900&makeModelVariant1;.modelId=2&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&tabNumber=2
Мнението беше редактирано от x_3_mar на 02.06.11 20:35.
абе се тоя е... дизел бензин то ако избиваш от гориво то ше ги дадеш за подръжка... важното е вече къде се кара извънграда или в града ;) ти си направи извод
02.06.11
21:10
#3774
казано от emzo на 02.06.11, 20:15:
до 74 kW включително е поносим, под 100лв, зависи пак от годината на производство.
101 коня влиза уж в тия 74кв.
По талон е точно 74 кв.
Онлайн калкулаторите ми изкарват различни цифри за данъка, но не вярвам да е повече оп 50-тина лева :D
На вън е 40 градуса жега. Две бабички седят на една пейка. По едно време едната вика:
- Пенке, не ти ли замириса нещо на мърша? Пенке? Пенкееееее?
02.06.11
22:04
#3777
казано от emzo на 02.06.11, 21:29:
Хед, значи си с нисък данък.
1.6 101к.с. нали ?
Да :)
Останах очарован от кочинката. Мислех да слагам газ, но се отказах, че не я карам ежедневно.
02.06.11
22:34
#3778
казано от Rikoo на 02.06.11, 21:16:
На вън е 40 градуса жега. Две бабички седят на една пейка. По едно време едната вика:
- Пенке, не ти ли замириса нещо на мърша? Пенке? Пенкееееее?
ай лайк черен хумур ! :D
Притесненията ми относно дизелите са, че при тези стари коли може да са издухани и това няма как да се разбере.
Относно газта, ако тепърва ми се налага да слагам, с моето каране едва ли ще я избия в близките години.
03.06.11
00:37
#3781
“Какво е доверие? -Двама канибали в поза 69!”
————————————————————————————————————————————————————————————————————-
В класа на Иванчо ще идва на посещение майор Миланов от Милицията и другарката ги предупредила:
- Всеки ще каже по едно изречение като всяка дума да започва с буквата “М”.
Идва майор Миланов и първа става Марийка:
- Москва. Мраз. Майор Миланов марширува с московската младеж. Майор Миланов молодец...
- Браво, седни си.
Става Петърчо:
- Милано. Майор Миланов мъчи мафията. Мафията: “Милост, майор Миланов, милост.”
- Много добре.
........... И така се изредил целия клас и дошъл ред на Иванчо. Даскалката не искала Иванчо, виден простак, да става, защото знаела че ще каже някоя глупост. Майор Миланов обаче го накарал да стане.
Иванчо става и сияещ:
- Мала Азия. Мъгла. Мараня. Морни манафи маат майор Миланов между мъдята и малкия мозък. Майор Миланов мляска мазен минет на махараджата. Махараджата: “Машалла, майор Миланов, машалла!!!
:D
Мнението беше редактирано от Димитър Иванов на 03.06.11 00:39.
Добро утро! Събудих се в 5:20ч чак не мога да повярвам колко съм ранобудна :)
03.06.11
06:46
#3783
Добро да е .Гълтай бърнарите и улавяй баирите :D
казано от krali_marko на 03.06.11, 06:46:
Добро да е .Гълтай бърнарите и улавяй баирите :D
Приключих с тях :D
03.06.11
08:38
#3785
Току що преключих с около 3900 стъпала и се чувствам като перце
От преумора заспах към 04.00 и преди малко станах с г**а нагоре :(
High carb day .... all day long :P
Мнението беше редактирано от emzo на 03.06.11 09:39.
казано от Петко К на 03.06.11, 00:32:
Притесненията ми относно дизелите са, че при тези стари коли може да са издухани и това няма как да се разбере.
...
Може да се разбере - мери се компресията.
...около мен има доста дизели - и то по - старички и никой няма проблем. По принцип казват, че ако взимаш дизел, най - добре е да го купуваш през зимата, но ако си направиш труда да замериш компресията, може и лятото : ) Дизеловите двигатели са с по - дълъг живот от бензиновите - по - малко износване заради по - ниските обороти. Така че вероятността да вземеш издухан бензинов мотор е по - голяма от това да попаднеш на издухан дизелов, дори и при по - голям пробег.
Е, то е по - добре комънрейл, но и една щайга като моята ще ти свърши добра работа...във всеки случай коне под 100 са малко за дизел с купе като на онази Вектра. Няма да можеш да се изнесеш бързо от някое кръстовище :), то докато качи оборотите, докато се включи турбото, докато се сети, че трябва да се изстреля, а не да се влачи, пък тия 5 коня докато затеглят купето...мъка си е.
Ако пък не държиш да е пъргава, не ти трябва и турбо. Някой от по - старите модели на Мерцедес и дори ще се радваш на добър разход : ), нещо като моя - 2,5.
По - скоро бих обърнала внимание на това дали искам кола с предно или със задно предаване. По - старичките със задно по правило са доста неустойчиви през зимата, едва ли някой в завода си е представял, че тая кола ще се кара в полеви условия в България : )
Принципно, ако ще и един единствен купувач да имам, няма да му дам да мери компресия.
Няма да дам и на сервиз да вадят свещи или дюзи, за да мерят компресия.
Именно. За тези пари едва ли някой ще се навие, пък и си е разправия. Обаждах се за тази Вектра, но е в Костинброд.
Може утре да я видя, принципно ще ходя да гледам коли уикенда.
казано от Инис на 03.06.11, 10:12:
казано от Петко К на 03.06.11, 00:32:
Притесненията ми относно дизелите са, че при тези стари коли може да са издухани и това няма как да се разбере.
...Може да се разбере - мери се компресията.
...около мен има доста дизели - и то по - старички и никой няма проблем. По принцип казват, че ако взимаш дизел, най - добре е да го купуваш през зимата, но ако си направиш труда да замериш компресията, може и лятото : ) Дизеловите двигатели са с по - дълъг живот от бензиновите - по - малко износване заради по - ниските обороти. Така че вероятността да вземеш издухан бензинов мотор е по - голяма от това да попаднеш на издухан дизелов, дори и при по - голям пробег.
Е, то е по - добре комънрейл, но и една щайга като моята ще ти свърши добра работа...във всеки случай коне под 100 са малко за дизел с купе като на онази Вектра. Няма да можеш да се изнесеш бързо от някое кръстовище :), то докато качи оборотите, докато се включи турбото, докато се сети, че трябва да се изстреля, а не да се влачи, пък тия 5 коня докато затеглят купето...мъка си е.
Ако пък не държиш да е пъргава, не ти трябва и турбо. Някой от по - старите модели на Мерцедес и дори ще се радваш на добър разход : ), нещо като моя - 2,5.
По - скоро бих обърнала внимание на това дали искам кола с предно или със задно предаване. По - старичките със задно по правило са доста неустойчиви през зимата, едва ли някой в завода си е представял, че тая кола ще се кара в полеви условия в България : )
Тук грешиш, доста жестоко! Компресията не винаги е показател за състоянието на един двигател, има много добавки и по-дебели масла, които връщат заводските стойности за компресията на дигателя, но това е решение за предпродажба и е твърде краткотрайно за да се разчита на него, след първата смяна на масло собственика на подобен автомобил го чака изключително неприятна изненада. Това за дългия живот е много относително, особенно когато се сравнява турбо мотор и атмосферен такъв, оборотите може да са ниски, но разликите във въртящия момент да са в пъти в полза на турбодизела ;) следователно и натоварването е доста по-голямо, което пък е предпоставка за по-бързо износване, да не говорим за турбината и ГНП-то, части които са уязвими при стари дизели и изключително скъпи. Още повече, че дизел навън се купува от хора, които карат, карат ама много. Аз съм привърженик на оригиналните части, а Мерцедес не е от най-евтините за подръжка автомобили когато се ползват такива, другите заместители за мен са бошлаф работа. Колкото и странно да звучи читавия дизел се познава по звук и по мирис, и саждите от вътрешната страна на ауспуха, трябва при разтъркване да се разпрашават, мазни ли са, бягаш надалеч.
Разбира се, възможно е да греша дори брутално.
Не съм споменавала за евтини части, като цяло дизелът е по - скъп за поддръжка.
А особено Мерцедес...но при тях по правило няма много за правене така или иначе. Стига да не вземеш помпа Лукас. Но това са подробности за марката и конкретни модели.
Споменах за по - дългия живот на дизела спрямо бензина, още не сме започнали да сравняваме атмосферен двигател с турбо. Но каквито и предимства да изведеш на атмосферния, аз пак бих взела турбо : ) А една от причините служебни коли, автобуси да са все дизели, е именно по - дългия живот на двигателя.
Между другото, сега ми припомни, че на един познат точно така му изтропа двигателя след първата смяна на масло - дизел, а на един друг - бензина : )
Всъщност спорим ли? : ))))
Иначе има доста дреболии за разпознаване на читав дизелов двигател...
казано от Инис на 03.06.11, 12:05:
Разбира се, възможно е да греша дори брутално.
Не съм споменавала за евтини части, като цяло дизелът е по - скъп за поддръжка.
А особено Мерцедес...но при тях по правило няма много за правене така или иначе. Стига да не вземеш помпа Лукас. Но това са подробности за марката и конкретни модели.
Споменах за по - дългия живот на дизела спрямо бензина, още не сме започнали да сравняваме атмосферен двигател с турбо. Но каквито и предимства да изведеш на атмосферния, аз пак бих взела турбо : ) А една от причините служебни коли, автобуси да са все дизели, е именно по - дългия живот на двигателя.
Между другото, сега ми припомни, че на един познат точно така му изтропа двигателя след първата смяна на масло - дизел, а на един друг - бензина : )
Всъщност спорим ли? : ))))
Иначе има доста дреболии за разпознаване на читав дизелов двигател...
Всъшност не спорим :) Просто те поправям тук таме. Аз също съм с две ръце за турбо моторите, но като се замисли човек атмосферния дизел в общи линии е изчезващо животно. А за служебните автомобили пак ще те поправя, вземат се не заради по-дългия живот, а заради по-ниския разход, общоприета практика е тези автомобили да се сменят на 120-200 000км. така, че живота на двигателя тук общо взето не е определящ фактор. Същата причина е при товарните автомобили и автобусите, за пример ще спомена камион урал, на който по книга му дават да гори БЕНЗИН А93 и разход от 86л./100км. по шосе без зацепване на мост, разход който в действителност е по-висок (това по спомени от казармата) а мощноста на мотора беше около 160к.с. дизел с подобни характеристики ще е двойно по-икономичен. Иначе правилото колкото по-голям е мотора, толкова по-бавно се уморява важи с пълна сила независимо дали става въпрос за лек автомобил или товарен. А за да се познае добрия двигател, човек трябва да има опит, не става само със съвети и четене.
Еми, чудесно тогава...
Не ме поправяш, а допълваш; споменах, че това е една от причините.
Между другото животът на двигателя за нас не е определящ не за друго, ами защото човек си сменя колите по - често : ) За мен е все едно дали му дават живот 500 хиляди или милион км. - аз едва ли ще мина с тая кола повече от 100 хиляди и ще взема друга...Но виж, при автобус, който дневно минава ок. 1000 км., животът на двигателя определено е важен. А съм виждала и служебни дизелови коли с доста голям пробег, които никой не е сменил на 100 хиляди.
Урал, а...
Не си спомням точно, на разходът на един КАМАЗ беше около 50 литра нафта, мисля...при невероятните двеста и нещо коня, произведен през 80-те и 90-те години на миналия век.
Аз съм “за” големите мотори...
И да, така е, опит си трябва, но това е общовалидно правило за всичко.
03.06.11
15:16
#3794
Еха в каква дискусия се впуснахте :D
Да си вземеш кола втора ръка е, като да си купиш котка в чувал или да смениш жената :D
Тия полемики и за нови автомобили са много относителни, та общо взето покупката на автомобил втора ръка си е проверка на късмета :D
Еми то аз моите така ги купувам - ламарини, звук на двигателя, капачката на маслото, ауспуха и усмихне ли ми се - моя е :D
Точно си е като котка в чувал : )
03.06.11
15:52
#3796
казано от head_hunter на 03.06.11, 15:16:
...общо взето покупката на автомобил втора ръка си е проверка на късмета :D
Колко си прав не е истина :D Номера е ти да се окажеш малко по-хитър от търговеца :D Особено ако се купува от автокъща... :x Едно от местата, в които можеш да видиш наистина колко е гениален българина :D
03.06.11
16:13
#3797
казано от ProXxX на 03.06.11, 15:52:
казано от head_hunter на 03.06.11, 15:16:
...общо взето покупката на автомобил втора ръка си е проверка на късмета :D
Колко си прав не е истина :D Номера е ти да се окажеш малко по-хитър от търговеца :D Особено ако се купува от автокъща... :x Едно от местата, в които можеш да видиш наистина колко е гениален българина :D
По-хитър от автоджамбазин в авто-къща можеш да си само ако не си купиш колата от там :D
Преди три месеца през няколко авто-къщи минах и трагедията беше голяма, но покрай Туингото бях понаучил нещо от монтьорския занаят, та ми беше по-лесно да разпознавам моргите :D Докато обикалях да купувам кочинката попаднах на екземпляри, в които и животните не искаха да умират :D
Кола само от собственик - можеш да видиш мърльо ли е, как е гледал колата, бърза ли да се отърве от нея и др. Все пак и никой не би рискувал да си натъпче двигателя на собствената си кола с разни боклуци, защото не се знае кога ще я продаде и да не му се налага да прави лепенка “вечно моя” или да вика “Надин”, но това в случай, че колата се кара.
п.п. Новата мода на Горубляне е колите масово да са на по 103 000 км. :D /вероятно са на толкова, но след третата обиколка на екватора :D/
Мнението беше редактирано от head_hunter на 03.06.11 16:20.
Съфорумици,хвърлете едно око на тая тема и кажете според вас нормално ли е вече това?!
http://www.bb-team.org/forums/viewthread/53548
03.06.11
17:04
#3799
казано от Deuce на 03.06.11, 16:28:
Съфорумици,хвърлете едно око на тая тема и кажете според вас нормално ли е вече това?!
http://www.bb-team.org/forums/viewthread/53548
Даааа типичния мечтател за големи мускОли :D На няколко пъти съм писал във въпросната тема - даже на едно място иска снимки да ми прища и да го видя колко е як :D