Въпрос за кардио-то

10.11.05
16:25

Имам 1 въпрос за велоергометъра
Може на някои да се стори смешно но искам някой да обясни как точно се изпълнява
Питам в смисъл на скорост на въртене около 35-40км/ч добре ли е?
За времето доколкото знам трябва да е поне 35-40 мин
И още нещо при въртене допускат ли се почивки или като седнеш на колелото въртиш си 40 мин без прекъсване и тогава ставаш

10.11.05
17:53

Пич при кардиото най важен е пулса някъде около 65-70% трябва да бъде от МПЧ.Добър вариант е да не се губи ММ да се прави на периоди.Примерно2мин. бързо.3 по- бавно

10.11.05
23:37

[quote author=“Machine”]Имам 1 въпрос за велоергометъра
Може на някои да се стори смешно но искам някой да обясни как точно се изпълнява
Питам в смисъл на скорост на въртене около 35-40км/ч добре ли е?
За времето доколкото знам трябва да е поне 35-40 мин
И още нещо при въртене допускат ли се почивки или като седнеш на колелото въртиш си 40 мин без прекъсване и тогава ставаш

Гледай да не се откачи от стойката с 40 че няма спиране

05.01.06
06:00

За да се използват мазнините като източник на енергия трябва да има кардио деиност с продължителност над 15 минути / след 15тата минута запоява “изгарянето” на мазнините / със средна или ниска интензивност,което ще рече пулса да е около 130 удара в минута.
Продължителността може да варира 30,40 мин дори и 1 час в зависимост от това колко пъти седмично се прави кардио.Прекаленото кардио също не е добре защото здухва мускулатурата.

Моля пиши с нормален цвят на шрифта !!!
DJGorgio-Astor

22.01.06
10:50

Абе пичове,кажете колко пъти е добре да се прави кардиото за да не се “здуха” мускулатурата и по колко?
начи на 17 съм,дигам вече от две години
мерси предварително

05.02.06
21:32

За да не отварям нова тема ще питам тук. Когато правя кардио пулса ми е горе-доло от 150 до 180. Това проблем ли е? Знам че се натоварва кръвоносната система при прекалено висок пулс но как да разбера дали моя е висок?

06.02.06
20:50

Здравей!:)Значи аз го въртя точно така :arrow: 40 мин. с около 35-40 км./ч. , като от време на време забързвам за 1-2 мин. до 40-45 км./ч. Много добре ми действа :!: Айде успех :)

Моля пиши с нормален цвят на шрифта !!!
DJGorgio-Astor

07.02.06
01:51

[quote author=”Миле”]Пич при кардиото най важен е пулса някъде около 65-70% трябва да бъде от МПЧ.Добър вариант е да не се губи ММ да се прави на периоди.Примерно2мин. бързо.3 по- бавно

Това с периодите защо смяташ че по този начин не се губи ММ?

08.02.06
21:20

Ставаше въпрос за пулса. Демек вредно ли е ако пулса ми е толкова висок?

TR

09.02.06
14:37

абе пи4ове аз на кардио макс 100 ми е пулса и пак ми влияе супер кардиото.Аз забелязах 4е колкото пове4е си тренирал толкова оптималния пулс ти става по-малък впредвид  оптималния които е наи-добре за тялото намалява. В на4алото когато запо4нах да тренирам ми бе7е 140.По темата на всеки 4овек оптималния пулс е разли4ен.

Не замествай букви с цифри !!!
DJGorgio-Astor

SI

11.02.06
23:12

Кардиото го ползвам като на4ало и краи на тренирова4ния ми сплит(демек понеделник и петак, като го комбинирам с корем)Въртя 25-30 минути(което е абсолутно достата4но, освен ако не си решил да се сплескваш),като го въртя на периоди както казахте по-горе.Ефекта се усеща във времето:).Късмет

12.02.06
16:53

[quote author=“CoLeMaN”]Абе пичове,кажете колко пъти е добре да се прави кардиото за да не се “здуха” мускулатурата и по колко?
начи на 17 съм,дигам вече от две години
мерси предварително

4 пъти седмично по 30-35 минути на тренировка.
Успех :lol:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1