Какво ще кажете за тази програма ? ;)

12.01.06
17:28

ПОНЕДЕЛНИК -ГРЪБ
1.Гребане с щанга
2.Мечка
3.Придърпване на вертикален скрипец с широк хват
4.Придърпване на долен скрипец
ВТОРНИК - ГЪРДИ
1.Повд. на щанга от лег
2.Повд. на дъмбели от лег.
3.Повд. на щанга от полулег
4.Повд. на дъмбели от полулег
5.Кросоувър
СРЯДА - ПОЧИВКА
ЧЕТВЪРТЪК - РЪЦЕ
  БИЦЕПС
1.Бицепсово сгъване с щанга
2.Бицепсово сгуване с дъмбели
3.Скотово сгъване
  ТРИЦЕПС
1.Френска Преса
2.Изтласкване на щанга от лег с тесен хват
3.Разгъване на горен скрипец
ПЕТЪК – РАМО, ТРАПЕРЦ
1.Раменни преси с дъмбели
2.Разтваряне на ръцете встрани
3.Разтваряне на обратен Пек-Дек
  ТРАПЕЦ
1.повдигане на рамене с дъмбели
2.повдигане на рамене с щанга зад тялото или там както се казва
СЪБОТА – КРАКА
1.Клякане с щанга
2.Лег-преса
3.Бедрено сгъване
4.Бедрено разгъване
НЕДЕЛЯ - ПОЧИВКА


Така значи изкам да знам няколко неща
1.Мнението ви като цяло и ако съм сгрешил някъде да казвате ей !! ;)))
2.Упражненията добре ли са подредени по последователност на изпълнение
3.Изкам да вмъкна още една тренировка за гърди и една за гръб но незнам къде, ще съм ви благодарен ако предложите нещо :) Благодаря !

Skari

12.01.06
17:47

Единствното, което мога да кажа е, че тази програма е за напреднали ( стаж от 1 година и на горе !!! )
Иначе става :)

12.01.06
18:18

колко ти е стажа??? Ако си малък стаж не е хич за теб тази програма  :wink:  Както каза KickBoxer програмата е за напреднали(1 година и на горе). :wink:  8)

12.01.06
18:51

Еми близо 9 месеца е, но като се замисля там ставаха едни неща абе ся не ми са обяснява... таа изкам конкретно за тази да ми кажете Благодаря пак ;)

12.01.06
19:29

Тя е хубава ма още ти и малко рано за нея :wink:  Сага си тренирай на 3 дневен сплит с след 4/5 месеца я смени с тази :wink:  :wink:
Успех 8)

12.01.06
21:19

един съвет мога да ти дам.Гребането с щанга и мечката са почти едно и също упражнение.Защо не замениш едното от двете с друго упражнение?Например тяга-като гледам стажа ти няма да имаш проблеми :wink:
и за краката още нещо.Прави бедреното сгъване последно упражнение.Можеш да сложиш бедреното разгъване като първо загряващо упражнение преди клека.Вкарай и едно упражнение за прасец че той и без това расте трудно

12.01.06
21:52

Не е лоша програмата.Обаче невиждам къде би могъл да вмъкнеш втора тренировка за гърди и гръб.Остави я така.Иначе има опасност да не се възстановяваш.А от това няма смисъл.По-късно размени някой неща и готово .

12.01.06
22:07

ridddick мерси много  :P… swets да но когато правя по един път в седмицата гърди и гръб имам чувството че нищо не прая в мислъл стува ми се малко  :?

Престани с тия подканки като долния пост който изтрих !!! Ако някой иска да ти отговори ще го направи !!! и не пускай поредни постове
DJGorgio-Astor

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1