Mega Mass 3000 - Как?

24.12.05
15:43

до сега съм взимал супер масс на Нутрим и реших да си взема прехваленият мега масс на UNIVERSAL, та искам да питам за приема му...

досега съм пил така-трен ден
сутрин - масс гейн
преди трен - про голд
след трен - масс гейн + креатин + глутамин
лягане - про голд

нетр ден:
сутрин - масс гейн
следобед - масс гейн
вечер - про голд + креатин + глутамин

Добре ли е да заместя където съм взимал масс гейн с този на universal(само, че двойна доза-60 грама на прием=120 грама, вместо 180 както пише на кутията)

eAGLeT_НадъХАНия

24.12.05
16:18

да замести го на мястото на масс гаин - дозата ти да е 50 гр ...аз така го зимах и имаше големи резултати аре успех

24.12.05
16:39

Да замести го без да се чудиш.А за дозата обаче ми се вижда малко но това зависи от човека.Но държа да отбележа че от това да взимаш 4-5 добавки не очаквай анаболен ефект.По добре ще направиш ако тези пари ги дадеш за по малко неща но за по дълго време.

Edit:Така да се каже просто не хвърляй толкова пари за толкова добавки.

24.12.05
17:58

Имаш само една грешка в досегашния си прием на суплементи - преди тренировка ти трябва не млечно-яйчен бавен протеин като този на Нутрим, в който май има и малко соя, но това е друга тема, а бърз, т.е. суроватъчен.
Ако не се омазняваш от тия гейнери, вземи си го този на UNIVERSAL, но го пий според дозата на опаковката в зависимост от кг-те си. С 50 гр след тренировка ще трябва да си добавиш и суроватъчен. Преди време и аз го пиех, но по 180 гр след тренировка - качвах доста добре маса и сила, но излиза скъпо, а и се омазняваш не малко.
Моя съвет е да си пиеш декстроза (или захар, 1 компот и т.н.)+креатин+глутамин+ВСАА+амино, след 30 мин 50 гр суроватъчен и  1 час след това здрава храна.
Най-важното си остава храната, ако нямаш по 600-700 гр месо/ден и 4 яйца на закуска, първо си ги осигури и тогава мисли за добавките, като при невъзможност първо изключваш ВСАА и амино-то. Като по-евтино наблегни на пилешките гърди (вече намирам по 4,7 лв без кост и кожа) и риба. Доста се отплеснах, но това е всичко, което ти трябва!

eAGLeT_НадъХАНия

24.12.05
19:52

на мен как ще ми препоръчате да ги пия следните добавки за да има резултат :
Amino 2700 Universall , Creatine POwered Optium , Whey protein P&B , Geiner Biotech/от геинера имам само 200 гр  - като свърши смятам да си взема декстроза на прах.../
аз ще ви кажа как смятам да ги взимам ,а вие ме поправяите
в трен дни:
сутрин на гладно 3 амино+30гр , 3 амино след трен + 5 гр креатин + 30гр геинер/когато свърши геинера по 30 гр декстроза/ , 3 амино преди лягане
в нетрен дни:
сутрин 30 гр геинер + креатин , протеина 30 гр някъде между обяд и вечеря
имам и диета....какво мислите / това е специално за ваканцията демек за 2 седмици - имам добра диета,добър сплит , и добавките ми кажете кога да ги пия - количеството на добавките ми е 750 гр протеина , 200 гр геинера , 100 гр креатина , 75 аминокиселини-мисля че за 2 седмици трябва да ми стигнат /

24.12.05
20:17

взимам толкова добавки, защото слава-богу имам възможността, но не мислете, че е за сметка на храната

значи, доколкото разбрах трябва да спазвам посочените 180 грама на ден, вместо 120….иии става така програмата:
сутрин:три белтъка + един жълтък, 60 грама от гейнъра
преди трен: про голд (или 60 грама гейнър)
след трен: 60 грама гейнър + кр + гл(или 120 грама гейнър ако трябва про голд преди трен)
лягане: про голд

а в нетренировъчен ден:
сутрин: 60-те грама гейнър
и после към 5 часа, около два часа след обяда ми останалите 120 грама
лягане:про голд + кр + гл

п.п. 66кг съм

25.12.05
12:52

toblerone, не е задължително да пиеш 180 гр, след като си само 66 кг - ако за тези кг дават 120 гр - ОК, но гледай да имаш 30 гр чисти белтъчини, т.е. съобрази това с %-то съдържание на гейнера. Пак пишеш, че можеш да вземаш про голд преди тренировка. Ако вземаш протеин тогава, то трябва да е СУРОВАТЪЧЕН !!!
eAGLeT_НадъХАНия, какви са тези смешни 30 гр гейнер след тренировка. Този мисля, че е 16 %-ов =>имаш по-малко от 5 гр протеин, а ти трябват 30 гр => добавяш суроватъчен или пиеш 200 гр гейнер ?!?, даваш си мангизите и ставаш мазняр. А когато го свършиш - само декстроза без никакъв протеин  :?: , когато ти е най-нужен. ПО-добре протеин, отколкото креатин и глутамин. Колкото до точния прием - писал съм го по-горе.

26.12.05
12:47

АД ЦД кво искаш да кажеж с тва 30гр. чист протеин че трябва да има примерно  нали и в геинера си има ве ??? питам щото и аз ще си зимам геинер скоро ?

27.12.05
10:56

Kang, когато пиеш нещо, обръщай внимание на съдържанието. В гейнерите си има протеин, но е малко (примерно 16 %), а останалото са захар, малко витамини, може и креатин, глутамин и ВСАА. Основното е, и си остава ПРОТЕИНА, който препоръчвам да е поне 30 гр след тренировка, а ти ако искаш си го доставяй само от гейнера (=> много голямо количество) или малко гейнер като добавяш суроватъчен (80-, 85 %-ов или колкото и да е), или само суроватъчен+декстроза,захар или компот. За мен лично последния вариант е най-добър - когато сам можеш да си подбираш точните количества от суплементите, за които си намерил пари-купуваш си ел.везна и нямаш проблеми или направо с лъжичката, но става едно към гьотере.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1