програма за ваканцията

eAGLeT_НадъХАНия

11.12.05
15:07

та значи взех си амино , геинер , уеи протеин и креатин , и сега ваканцията от 20 до 8 ще отделям много внимание на фитнеса . искам да си направя програма но не 3 дневен сплит а 4 / 5-6 месеца тренирам по 3 дневен и вече ми е някакво лекичко/
та сега ще ви кажа какво смятам да правя през ваканцията / моля ако има нещу което не ви харесва ме поправяите или ако цялата програма не ви харесва даите друг пример / :
ПОНЕДЕЛНИК  = бицепс,трицепс/в супер серии/
бицепс - сгъване с права щанга в серия с френско , сгъване с дъмбели от седеж в серия с разгъване на скрипец , скотово в серия с разтваряне на дъмбел зад врат / сичко е по 3 серии  - това го правя 2 седмици , другите две сменям разгъване на скрипец за трицепс с повдигане на щанга с тесен хват и подменям и скотово с коцентрично / сичко изпълнявам в пирамида
СРЯДА  =  гърди
повдигане на дъмбели от полулег/горна част/ 4 серии , повдигане на щанга от хоризонтална лежанка 4 серии , флаис 2 серии, долна част с дъмбели 2 серии
ПЕТЪК  =  крака,рамо
Крака - за предно педро - на машина разгъване 4 серии, прасец 4 серии, задно бедро 4 серии
Рамо / предно и средно / - раменни преси 3 серии , разтваряне на дъмбели в страни 3 серии , повдигане на дъмбели напред 2 серии и хеликоптер 1 серия за донапомпване
Събота /гръб,задно рамо,трапец/ - Придърпване на скрипец зад врат 4 серии, лодка - 4 серии , гребане с дъмбел /но на машина защото на машина го изпълнявам по правилно / 4 серии
Задно рамо - повдигане на щанга зад дупе 3 серии и 1 донапомпваща
Трапец - повдигане на щанга 3 серии
Диета смятам да изпълнявам през Вторник , Четвъртак , Неделя и Понеделник
какво мислите  - за ваканцията добре ли е / като кажа за ваканцията не че после спирам ами просто ще отделя повечко време щото като съм на даскало и времето се скъсява :) /

11.12.05
18:21

Ето ти линк от саита http://www.bb-team.org/training/ има програми може и да си го разглеждал но аз не мисля че мога да ти дам компетентно мнение таи като и аз все още не сам си направил точната програма :) но все пак ако си решил да качаваш маса не прави супер серии в понеделник и раздели бицепса и трицепса в смисал прави примерно паро бицепс след това трицепса това е моето мнение но нека някои по компетентен от мен да даде своето мнение

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1