Къпане

Темата е заключена.

17.07.05
12:27

Аз съм от студентски град и там сега за 3 седмици няма да има топла вода
и трябва да се къпим с бързовари и кофи.Много е  тъпо и ми убива желанието за тренировка,а за кардио да не говорим.Вие имали ли сте този порблем :roll:

17.07.05
12:41

[quote author=“VictuS”]Аз съм от студентски град и там сега за 3 седмици няма да има топла вода
и трябва да се къпим с бързовари и кофи.Много е  тъпо и ми убива желанието за тренировка,а за кардио да не говорим.Вие имали ли сте този порблем :roll:

Хм... сори, че ти отговарям на въпроса с въпрос пич, ама....:

Кво ще прайте??? :)
Това е егати ужаса. Трябва да си намериш някой познат/авер,ка :wink:  където да се къпеш, иначе просто незнам...

17.07.05
13:17

Няма проблем.В залата съ6то няма топла вода,а мисля 4е е  :( ,а мисля че трябва да има

17.07.05
15:25

Малко ще се поотклоня от темата: Та значи преди известно време един фитнес инструктор ми каза че не е хубаво да се къпеш веднага след тренировка,щото мускулите ти се охлаждали и се губило част ефекта.Трябвало да минат поне 40мин.Имали нещо вярно или нещо се е ебавал с мене.

17.07.05
15:54

[quote author=“VictuS”]Аз съм от студентски град и там сега за 3 седмици няма да има топла вода

Еми бегай на Семейните има огромни бързовари и кофи! Така правихме всички, докато бехме в Студетски.
И не се занимарявай, зарад топлата вода ;)

LA

17.07.05
17:18

Че в жегата нема лошо и един леден  :wink:  да си теглиш...Мда тамън ше се калиш!

17.07.05
19:46

Абе хора стига сте писали глупости!! Тоя форум е за фитнес. Голяма работа профилактика на водата има всяка година, не е такава болка за умиране. Тц тц... ужас ужас