Въпрос относно програма

26.12.05
23:04

Здравейте! Имам питане, обаче моля нека ми отговарят само хората които наистина разбират от финес, нека другите не се сърдят, но във форума тези хора са около 10 човека, така че моля тях за мнението им по повод смяната на програмата ми от 4 януари. като за начало СТАЖ-3 год и 3 месеца, 89кг, 1,80 см, ръце 41, бедро 63, гръб 119, прасец 42, талия 98,  до сега около 7 месеца тренирах по тази програма:1ден гърди-трицепс,2- гръб-бицепс,3-почивка,4-рамо-крака,5-гърди-трицепс,6-почивка и така ги редувах. Сега смятям да направя 4 тренировки седмично ето я и избраната програма от мен:
1ден Гърди(средно развита мускулна група):
хоризонтален лег-4 серии пирамида (60кг-80-100-110кг) като на всичките по 8 повторения.
полулег- 3 серии пирамида  (60кг-80-90кг) пак 8 повторения
полулег с дъмпели-3серии пирамида 8 пов
флайс -3 серии пир. 8 пов. като всяка седмица ще сменям полулега с лега като първо упр.
2ден Гръб(добре развита мг), трапец:
мъртва тяга-4 серии пирамида
чукове-4 сер пир.
мечка-3 сер пир
придърпване на скрипец към гърди-3 сер пир. (на това място бих сложил набиране, но за съжеление нямам къде да го правя)
трапец-4 сер пир
3ден,4ден почивка
5ден Ръце(не добре развити)сигурно ще кажете да ги сложа за 1 тренировка:
бицепсово сгъване с лост -3 сер. пир. 8 повторения
бицепсово сгъване с дъмпел от наклонена лежанка(45градуса)- 3 сер. пир 8 пов.
скотово- 3 сер  пир 8 пов
френско- 3 сер. пир. 8 пов
скрипец-3 сер пир 8 пов
сгъване зад врат с дъмпел(така се сещам да го обясня)- 3 сер пир 8 пов, като на всяка 3та тренировка правя супер серии, а всяка седмица сменям трицепса за начало на тренировката.
6ден Рамо(добре развити), крака(най добрата ми група), прасец,
раменни преси- 4 сер пир 8 пов
повдигане на дъмпел отпред-3 сер пир 8 пов
странично повдигане на дъмпел - 3 сер пир 8 пов
за задно рамо(незнам как да ви го обясна)- 4 сер пир 8 пов
на машина( по лег вариант на клякане) имам контузия на бедрото и не правя клекове-4сер пир 10 пов.
лег преса- 4 сер пир 10 пов
задно бедро - 3 сер пир. 10 пов.
прасец - 4 сер пир 10 пов.
Като и два пъти седмично правя корем. Програмата е за ММ. ОщЕ ЕДИН ПЪТ МОЛЯ НЕКА САМО ОПИТНИТЕ ХОРА ДА СИ КАЖАТ МНЕНИЕТО.  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  МЕРСИ.

1-во избирай име на темата какви са тия знаци
2-ро форума е на всички всеки има право да ти отговори ,а ти си прецени вече кой да слушаш
промених заглавието
DJGorgio-Astor

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1