програма

PA

08.01.06
02:40

Какво ще кажете за тази програма при положение че тренирам 6 месеца
1ви ден
Гърди
  лег-2 загр. и 3 по 3-5
  повдигане на дъмбели от полулег-3 по 10
  пекдек 2 по 20
Трицепц
  от лег с тесен хват 3 по 6-8
  разгъване на скрипец 3 по 12


2ри ден
Крака
  клекове 2 загр+3 по 4-10
  бедрено разгъване 3 по 12 10 8
  бедрено сгъване  3 по 12 10 8
  прасец 3 по 12
Рамо
  зад врат 2 загр+3 по 6-8
  разтваряне в страни 3 по 10
  разпъване на кабел за задно рамо 3 по 12

3ти ден почивка

4ти ден
Гръб
  тяга 2 загр.+3 по 8 6 2
  дърпане на дъмбел 3 по 4-6
  дърпане на срипец 3 по 10 8 6
  трапец 3 по 10
Бицепс
  Сгъване със щанга 3 по 6-8
  концентрично 2 по 12

5ти ден почивка и цикала се завирта наново


Ако имате нешто да поправите серии повторения упрежнения пишете.
Дали не ми идва много??

08.01.06
10:39

Явно имаш големи ръце за да ги тренираш толкова малко.

PA

08.01.06
15:38

ми не неми харесва рацете ми.Как да ги тренирам

08.01.06
17:05

Ами виж сега аз го казах това ама не съм прочел че си с 6 месеца стаж и смятам че щом си с толкова стаж си наясно с видовете упражнения.За мен едно от най добрите упражнения за трицепс е разгъването на дъмбел зад глава разгъване на скрипец и кофички с тесен хват за трицепс а и френска преса.За бицепс бицепсово сгъване с прав или ез лост на мен лично с прав ми е доста по удобно концентрично сгъване с дъмбел скотово сгъване с дъмбел или щанга.За гърди няма да е зле да почнеш флайс и кофички за рамото повдигане на щанга до брадата за гръб гребане с щанга и набирания.Не мога да кажа дали ти идва много но ако имаш 6 месеца стаж както трябва би трябвало да ти идва малко.Също не си писал работи, като възраст тегло взимаш ли протеини, стероиди храниш ли се или си на сокчета.

PA

08.01.06
19:26

стероиди още не на 17 съм 90 кила взимам протеин креатин глутамин

09.01.06
12:31

значи според мен тия две разгряващи са излишни в смисъл че една ти е достатъчна, намери място за флайс, за рамо това зад врат го прави пред и пак можеш да сложиш едно упр. за рамо. за гръб вкарай набиране.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1