Зимна програма

11.12.05
23:22

Здравейте. Ето моята програма, по която тренирам от 1 месец и съм доволен от резултатите:
Тренировката е една и съща за всеки три дни от седмицата (пон. сряда, пет.)

1) СОЛИДНА ЗАГРЯВКА и разтягане
2) 5 серии набирания с широк хват
3) 4 серии бицепсово сгъване от стоеж с дъмбел
4) 5 серии гърди на об. лежанка
5) 4 серии трицепс - полукофички
6) 5 серии раменни преси
7) 5 серии лег преса.

Пояснение за сериите: При всяко упражнение се започва с 3 леки серии от по 15-10 повторения (при малките групи са 2 серии), след това две серии за макс - тоест 2 серии по 5 повторения с максимална тежест. Последната серия задължително се комбинира в суперсерия с половината тегло (демек при лежанка от 80 кг, 5 повт. 80 + 20х40 кг).

Да, с програмата НЕ СЕ претренира, аз се стегнах и влезнах във форма. Не бях тренирал 2 месеца и вече съм си възвърнал предишната сила. Ако имате въпроси, питайте :)

11.12.05
23:29

Въпроса ми е, как успяваш да напрвиш с прилична тежест раменните преси, след като си прави трицепс преди това? Иначе другото е добре ;)

12.12.05
08:57

с 4 минути почивка. Стигнах до 65 кила пред гърди, което си е точното ми постижение от преди почивката от месец и нещо. Почивките между сериите са по 1 минута, храненето е горе-долу балансирано, макар че се опитвам да намалявам въглехидратите :) Все пак тънката талия винаги е  била оферта ;)

^Vlastelina^

12.12.05
14:35

С тази програма за ММ ли тренираш, щото по 15 повторения, за всяко упражнение.. Вижда ми се множко? :?:

12.12.05
15:17

Работните му серии са по 5 повторения.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1