Програма

28.11.05
15:08

до сега тренирам така:
1.Гърди 4+предмишница 1
2.Гръб 4 + трапец 1
3.Почивам
4.Рамо 4 +крака 2
5.Ръце 6
6.Поч
7.Поч
програма за мен е добра но вече съм на нея ~ 4 месеца, а гърдите ми не ми харесват и мисля да направя следната

1.Гърди3 +трицепс 2
2.Гръб3 +бицепс 2
3.Рамо3+крака 2
4.Поч
5.Гърди3 +трицепс 2
6.Гръб3 +бицепс 2
7.Поч

Взимам аминокиселини, креатин, глутамин и доста въглехидрати с хапването като вечер минавам само на протеини, тренирам от доста време но не с голям успех 190 съм висок 85кг. така или иначе я почвам от другия месец но съвети от ваша страна няма да са ми излишни, желанието ми разбира се е за по-чисто натрупване на мускули

28.11.05
17:39

Щом си доволен от другите групи значи може да претоварваш гърдите помисли върху това

28.11.05
18:05

Това второто си е доста брутално,но ако се възтановяваш няма лошо

28.11.05
18:07

Едва ли ще може като се има впредвид че не са му вървяли и в първия сплит а другите групи са добре

28.11.05
18:11

[quote author=“djgorgio-ASTOR”]Едва ли ще може като се има впредвид че не са му вървяли и в първия сплит а другите групи са добре

Абе и аз мисля че няма да може и за това му предлагам да отдели гърдите в самостоятелна тренировака и да разнообрази упражненията за тях

29.11.05
10:56

Тоест против 5 дни да се тренира така защото няма да мога да се възтановя? Може и да остане така тоест без едната тренировка за гръб

1.Гърди3 +трицепс 2
2.Гръб3 +бицепс 2
3.Поч
4.Рамо3+крака 2
5.Гърди3 +трицепс 2
6.Поч
7.Поч

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1