ВЪПРОС ???

18.12.05
01:29

Здравейте. Значи аз тренирам вкъщи от близо 6-7 месеца по програма която сам си измислих (подобна на дадените в саита).Ето я и нея

Първи ден:
лицеви опори             
лицеви опори от стол         
повдигане на дъмбели от лег   
флайс                   
сгъване за бицепс (с упора)   
концентрирано сгъване с дъмбел 
коремни преси             
повдигане на краката от лег   

Втори ден: почивка

Трети ден:

вертикално дърапне на пружина   
хоризонтално дърпане на пружина         
гребане с дъмбел           
кик бек         
Разгъване на дъмбел зад глава   
Трапецовидно повдигане на рамене 
сгъване за предмишница       

Четвърти ден: почивка

Пети ден:
Раменни преси (с дъмбели)             
изнасяне напред (за рамо)     
изнасяне встрани (за рамо)     
Изнасяне назад (седнал за рамо) 
клякане (с дъмбели)           
повдигане на пръсти за пръсец (с дъмбели)       
коремни преси             
повдигане на краката от лег   

Висок съм 1.79 тежа към 72 кг ,разполагам с 2 гири по 15 кг и една пружина.Тренирам за маса.Та въпроса ми е мога ли да редувам: 2 месеца да карам по горе посочената програма и 1 месец по тази която току що измислих:

Първи ден:
лицеви опори                   
лицеви опори от стол             
повдигане на дъмбели от лег         
флайс                       
Раменни преси с въртене  (с дъмбели)       
Разтваряне на ръцете встрани (за рамо)
хеликоптер  (с дъмбели)                 
Трапецовидно повдигане на рамене     
коремни преси                 
повдигане на краката от лег         

Втори ден: почивка

Трети ден:

вертикално дърапне на пружина             
хоризонтално дърпане на пружина               
гребане с дъмбел             
кляк (с дъмбели)                 
напади (с дъмбели)                     
повдигане за пръсец (с дъмбели)             


Четвърти ден: почивка

Пети ден:

сгъване за бицепс прав (с дъмбели)
сгъване за бицепс (с упора)         
концентрирано сгъване с дъмбел       
Разгъване на дъмбел зад глава       
френско разгъване (2 ръце с дъмбели)         
Кофички на лежанка               
коремни преси                   
повдигане на краката от лег       

Знам че в къщи неможе да се постигне нещо по сериозно, но все пак исках да попитам.Между другото не всимам хранителни добавки.

П.П извинявам се за дългия пост.

18.12.05
10:33

абе не можело да се постигне нищо вкъщи, мани ги кво се говорят, като гледам си си направил супер програма ама гледай да вмъкнеш видовете набирания за по-добър резултат. Ако искаш започни(втора програма, пети ден) тренировката за трицепс с кофичките на лежанка да се напомпат. Щом тренираш маса ти препоръчвам да сложиш единия дъмбел в чантата за даскало и да си я сложиш отпред и така да правиш коремните преси, повярвай ми откакто почнах да правя така имам мускулна треска на корема по 5-6 дена, а лично за мене това е показателя за добра тренировка :wink:

жив и здрав!

18.12.05
13:01

Кой е казал някъде в форума че не може да се постигне нищо вкъщи или сега го измисли ?

18.12.05
15:45

За условията който имаш програмата е добра.Няма да е зле ако можеш да си намериш лост със тежести, защото с тия дъмбели майче доста се изморяваш :).Прави набирания зад врат, отпред с тесен с широк хват.

Успех!

18.12.05
16:20

Благодаря за отговорите.А между другото не съм казал че нищо не може да се постигне, а че не може да се постигне нещо по сериозно (това което се постига в залата).

18.12.05
23:24

Ами виж ме мен например , аз само в къщи съм тренирал а съм постигнал доста повече от някой в залата , посто това не е оправдание

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1