въпрос за нападите

24.11.05
14:44

здравейте билдери имам един проблем ,който се надявам да разреша с ваша помощ до скоро правех напади с дъмбели с тежест общо 20кг. като правех 3 серии по 40 повторения но смятам че е по-добре да правя по-малко повторения с по-голяма тежест като целя изчистване и стягане тъй като не разполагам с по тежки дъмбели пробвах с лоста на раменете и сложих 23кг. и направих 3 серии по 25 повторения но някак си не ми е много удобно с този лост и не мога да почувствам същото напрежение и болка както когато правя 40 повторения с дъмбелите посъветвайте ме как е по добре да ги правя нападите като се доуточня че тренирам в собствена зала и нямам някои екстри благодаря ви предварително

KA

24.11.05
14:51

..еми първо ни кажи с какво разполагаш:Д

24.11.05
15:44

значи разполагам с дъмбели като максимума са две по десет кг. прав лост крив лост доста тежести по 5кг по 2.5кг по1.25кг по 8.5кг които се слагат на лостовете

KA

24.11.05
16:01

виж са...ако искаш да качваш(което не вярвам) трябва да правиш 10-15 повторения за крака...но ако целиш стегнати и хубави крака(хубави женски :Д) си прави както до сега...според мен не ти трябват мускулести крака...поне на мен не ми харесват жени с много мускули  (-_-)...освен напъдите можеш да правиш и 1 упражнение за задната част на крака....права с лека тежест...20-тина килограма....тежестта ти е в ръцете пред корема...и се навеждаш само в кръста напред..целта е да го правиш с изпънати крака....пробай и ще усетиш натоварване в тази област...най-добре го прави с лост....отпускаш го пред тялото и се навеждаш....ако имаш още въпроси питай!

24.11.05
16:15

[quote author=“kakvo_stana…”]виж са...ако искаш да качваш(което не вярвам) трябва да правиш 10-15 повторения за крака...но ако целиш стегнати и хубави крака(хубави женски :Д) си прави както до сега...според мен не ти трябват мускулести крака...

Това е абсолютно невярно! Жена много трудно ще стане мускулеста, ама това е отделна тема.

Качи тежестта, щом намаляваш повторенията. Но трябва да има някой да ти подаде с лоста, ако нямаш стоянка (или както се нарича).
В кръгова тренировка упр. ми за крака са по две серии напади по 5 с 50 кг + клек + клек с тежест в ръцете горе(естествено не едно след друго). Правя и суинг.

...освен напъдите можеш да правиш и 1 упражнение за задната част на крака

Такова упр. е и Добро утро, но ако не си го правил е хубаво някой да те наблюдава. Щангата на врата и се навеждаш, като се стремиш да не сгъваш краката, гърбът абсолютно прав.

24.11.05
16:52

благодаря ви за отговорите но опитах се да ви кажа че с лост и на него тежести ми е доста кофти и не чувствам такова натоварване в желаната област отколкото когато правя повечето повторения с дъмбели та въпросът ми е мога ли да продължа по старому или да се пъна с лоста но спо-голяма тежест и по-малко повторения дали ефекта ще е по-голям

KA

24.11.05
16:52

[quote author=“vesi”][quote author=“kakvo_stana…”]виж са...ако искаш да качваш(което не вярвам) трябва да правиш 10-15 повторения за крака...но ако целиш стегнати и хубави крака(хубави женски :Д) си прави както до сега...според мен не ти трябват мускулести крака...

Това е абсолютно невярно! Жена много трудно ще стане мускулеста, ама това е отделна тема.

Качи тежестта, щом намаляваш повторенията. Но трябва да има някой да ти подаде с лоста, ако нямаш стоянка (или както се нарича).
В кръгова тренировка упр. ми за крака са по две серии напади по 5 с 50 кг + клек + клек с тежест в ръцете горе(естествено не едно след друго). Правя и суинг.

...освен напъдите можеш да правиш и 1 упражнение за задната част на крака

Такова упр. е и Добро утро, но ако не си го правил е хубаво някой да те наблюдава. Щангата на врата и се навеждаш, като се стремиш да не сгъваш краката, гърбът абсолютно прав.

виж са Веси...първо момичето каза че не разполага с много тежести...второ зависи какво иска да постигне...и трето тва упражнение”добро утро”..аз не говорех за него...лоста не е на врата а е отпред пред тялото..държи го в ръцете..абе се едно прави тяга само че с изправени крака...И ВСЕ ПАК ВСЕКИ СИ ИМА МНЕНИЕ....АЗ КАЗАХ ЧЕ СПОРЕД МЕН НЯМА СМИСЪЛ ДА ПРАВИ УПРАЖНЕНИЯТА С ПО_ТЕЖКО< КАТО МОЖЕ ДА СИ ПОДДЪРЖА ХУБАВА ФИГУРА И С ЛЕКИ КИЛОГРАМИ...ЦЕЛТА НА КУЛТУРИЗМА...надявам се знаеш какво означава културизъм....НЕ Е ДА ВДИГАШ ТЕЖКО А ДА ИЗГЛЕЖДАШ СЪРАЗМЕРНО И ДОБРЕ....С МАЛКО ДА СЕ ПОСТИГНЕ МАКСИМАЛНО...е тва е истината...тва не е силов трибой а bodybuilding

25.11.05
08:43

[quote author=“kakvo_stana…”]според мен не ти трябват мускулести крака...поне на мен не ми харесват жени с много мускули  (-_-)...освен напъдите можеш да правиш и 1 упражнение за задната част на крака....права с лека тежест...20-тина килограма....тежестта ти е в ръцете пред корема...и се навеждаш само в кръста напред..целта е да го правиш с изпънати крака....пробай и ще усетиш натоварване в тази област...най-добре го прави с лост....отпускаш го пред тялото и се навеждаш....ако имаш още въпроси питай!

Упражнението се казва римска тяга.
А на теб като не ти харесват жени с много мускули, ами предпочиташ дебели и разплути, ние кво да напрайм ся, не моем ти помогнем :P

25.11.05
12:13

Категоричен съм в препоръката за напади с дъмбели, а не с щанга ;)

25.11.05
13:11

[quote author=”Ани Илиева”][quote author=“kakvo_stana…”]според мен не ти трябват мускулести крака...поне на мен не ми харесват жени с много мускули  (-_-)...освен напъдите можеш да правиш и 1 упражнение за задната част на крака....права с лека тежест...20-тина килограма....тежестта ти е в ръцете пред корема...и се навеждаш само в кръста напред..целта е да го правиш с изпънати крака....пробай и ще усетиш натоварване в тази област...най-добре го прави с лост....отпускаш го пред тялото и се навеждаш....ако имаш още въпроси питай!

Упражнението се казва римска тяга.

Хм.. не е ли мъртва тяга с прави крака  :?

KA

25.11.05
13:15

[quote author=”Ани Илиева”][quote author=“kakvo_stana…”]според мен не ти трябват мускулести крака...поне на мен не ми харесват жени с много мускули  (-_-)...освен напъдите можеш да правиш и 1 упражнение за задната част на крака....права с лека тежест...20-тина килограма....тежестта ти е в ръцете пред корема...и се навеждаш само в кръста напред..целта е да го правиш с изпънати крака....пробай и ще усетиш натоварване в тази област...най-добре го прави с лост....отпускаш го пред тялото и се навеждаш....ако имаш още въпроси питай!

Упражнението се казва римска тяга.
А на теб като не ти харесват жени с много мускули, ами предпочиташ дебели и разплути, ние кво да напрайм ся, не моем ти помогнем :P

анииии не съм казал че ми харесват дебели и разпуснати..просто харесвам стегнати и с атлетична фигура...а не фитнес маниачки дето праат клеци и напъди и хиляди упражнения..просто и казах че според мен може да си поддържа добра форма и хубави краката само с напудите...друг е въпроса че ако иска да постигне нещо повече или иска да дига яко тежко...незнам...но аз пак казвам...целта на бодибилдинга е да поситгнеш максимално много с възможно най леко...тва не е силов трибой!

25.11.05
13:25

започнахте да ме убеждавате да продължавам с дъмбелите което на мен ми харесва въпрос към питона ако може да се обоснове защо си категоричен все пак искам да знам благодаря предварително,  с уважение МИЛКОНА

25.11.05
15:10

Мерси за уважението :),

Нападите с дъмбели са упражнение, което препоръчвам на всеки, който иска качествена тренировка за крака. Далече съм от огромните килограми, които използвах навремето. Обръщам внимание на качеството на тренировка, а не на вдигнатите килограми. Все пак, при визуален контакт с мен, хората ми казват добре изглеждаш, а не ми задават въпросът “колко вдигаш?”.
Нападите с дъмбели осигуряват по-висока концентрация по време на движението. Един пример - когато си с щанга на врата, ще мислим как тя да не падне отзад, или ние самите да не видим пода отблизо - т.е. да не се пребием.
Дъмбелите стоят латерално на тялото, а погледът е право напред. Така и дишането е по-стриктно и упражнението ще бъде изпълнено като по учебник. Могат да се правят напади с повторения само на единия крак или да се редуват ляв/десен. Въпрос на навик. При мен е въпрос на разнообразяване, въпрос на концентрация, въпрос на подход и пространство в залата, с което разполагам и т.н.
Използвай дъмбели, които са оптимални, който няма да  карат предмишниците и ръцете да ти изтръпват от напрежение, а такива, кояито да нацешят краката ти ;)
Ами, не съм изчерпателен, но за да оставя интерес, ще спра до тук. Всичко друго на ЛС, моля :) ЗА Милкона е молбата ми :)

25.11.05
15:28

благодаря ти искрено това беше което исках да чуя и е доста изчерпателно
винаги съм уважавала и ще продължавам да уважавам  по-силните в буквалния и преносния смисъл
винаги съм се възхищавала на такива като вас
с уважение МИЛКОНА

25.11.05
15:34

[quote author=“milkona”]благодаря ти искрено това беше което исках да чуя и е доста изчерпателно
винаги съм уважавала и ще продължавам да уважавам  по-силните в буквалния и преносния смисъл
винаги съм се възхищавала на такива като вас
с уважение МИЛКОНА

:D Благодаря ти. Радвам се, че съм бил полезен

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1