08.05.13
13:09
Здравейте, аз съм на 22, студентка, която преди да започне студентските си години беше в перфектна форма.
в момента съм в чужбина по програма и съм решила,че докато съм тук ще направя драстични промени във себе си, особено що се отнася до телесните ми размери.
На 14.04.2013 започнах с леките кросове в парка, както и си съставих програма за 3 хранения дневно, знам,че би било добре храненията да са повече, но нямам възможност да ям всеки ден по едно и също време по 5 пъти... едва се организирах за 3те хранения :/. Като съм наблегнала на нискомаслени и обезмаслени млечни, салати, по плод на ден и не всеки ден, понякога плодови млека или мед, риба тон, пилешко, елда, червен боб и ориз като последните са по веднъж седмично.Както и веднъж на 2 седмици си правя и пречистващ, воден ден. Не крия,че в неделния ден си позволям да се поглезя например със сладолед.
Тук кантари няма,освен в една аптека, но немога да вися там всеки ден да се тегля... Нося си метър и се меря. И ето старта какъв беше:
тегло:52,5
бедро: 55см
дупе:92 /дупето се губи от гадните ханш и бедра /
ханш:89см
корем:85
талия: 67 /това нямам как да го променя, понеже на горе сам по кости ://
Започнах с лек крос от 15-20 минути и всяка седмица увеличавам с по 5 минути, скоростта отначало е по-бавна, защото гледам повече времето, а не разстоянието, когато вече съм се приспособила към времето интересно изминавам и по-дълго разстояние. Не мога да преценя разстояние с километри, но си броя обиколките и например 30те минути от началото правех 5 обиколки, а към края по 7.
понякога тичам и по два пъти дневно, но следващия ден отпочивам.
размери днес:
тегло:49
бедро:53
дупе:91
ханш:87
корем:83
Интересното е,че мислех,че намаляването на бедрата ще е проблема, а се оказа,че тях ги намалих видимо, а ханша не... Къде греша?
Целта е 47 килограма и разбира се по-малки обиколки по бедрата и ханша, особено ханша.
Темата беше редактирана от Lena Theodoridou на 08.05.13 20:04.
08.05.13
13:15