Помощ!

^S

27.11.05
19:37

Здравейте на всички!Искам да ви питам: Та преди няколко месеца реших да започна да тренирам,но не в зала а в къщи,тъйкато нямам много свободно време,и така от тогава до сега нищо не съм направил,имам гири - и само това,е въпроса ми е може ли някой да ми каже някакви упражнения които да правя,по колко и колко често  за да има резултат...Мерси предварително!

Темата беше редактирана от Тихомир Велев на 17.04.11 19:59.

SM

27.11.05
20:07

колко кила са гирите? и колко кг си и колко си висок?

^S

28.11.05
14:46

[quote author=“SMD”]колко кила са гирите? и колко кг си и колко си висок?

гирите са  - 2.5 кг,височина - 1.75 и кг - 56…

28.11.05
14:50

Бая големи гири  :D :D
Постарай се да намериш разглобяеми щото си за никъде с тези

28.11.05
14:52

С 2.5 кг гири не знам ко моеш да правиш освен ако нямаш 4 и да хващаш 2 по 2 демек по 5 кила в ръка така моеш за рамо да праиш стига да не ти е много леко щот няма да има смисъл :lol:

аз ти препоръчвам да почнеш с лицеви упори за гърди за трицепс и за рамо стига да знаеш как се правят 3те вида.. Ако не давай на лицеви(нормални) и коремни преси пък по натам си купи по сериозни гири

SM

28.11.05
15:33

И ако имаш някаф лост у вас там да се набираш ..

^S

28.11.05
16:00

[quote author=“riddim”]С 2.5 кг гири не знам ко моеш да правиш освен ако нямаш 4 и да хващаш 2 по 2 демек по 5 кила в ръка така моеш за рамо да праиш стига да не ти е много леко щот няма да има смисъл :lol:

аз ти препоръчвам да почнеш с лицеви упори за гърди за трицепс и за рамо стига да знаеш как се правят 3те вида.. Ако не давай на лицеви(нормални) и коремни преси пък по натам си купи по сериозни гири

Добре с лицевите опори и пресите - ок ама по колко да праа!?И колко често  :shock:

SM

28.11.05
17:34

еми примерно можеш 5 серии до отказ.. по 5 пъти в седмицата.

едит: опс не 5 пъти в седмицата а 2-3…обърках се сори.

28.11.05
17:36

[quote author=“SMD”]еми примерно можеш 5 серии до отказ.. по 5 пъти в седмицата.

Абе стига щуротии какво мътите главата на човека 5х5 глупости

28.11.05
17:52

еми аз като бях на лицеви правих

за гърди  2 серии: първа колкот моеш
                    втора колкот моеш (като не би тряало да е повече от 4 - 5 повторения)

другите по същия начин като аз правех всички видове в 1 ден 2 до 3 пъти в седмицата 

коремни 2 пъти да кажем понеделник и петък

поздрави :)

^S

29.11.05
14:28

Мерси на всички  :D

29.11.05
14:45

За корема можеш да правиш и повдигане от вис, а стия гири по 2.5кл освен странично разгъване за рамо.. др невиждам какво можеш да правиш с тях.

29.11.05
14:52

Има много упражнения с дъмбели мога да ти кажа за всяка мусулна група но друг е въпроса че са ограничени дъмбелите ти

29.11.05
15:02

И аз това имах предвит просто с тия малки кила казах за мене поне единственото упражнение което би могъл да прави и също така да има ефект.Иначе какъв е смисала да прави бицепс, трицепс, флайс и т.н. с тия кила като ефекта ще нулев.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1