Тренировъчна програма

11.01.06
11:10

Здравейте :wink:  Наскоро почнах да тренирам след около година пауза. Горе-долу влязох във форма. Направих си следната програма http://11bp—klas.hit.bg/Fitnes%20Programa.doc , за която иска да ме посъветвате дали е подходяща :wink: Ще тренирам 5пъти седмично. Всяка тренировка е започвам и завършвам с 15мин колело и 3серии коремни преси(след 1-2седмици ще увелича времето на колелото). Притиснат съм във времето, защото до 4месцеца трябва да съм свалил поне 10кг (сега съм 95кг., но същевременно искам да си запазя мускулната маса от кръста на горе, като изкл. корема :) ) и да съм във перфектна форма. Имам и един проблем - немога да правя клекове и напъни, имам контузия в коляното. Това е, кажете си мнението за програмата

11.01.06
12:41

Съкрати я поне наполовина и ще се получи нещо що - годе годно за ползване.

11.01.06
13:25

Няма ли смисъл да трениерам гърди, гръб и гърди 2пъти седмично?

11.01.06
13:49

[quote author=“kiro_thexfiles”]Няма ли смисъл да трениерам гърди, гръб и гърди 2пъти седмично?

Ами смисъл може и да има, ама не и с по 5 упражнения и още толкова за ръце.
П.П. Ако това на аватара си ти, не виждам от къде ще ги свалиш тези 10 кг.

11.01.06
13:55

[quote author=”Петко К”][quote author=“kiro_thexfiles”]Няма ли смисъл да трениерам гърди, гръб и гърди 2пъти седмично?

Ами смисъл може и да има, ама не и с по 5 упражнения и още толкова за ръце.
П.П. Ако това на аватара си ти, не виждам от къде ще ги свалиш тези 10 кг.

Аз съм аватара :) , но съм се отпуснал в корема и задника :?

11.01.06
14:26

вижте сега ключа към успеха е възтановяването такива програми от сорта 5 дена тренитовка един след друг са за профита които се състезават и взимат не дека а ....... :) малко по скъпи работи. ако толкова ти трябва съвет аз тренирам в момента гърди и гръб в един ден  2 пъти седмично / доста тежко е - само на базови упражнения / но както се вижда приоритет са тези мускули съответно приоритет и на въстановяването крака ще започна когато намаля на една тренировка седмично гърдите и гърба, аз също имах едногодишна травма-пауза и наваксвам добре че мускулите май имат памет :):):)
1:гърди гръб
2:ръце
3:——
4:——
5:гърди гръб
6:——
7:——

11.01.06
17:33

[quote author=“cleaner”]вижте сега ключа към успеха е възтановяването такива програми от сорта 5 дена тренитовка един след друг са за профита които се състезават и взимат не дека а ....... :) малко по скъпи работи. ако толкова ти трябва съвет аз тренирам в момента гърди и гръб в един ден  2 пъти седмично / доста тежко е - само на базови упражнения / но както се вижда приоритет са тези мускули съответно приоритет и на въстановяването крака ще започна когато намаля на една тренировка седмично гърдите и гърба, аз също имах едногодишна травма-пауза и наваксвам добре че мускулите май имат памет :):):)
1:гърди гръб
2:ръце
3:——
4:——
5:гърди гръб
6:——
7:——

Това май не го говориш сериозно :shock: А и защо си мислиш че 5 дневен спли е за тези със “скъпите” работи.Аз тренирам така отдавна а и не съм помирисвал такива неща.Май в последно време много се е изнежил тоя спорт :roll:

12.01.06
01:05

Тука правилното е колко
може да се тренира и 3 пъти седмично с по 1 упражнение така че всичко трябва да се пресметне
има и понятие Тренинг също

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1