помогнете ми за нова програма

JI

24.11.05
19:52

та значи опитвам се да си съставя програма спрямо това ,което съм забелязал за самия себе си ,
гърдите растат само ако ги тренирам 2 пъти семдично с 4 дена разлика или 4 и 3 като единия път само кофички , това съм го изпробвал безотказно е ! , проблема е следния по тоя начин претренирам трицепса ;(  и незнам как да си разпределя тренировката така че да не стане много тежко затова опитах гърдите на 6 дена , пак растат но по малко и силата не се качва толкова бързо ето ми е настоящата програма
1 ден гърди , бицепс
2 гръб трицепс
3 рамо крака
ходя през ден
незнам как да постъпя с гърдите ... :) яденето го подържам на ниво скоро ще постна и снимки докъде съм стигнал с материала стаж 1 година 75 кила 171 .
Та най - проблемна област ми бяха гърдите и като почнах два пъти седмично единия път кофи другия щанги тръгнаха изненадващо добре и качих адски бързо силата на лега за 1 месец от 55 на 60 за горен лег
почнах да правя сериите  , даже може и по малко да е било времето .
кофи прая със 10 - 12 килограма на кръста , но гърдите ми са  слаби сравнение с краката и гърба . та незнам как да процедирам .
Друго , което съм забелязал ,че е абсолютно противопоказно за мен 2 дни тренирам , 1 тренировъчен след това задължително почивка .
така сичко расте само гърдите не като разредя тренировките за другите м г и зачестя тези за гърдите сичко спира да расте , а гърдите почват  :lol:  а като зачестя сички тренировки претренирам . кажете какво мога да напрявя . другия проблем е че гордните ми гърди са слаби много , а може би е и от костната ми система на гръдния кош , костите над гърдите стърчат леко , което е кофти щото се получава нещо прасно място и после почват гърдите .
та хелп :)
другото ми адски слабо място е предмишницата какво да правя за да расте засега я тренирам само 1 път седмично с бицепса и гърдите .
забравил съм да спомена и че трапеца го тренирам с гърба както и прасеца с краката

6tangata

24.11.05
21:32

Така като ти чета поста намирам доста сходства с мен. Само дето аз съм 182 см и тежа 90 кг. И на мен гърдите ми изостават, но не като цяло, а ми изостават от краката и гърба, а и горните ми гърди също като при теб изостават. Ама за сега мисля, че съм намерил решение на проблема. Тренировките при теб ако съдя попрограмата ти са доста интензивни и ги правиш през ден. Не се сърди ама според мен не е много удачно гръб с трицепс Не разбрах това за 2-та дни почивка и 1 тренировка. Но мога да ти кажа как процедирам от скоро и има добър резултат. Значи:
Понеделник: Крака! И наи вече наблягам на клякането щот ми е любимо и според мен е наи анаболното упражнение което товари цялото тяло.
Вторник: Рамо. И нищо друго. Ако те интересуват упражненията 6те ти ги дам допълнително щот аз си имам 1 философия за раменете и мсля че е правилна.
Сряда: Почивка ама стабилна. Може да се занимаваш само с умствена деиност, но нищо физическо.
Четвърък: Гърди
Петък: Гръб
Събота: Почивка
Неделя:Бицепс-Трцепс
Или може също да смениш неделя да почиваш пък в събота бицепс-трицепс 8)

6tangata

24.11.05
21:39

Не те карам да тренираш като мен Само ти давам пример как съм ги разпределил аз За мен е характерно че ми е необходима повече почивка между тренировките за една и съща мускулна група И понякога се случва така че тренирам гърдите или бицепс-трицепс 1 път на 1,5 седмици Може да е множко но така имам по добри резултати След като направих и 1 почивка от 6 дни поради болест Направих рецорди в дже от основните ми движения: Клек на 115 кг 1 път и 140 кг мътва тяга 1 път За това при мен почивката играе доста важна роля за растежа както на тялото ми така и за килограмите върху щангата

JI

24.11.05
22:16

доста сходства намирам май с теб и на мене любимо упражнение ми са клековете . Интресна е програмата , но незнам защо така се получава като тренирам гърди само 1 път в семдицата , с възстановяването за сега проглем нямам тоест 4 дни и съм аллрайт :)
но идеята е че гърба ми върви пред сичко тоест не на широчина на широчина не е много голям ама тягата ми е 120 1 път а клека да кажем сега си правя сериите едва с 80 кг , а гърдите ............................
яко надоло ;) ръцете трицепса ми е доста слаб бицепса е що годе добре
и прасците ми са силни и имат обем но им липсва сепарация ( то съм и малко мазничак :) )
е някой няма ли  да си каже и той мението тука диалог водим със щангата помагайте и останалите да стане по интресно :lol:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1