Моята програма

27.08.12
23:37

Искам да чуя вашите коментари по програмата независимо дали са критики или не ще бъда благодарен ако всеки се обоснове.
Аз съм начинаещ от днес започнах по тази програма докато ми укрепнат мускулите ще бъда по нея ако я одобрите 1 месец и половина.Правя я Понеделник(днес беше първият ми ден) Сряда и Петък:

ГРЪБ                  Придърпване на вертикален скрипец - 3 серии 12 повторения   
  ГЪРДИ              Повдигане на щанга от лег - 3 серии по 12 повторения
  ГРЪБ                  Придърпване на хоризонтален скрипец - 3 серии 12 повторения
  Гърди                Избутване на дъмбели от наклонен лег -  3 серии 12 повторения
  РАМО                Раменно разтваряне встрани - 3 серии по 12 повторения
  ТРИЦЕПС          Едностранно трицепсово разгъване с дъмбел - 4 серии по 10 повторения
  БИЦЕПС            Бицепсово сгъване с щанга - 3 серии 10 повторения
  БЕДРА              Бедрено разгъване - 3 серии по 20 повторения
  БЕДРА              Бедрено сгъване - 3 серии по 20 повторения
  ПРАСЕЦ            Повдигане на пръсти на лег преса  - 3 серии по 20 повторения
  КОРЕМ              Кoремни преси - 3 серии по 25 повторения
  ГРЪБ                  Мъртва тяга 3 серии 6 повторения
  ГЪРДИ                флайс - 3 серии по 12 повторения

AS

27.08.12
23:48

Щом  днес е бил първият ден,как мина ? :)
П.П.Мисля,че упражненията за крака трябва да са или последни или първи.Корема също го остави за накрая.

Noctis Caelum

27.08.12
23:50

Това е една кръгова програма от сайта Обем в 3 дни.Изпълнявай я до корема.Мъртвата тяга и флайса са добавени или от теб или от някой друг! Не ги прави.

Поздрави.

Мнението беше редактирано от Noctis Caelum на 27.08.12 23:52.

27.08.12
23:50

Еми добре мина след тренировката неможех да дигна 1 чаша вода много ми бяха изморени ръцете но вече са супер.
Добре ще сложа корема последен.Краката преди корема.

27.08.12
23:52

Значи да премахна флайса и тягата?

Noctis Caelum

27.08.12
23:53