Програма за рамо

30.11.05
22:12

Здравейте.Ще може ли да ми кажете примерни упражнения и реда в които да ги изпълнявам и броя серии и повторения който трябва да правя.Раменете ми куцат малко,а незнам точно какво да правя за маса на раменете.

30.11.05
22:14

Ами почни с 1-2 Основни упражнения да кажем Преси от стоеж (войнишко) и/или хеликоптер след това с дъмбели за 3-те глави като ги въртиш през тренировките

30.11.05
23:08

както каза Астор почни с 1-2 основни упражнения.
спорет мен тези са добри упражнения :wink:  :
рамени преси-3х8
разтваряне в страни-3х8
:arrow:  :wink:

01.12.05
00:50

Рамени преси с дъмбели, щанга, разгъване на дъмбели в страни повдигане на щанга до брадата  “вертолет”.

01.12.05
10:37

[quote author=“Player”]Рамени преси с дъмбели, щанга, разгъване на дъмбели в страни повдигане на щанга до брадата  “вертолет”.

Аз до сега правех рамени преси с щанга 3х8 след това разгъване на дъмбели 3х8 леки и 3х8 тежки серии,след това изнасяне напреде с щанга 3х8 и накрая за задно рамо 3х8 с щанга зад гърба с повдигане на горе.
Според мене правя предостатъчно упражнения и пак раменете си ми куцат малко  :(  :(

6tangata

01.12.05
11:16

Ето и 1 програма от мен: Започни със:
1. Раменни преси с дъмбели 1 по 10 и 2 по 8
2. Повдигане на дъмбели отпред
в суперсерия с обратен пек дек за задната част 3 по 10
3. Придърпване в страни на кабел на кросоувър за средната част 3 по 8-10
4. Повдигане на раменете (трапец) 3 по 8-10
Изпълняваи упражненията чисто. При рамената е важна чистотата на движението с умерени тежести, а не с големи. Пробвай! 8)

01.12.05
11:17

[quote author=“6tangata”]Ето и 1 програма от мен: Започни със:
1. Раменни преси с дъмбели 1 по 10 и 2 по 8
2. Повдигане на дъмбели отпред
в суперсерия с обратен пек дек за задната част 3 по 10
3. Придърпване в страни на кабел на кросоувър за средната част 3 по 8-10
4. Повдигане на раменете (трапец) 3 по 8-10
Изпълняваи упражненията чисто. При рамената е важна чистотата на движението с умерени тежести, а не с големи. Пробвай! 8)

Благодаря ще пробвам  :)

MA

01.12.05
15:42

Моята идея да скапя раменете е следния : след тренировката ми за гърди те са вече толкова загряти но въпреки това пак ги загрявам като единия път почвам с предно рамо после средно ,а пък другия път обратното ,като всеки път упражненията са различни ,а задното рамо го оставям след гърба.Имай пред вид че правя по 1 упражнение и за предно и за средно щото те от гърдите вече са ми доста изморени ,друго което от скоро правя и ми допада е примерно за предното рамо правя там 3 серии каквото правя а за средното правя 2 упражнения по2 серии и следващия път обратното.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1