Какво ще кажете за тая програма ???

07.01.06
17:50

Написана ми е от човек които е на ТИ с тия неща , просто искам и вашето мнение  :!:

Понеделник:
1.От лег-20*,15*,12,10,18,6
2.От полу лег-20*,10,8,6,6
3.Флаи-20*,4х10
4.Кофи-4 до отказ повече или равно на 40
5.Корем на стена 4х25-30

Вторник:
1.Средно рамо-20*,12*,4х10
2.Зад врат-20*,12* 10,8,6,6
3.задно рамо-4х10
4.Теглене до брадата-20*,3х10

Сряда:
Двуглав на уред:20,15,12,10
Четириглав:20,15,12,12
Фронтален клек:4х15
Нормален клек:8х10
Прасец с щанга-8х15

Четвъртък:
1.Набирания-4 до отказ повече или равно на 40
2.М.тяга-10*,6*,4х6-8
3.Чукове-20*,12*,4х8-10
4.мечка-15*,4х8-10
Корем на стена 4х25-30

Петък:
1.Класическо бицепс-20*,4х10
2.Скотово-12*,4х8
3.От седеж с дъмбели- 4х10
4.Скрипец - 4х10
5.С тесен хват от лег-20*,12*,4х10
6.Френско-4х10
7.Корем 4х25-30

На тоя сплинт съм вече към 3 месеца и мога да кава че съм много доволен,просто искам да разбера и вашето мнение за програмата

07.01.06
17:56

На мен не ми харесва хич:wink:  :!: 5 дена подред , много упражнения , много серии и повторения. Спорет мен 100% предтренирваш :wink:

07.01.06
18:48

Незнам изобщо как издържаш.Аз дори не мога да си помисля такава програма за мен.Ще се претренирам, да не ти казвам как.То си е до човека де...
Все пак мисля че и ти претренирваш.Кога почиваш? Само събота и неделя?Нее, категорично не ми харесва програмата...

07.01.06
19:02

ще ти кажа една програма за средно-напреднали:
1.гърди,рамо,трицепс
2.гръб,крака,бицепс
3.почивка
4.гърди,рамо,трицепс
5.гръб,крака,бицепс
6.почивка
7.почивка
корем правя в сряда, когато ми е почивката

^Vlastelina^

08.01.06
02:19

Пич като тренираш така 3 месеца колко си качил в кг и размери  :roll:

08.01.06
02:30

[quote author=“b3lov”]Написана ми е от човек които е на ТИ с тия неща , просто искам и вашето мнение  :!:

А пита ли го с какво още трябва да си на “ТИ”, за да има ефект такава програма? Прилича на програмата на някой професионалист, готвещ се за следващата Олимпия :)

08.01.06
10:23

Еми да ви кажа аз съм много доволен от програмата,а и не чувствам толкова голяма умора . А и почивката си е достатъчна - за всеки мусул имам по седмица почивка. Ще я ползвам още месец - два и после ще я сменя .
За около 2 месеца съм качил 3кг. без добавки с много добра диета и на уредите имам напредък.
Пр. от лег в началото дигах макс:80кг., сега правя на 100 три пъти,на 18год. съм занимавам се от около 2години и половина с тоя спорт !

08.01.06
14:13

100 % пример за претрениране , според мен
Качил си но какво

08.01.06
15:46

Опитай да почиваш повече и ще видиш, че ефекта ще е много по-добър.

08.01.06
17:47

Oк, мерси много на всички

08.01.06
18:56

Програмата е хубава и то доста.Обаче е много важно ти колко стаж имаш.Ако тренираш отскоро се съмнявам,че успяваш да се възстановиш.На петия ден как се чувстваш,не си ли изморен?

09.01.06
11:11

Да ти кажа честно не се чувствам изморен или поне сега вече не се чувствам , в началото ми беше малко трудно,ама пък то лесно няма  :wink:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1