Промяна в тренировката - как е ?!

02.01.06
03:02

Значи понеже съм малко крив в гърба (гърбав) , пък и сега съм на тридневна програма за покачване на килца , взех програмата от сайта и е строго определена .... та искам да попитам във сряда когато правя за гръб преди първото упражнение (издърпване на вертикален скрипец) мога ли да правя 3 серии по 7-8 набирания за да си изправя малко и разширя гърба, няма ли да се отрази зле защото изразходваните калории ще са в повечко => яденето трябва да е в повечко.

02.01.06
08:21

Изразходваните калории тук не се проблем. Проблем е претренирането. Колко упражнения, серии и повторения за гръб правиш? Каква ти е останалата тренировка?
Тук най-добре е да замениш придършването на скрипеца с набиранията. Правиш 2 загряващи серии на скрипеца(50%, 75%) и след това 3 работни серии набирания.

02.01.06
12:39

Щом можеш да се набираш, зарязваш скрипеца и го заместваш с набиранията.

02.01.06
13:43

Да благодаря ви значи ще пробвам 2-3 седмици така както казахте па да видим ефекта , а иначе правя 3 упражнения за гръб по 3 серии със 8 повторения , а за набиранията колко серии и повторения да правя ? И захвата на какво разстояние да е ? :)

02.01.06
15:25

[quote author=“Barcelona_FC”]Да благодаря ви значи ще пробвам 2-3 седмици така както казахте па да видим ефекта , а иначе правя 3 упражнения за гръб по 3 серии със 8 повторения , а за набиранията колко серии и повторения да правя ? И захвата на какво разстояние да е ? :)

2 загряващи на скрипеца, както съм описал по-горе и след това 3 серии по 6-8 повторения набирания с широк хват. ;)

02.01.06
17:10

[quote author=”Палпатин”][quote author=“Barcelona_FC”]Да благодаря ви значи ще пробвам 2-3 седмици така както казахте па да видим ефекта , а иначе правя 3 упражнения за гръб по 3 серии със 8 повторения , а за набиранията колко серии и повторения да правя ? И захвата на какво разстояние да е ? :)

2 загряващи на скрипеца, както съм описал по-горе и след това 3 серии по 6-8 повторения набирания с широк хват. ;)

Благодаря много !

03.01.06
23:21

А може ли само да кажете колко трябва да е широк хвата ? Метър - метър и половина ?

04.01.06
01:02

[quote author=“Barcelona_FC”]А може ли само да кажете колко трябва да е широк хвата ? Метър - метър и половина ?

E ако имаш 3 метра ръце, може  :roll:
Примерно 10 см встрани от раменете е добре.

04.01.06
01:56

Добре мерси .

04.01.06
15:34

Сега от фитнеса се връщам наистина много добро упражнение са това набиранията .
Ся искам да попитам мога ли да земаня вдигане на лост от лег с тесен хват за трицепс със кофички ? Кое е по добре от 2-те упражнения и кое да земеня от лег с тесен хват или френското ?

04.01.06
16:12

[quote author=“Barcelona_FC”]Сега от фитнеса се връщам наистина много добро упражнение са това набиранията .
Ся искам да попитам мога ли да земаня вдигане на лост от лег с тесен хват за трицепс със кофички ? Кое е по добре от 2-те упражнения и кое да земеня от лег с тесен хват или френското ?


Френското го прави задължително по добро от него според мен за трицепс няма, аз лично не съм привърженик за трицепс на кофички и тесния хват, вместо тях правя скрипец и с дъмпел зад врат, но ако избираш пак според мен кофичките пред тесния.

04.01.06
16:17

[quote author=“INZAGHI”][quote author=“Barcelona_FC”]Сега от фитнеса се връщам наистина много добро упражнение са това набиранията .
Ся искам да попитам мога ли да земаня вдигане на лост от лег с тесен хват за трицепс със кофички ? Кое е по добре от 2-те упражнения и кое да земеня от лег с тесен хват или френското ?


Френското го прави задължително по добро от него според мен за трицепс няма, аз лично не съм привърженик за трицепс на кофички и тесния хват, вместо тях правя скрипец и с дъмпел зад врат, но ако избираш пак според мен кофичките пред тесния.

Мерси ще изчакам още няколко мнения и ще си избера ;)

04.01.06
17:28

За второ упражнение(след френското) можеш да правиш разгъване на скрипец - 10-12 повторения за напомпване.

Гледай  все пак сериите с френско да са ти тежки и по-малко повторения - около 6.

04.01.06
19:49

[quote author=”Палпатин”]За второ упражнение(след френското) можеш да правиш разгъване на скрипец - 10-12 повторения за напомпване.

Гледай  все пак сериите с френско да са ти тежки и по-малко повторения - около 6.

Ами аз досега правих първто тесен хват на лежанката и после френско , а сега ако го сменя френско и после кофички по добре ли ще е от колкото в момента ?

04.01.06
20:07

Пробвай. Не знам кое ще ти се отрази по-добре.
Пробвай известно време една комбинация - след това пробвай другата и сравни прогреса - така ще разбереш какво работи за теб и какво не. ;)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1