Програма за начинаещи

30.12.05
14:36

Сори че го пиша за 2 път но не бях видял съобщението за кирилицата и така значи видях следната програма ж саита

•  повдигане на щанга от лег - 3 серии по 10 повторения
•  избутване на дъмбели от полулег - 3 серии по 10 повторения
•  придърпване на вертикален скрипец - 3 серии 10 повторения
•  придърпване на хоризонтален скрипец - 3 серии 10 повторения
•  раменно разтваряне встрани - 3 серии по 10 повторения
•  трицепсово разгъване на скрипец - 3 серии по 10 повторения
•  бицепсово сгъване с щанга - 3 серии 10 повторения
•  бедрено разгъване - 3 серии по 15 повторения
•  бедрено сгъване - 3 серии по 15 повторения
•  повдигане на пръсти на калф машина - 3 серии по 15 повторения
•  кoремни преси - 3 серии по 20 повторения
•  повдигане на краката от лег - 3 серии по 20 повторения

Искам да питам дали тези упражнения трябва да се правят ж 1 ден или да си ги разпределя за 3 те различно :?:
В дните ж който ми се падат за почижка трябжа да ходя и на тренировки по волейбол и ми остажа само 1 свободен ден  това ще попречи ли  :?:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1