Прекарвам много време в залата!!!

05.11.05
15:06

Хора като ида в залата колкото и бързо да гледам да си направя тренировката пак откарвам 4-5 часа,зависи какво имам да тренирам.Другите идват за по един-два часа и си заминават, а аз стоя много и си мися че собствениците и другите там ми се чудят и ми се подиграват,но аз усещам че за 1 час немога да направя пълноценна тренировка.Правя си всичко и накрая 20-25 мин малко велоаргуметър за корема!!!! Какво ще кайете вие??????? :?:  :?:

Че нищо не вършиш ... какво тренираш? Колко мускула в тренировка? Колко са ти почивките?

05.11.05
15:28

[quote author=“manson”]Че нищо не вършиш ... какво тренираш? Колко мускула в тренировка? Колко са ти почивките?

 
Ами тренирам 3 дена в седмицата.Понеделник:гръб,бицепс,трапец и там малко за корем и велоаргометър.Сряда:Гърди,трицепс,предмишница и пак малко корем и вело.Четвъртък:рамо,крака,малко корем и вело

05.11.05
15:42

За да не успееш да вместиш такава тренировка в 1 час, или правиш по 50 серии за група или почиваш по 15 минути между сериите! И двете неща са грешни! Моята последна тренировка за гръб, трапец и бицепс отне точно 55 минути, така че прави си сметката ;)

Велоергометъра не го включвам към общото време, но и с него не ти трябва повече от час и половина.

05.11.05
15:52

[quote author=”Петко К”]За да не успееш да вместиш такава тренировка в 1 час, или правиш по 50 серии за група или почиваш по 15 минути между сериите! И двете неща са грешни! Моята последна тренировка за гръб, трапец и бицепс отне точно 55 минути, така че прави си сметката ;)

Велоергометъра не го включвам към общото време, но и с него не ти трябва повече от час и половина.

Правя по 4-5 вида упражнения (за група) по 3 серий по 8-10 повторения!!!!! :cry:  :cry:  :cry:  :?:  :?:  :?:  :?:

05.11.05
15:55

Ми 4-5 упражнениея са доста, но не са достатъчно, за да тренираш 4-5 часа.
Явно си почиваш прекалено много.

05.11.05
15:55

Пич аз тренирам по същия сплит, само дето за голяма група правя 4 упражнения аз за малка по 2… + 40 мин кардио и сичко го свършвам за не повече от час и половина...

05.11.05
15:57

при така описаната тренировка и серии, явно се шматкаш из залато доста повече от препоръчителното. трябва да увеличиш интензивността. не казваш нещо важно, а именно - доволен ли си от резултатите ти?

05.11.05
16:00

ами хора опитвам се всеки път колкото може по бързо да свършвам с тренировката ,но не става!!!НЕМИСЛЯ че почивам много защото ходя сам и си правя серийте и не се отплесвам много!!!!!???? :?  :?  :?

05.11.05
16:06

4-5 часа е безумно много време. ти не огладняваш ли докато тренираш?!. смали си тренировката на 1,5 ч максимум, хората ти го казаха по-горе. просто не мога да си представя какво толко правиш 5 часа. не е правилно и няма да има резултат според мен.

marry jane:P

05.11.05
16:21

4 часа :shock:  :shock:  :shock:
ти ма уби бе човек!!!!

®off™ Ninja

05.11.05
16:33

Пич какви 5 часа, на мен тренировките са ми 40 мин+ 15- 20 мин кардио и се чувствам страхотно. Ако тренираш повече от 1 час, тренировките ти няма да са пълноценни, защото тогава започва катаболизмът. Аз лично не мога да измисля как ги постигаш тези 5 часа. Намали упражненията и увеличи интензивността, защото иначе тренировките ти ще имат обратен резултат.

05.11.05
16:53

БЕ ще се повторя ама сичките не сте у ред!тренирофката е някаде около 1 час и 30 минути!За мене тва е нормално!Това вклучва изчаквания, заети уреди, почивки!

4-5 часа трая да ям, да сера, и да пикая в залата че да ги напрая!

а за 1 час може да са напраи тренирофка ма тя ще е много на барзо,да не говорим че ко имате 10-20 минути кардио след трен е невазможно за 1 час свястна тренировка, която да ви накара да се изпотите!

05.11.05
16:56

http://dizzy-boy.hit.bg/qki%20gurdi.jpg
http://dizzy-boy.hit.bg/qk%20grub.jpg
Тези са от миналата година!!!! имам една от миналия месец но трябва да влезете в http://dizzy-boy.hit.bg/    тя е към края с един син потник съм!!!!!

05.11.05
16:59

по колко упрайнения да правя за една мускулна група да има ефект?????

05.11.05
17:01

[quote author=“DarkWolf”]БЕ ще се повторя ама сичките не сте у ред!тренирофката е някаде около 1 час и 30 минути!За мене тва е нормално!Това вклучва изчаквания, заети уреди, почивки!

4-5 часа трая да ям, да сера, и да пикая в залата че да ги напрая!

а за 1 час може да са напраи тренирофка ма тя ще е много на барзо,да не говорим че ко имате 10-20 минути кардио след трен е невазможно за 1 час свястна тренировка, която да ви накара да се изпотите!


Пич внимавай с тона! Кое нение у ред ?!?! кой е казвал, че трена му е 1 час + кардио?!?! Чети и уважавай другите!

largozol

05.11.05
17:32

Наско не знам за другото,обаче определено ти трябва ядене!

05.11.05
17:38

[quote author=“largozol”]Наско не знам за другото,обаче определено ти трябва ядене!

видя ли снимките????че аз си ям,но почти всичко ми се качва на корема!!!

^Vlastelina^

06.11.05
02:28

5 часа ???? :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock: Много са пич :!:  :!:
Аз за 1 4ас и 15 минути съм свършил всичко... Ти по колко време почиваш между сериите  :?:  :?:  :?:

06.11.05
03:02

опитай да намалиш почивките. Явно са ти прекалено много и в повече. 5часа е доста време за тренировка пък и гориш, ако наистина тренираш интензивно това време.

06.11.05
13:26

nasko_007
не че имам нещо притив тебе но и аз да бях и аз щях да ти се смея (не се засягаи!).
За да седиш ти 4-5 часа в 1 залатрябва да си някакъв робот с тия 4-5 часа би могъл да влезнеш в книгата на гинес  :wink:
Прави си почивките между серите ти да не бъдат повече от 2минути и не да правиш по 10 сери за 1 мусколна група, не си ли видял другите как тренират по 3-4 сери мах. за мусколна група?!При теб се получава сигурност претренирване с толкова време в залата.Ще осетиш натоварване само при пълноцена тренировка(това твойто сигурност не е)!

06.11.05
14:02

[quote author=“Player”]nasko_007
не че имам нещо притив тебе но и аз да бях и аз щях да ти се смея (не се засягаи!).
За да седиш ти 4-5 часа в 1 залатрябва да си някакъв робот с тия 4-5 часа би могъл да влезнеш в книгата на гинес  :wink:
Прави си почивките между серите ти да не бъдат повече от 2минути и не да правиш по 10 сери за 1 мусколна група, не си ли видял другите как тренират по 3-4 сери мах. за мусколна група?!При теб се получава сигурност претренирване с толкова време в залата.Ще осетиш натоварване само при пълноцена тренировка(това твойто сигурност не е)!

НЕ се засягам!!!Аз нямам повод да се зясягам защото вие ми казвате истината и аз също го виждам това че стоя много време!!!!Значи тръгвам аз към залата и си викам:Днес ще си направя по бързо тренировката,но уви нестава!!!!каквото и да правя пак много време ми отнема!!!

06.11.05
14:11

Ще осетиш натоварване само при пълноцена тренировка(това твойто сигурност не е)

Аз натоварването си го усещам,защото ми се напомпват мусколите,но трябва сигорно да правя по две упражнения за мускул с по 2 серии за да се вместя в този 1 час и 20-30 мин. А така не усещам да съм натоварил  мускулите!!!!!!! :oops:

qk_bik

06.11.05
14:16

и аз ще изразя едно мнение като кажа само,че най-дългата ми тренировка когато правех адски много упражнения за мускулна група е 3 часа и 15 минути,като тренирах гърди и предно и средно рамо+корем,но за гърди правех 7 упражнения х 5 серии х 12 повторения и за рамо 5 упражнения х 5 серии х 12 повторения,като са включени суперсерии,форсирани повторения и допълнителни повторения с партньор,и то с минута и малко повече почивки между сериите.Значи ако ти действа тая програма и постигаш поставените си цели чрез нея моя съвет е:тренирай си колкото прецениш за добре,трябва да си изградиш своя програма на тренировка само с такива упражнения които ти действат и се чувстваш добре от тях,всеки е уникален сам по себе си така че няма общоприети тренировки или въобще нещо общо за всички така че пич ти си прецени какво е най-добре за теб.

06.11.05
15:41

nasko_007
кажи за секи ден от сплита си какви упражнения и по колко сери, повторения правиш(по колко време почиваш между серите) ?

^Vlastelina^

06.11.05
16:58

[quote author=“qk_bik”]и аз ще изразя едно мнение като кажа само,че най-дългата ми тренировка когато правех адски много упражнения за мускулна група е 3 часа и 15 минути,като тренирах гърди и предно и средно рамо+корем,но за гърди правех 7 упражнения х 5 серии х 12 повторения и за рамо 5 упражнения х 5 серии х 12 повторения,като са включени суперсерии,форсирани повторения и допълнителни повторения с партньор,и то с минута и малко повече почивки между сериите.Значи ако ти действа тая програма и постигаш поставените си цели чрез нея моя съвет е:тренирай си колкото прецениш за добре,трябва да си изградиш своя програма на тренировка само с такива упражнения които ти действат и се чувстваш добре от тях,всеки е уникален сам по себе си така че няма общоприети тренировки или въобще нещо общо за всички така че пич ти си прецени какво е най-добре за теб.

60 серий за един ден и всяка по 12 повторения  :?:  :?:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:

26.02.06
22:49

Абе докат не напраиш 20 тона тренировка не излизай от залата. 8)

RE

27.02.06
00:08

4-5 часа са много време за тренировка,верно има различен тип хора-някой са по нервни,не могат да стоят на едно място ,тичат от уред на уред ,други си почиват повече м/у сериите и са по бавни ама чак 4,5 часа е много ако си от 2-рия тип максимума е  2 часа ама не и повече.

27.02.06
08:59

най-лесно се решава въпросът с хронометър, на телефон или часовник, няма значение. Засичаш си по 2 мин. за почивки м/у сериите и когато изтекат почваш. Така както си си дал сплита ум не ми го побира какво правиш по 4-5 часа в залата, освен ако наистина не почиваш по 10 мин.

27.02.06
09:08

[quote author=“nasko_007”][quote author=”Петко К”]За да не успееш да вместиш такава тренировка в 1 час, или правиш по 50 серии за група или почиваш по 15 минути между сериите! И двете неща са грешни! Моята последна тренировка за гръб, трапец и бицепс отне точно 55 минути, така че прави си сметката ;)

Велоергометъра не го включвам към общото време, но и с него не ти трябва повече от час и половина.

Правя по 4-5 вида упражнения (за група) по 3 серий по 8-10 повторения!!!!! :cry:  :cry:  :cry:  :?:  :?:  :?:  :?:

4-5 упражнения са ти много!!!прави по 3 за големите и по 2 за малките,по 3 серии и намали почивките на макс 2 минути,така и не каза колко почиваш но ми изглежда като 10 мин. на серия.И не ги слушай че повече от 1 час е непълноценно.м/у 1 и 2 часа е екстра.намали малко килата на щангите и почивай по-малко

TU

27.02.06
09:23

Ко направи ти? 4 часа мале. Аз, колкото и да се влача повече от 90мин не съм имал тренировка. Пък то и ми омръзва.

FI

27.02.06
12:46

Лош език, не използвай такива думи тук
DJGorgio-Astor

RE

27.02.06
14:18

Вижте сега и аз мисля че е много,обаче зависи и от много други неща.Ето аз сега се връщам от залата.Беше фраш ама яко.Аз си имам последователност на уредите,ами един като прави по 6 серии на уред и като почива по 2,3 мин.нали трябва да се изчакавамеЕто аз чакам иначе си разбивам програмата.Правя си за бицепс,в почивката някой ми свалил повечето дискове и загрява,ами ето тука 5 мин,там 5,6 и времето тече.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1