Дайте програма за релеф.

11.12.05
12:41

На 15 години съм. Тежа 55 килограма. Висок съм 175см. Преди време тренирах 3 години баскетбол но го спрях. Това лято наблегнах много на физическата подготовка (ходих на лостове, правих коремни, кофички, ходих на ВИВ (НСА) да тичам. Въобще всичко възможно за една пълноценна тренировка навън) Сега като стана студено реших да ходя на фитнес. Вече ходя от 3 седмици. Желанието ми е сега да се развивам повече за релеф отколкото за маса. Всеки ден във седмицата съм свободен (досега ходех по 4 пъти на седмица) Искам от вас съвет защото нямам ясна и спретната програма. Ако може ми кажете примерно ГРЪБ еди кои си ден и кои упражнения за него и по колко серии.

Благодаря ви предварително, малко дълго се получи но се надявам някои да ми помогне със пълноценна програма .  :(

11.12.05
13:08

175/55 - ако не ти се струва, че си достатъчно релефен, сигурно проблема, е че няма какво да орелефиш... Мисля, че трябва много по-различни цели да си поставиш..

eAGLeT_НадъХАНия

11.12.05
14:51

тва да правиш релеф  на ръст 175 и да си 55 кила е безмислено - аз съм 175 и съм 67 килограма и се чувствам ПРЕКАЛЕНО слаб , а ти ми говориш за 55 кила - качи до 72-78 кила и тогава прави релеф!!!

_^

23.12.05
14:05

Ами какво мога да кажа ...  183 см съм и тежа 79 килограма чувствам се добре и 4ак сега започвам да мисля за релеф. Според мен по добре натрупай повече маса (мускулна имам предвид  :D ) и 4ак след това започвай да мъчиш релефа :D :D :D :D

23.12.05
14:17

[quote author=“T0onkata”]На 15 години съм. Тежа 55 килограма. Висок съм 175см. Преди време тренирах 3 години баскетбол но го спрях. Това лято наблегнах много на физическата подготовка (ходих на лостове, правих коремни, кофички, ходих на ВИВ (НСА) да тичам. Въобще всичко възможно за една пълноценна тренировка навън) Сега като стана студено реших да ходя на фитнес. Вече ходя от 3 седмици. Желанието ми е сега да се развивам повече за релеф отколкото за маса. Всеки ден във седмицата съм свободен (досега ходех по 4 пъти на седмица) Искам от вас съвет защото нямам ясна и спретната програма. Ако може ми кажете примерно ГРЪБ еди кои си ден и кои упражнения за него и по колко серии.

Благодаря ви предварително, малко дълго се получи но се надявам някои да ми помогне със пълноценна програма .  :(

Пич ти май незнаеш какво искаш сутрина пускаш тема че искаш да трупаш мускулна маса, а сега след 2 часа искаш релеф, ти май не си на ясно какво искаш избери или релеф или маса за маса ти казах мойто мнение, за релеф ще ти кажа като решиш дали сериозно искаш да се занимаваш или само си пълнип времето с това да пускаш теми. избери сам Маси или Релеф и дали искаш да се занимаваш с фитнес въобще. Не се обиждай просто ти май не знаеш какво точно искаш

23.12.05
16:13

Наистина уточни какво искаш напускал си теми с различни насочености.!!!!

23.12.05
16:22

Ама тази теми е много стара. В нея вие ме ориентиахте че трябва да качвам маса и от там нататък аз питам за маса. Вижте датите ако искате. :cry:

doctordre

24.12.05
14:57

[quote author=“eAGLeT_НадъХАНия”]тва да правиш релеф  на ръст 175 и да си 55 кила е безмислено - аз съм 175 и съм 67 килограма и се чувствам ПРЕКАЛЕНО слаб , а ти ми говориш за 55 кила - качи до 72-78 кила и тогава прави релеф!!!

е всичко е относително... аз съм 180см висок и тежа 70кг и не се чувствам добре :roll:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1