При тренировката на кои мускули да внимаваме повече.

12.01.06
22:10

Това може да помогне на тези, който са начинаещи, да знаят с кое да внимават повече да не се получават фалове.
И един съвет винаги загрявайте и не се хвърляйте веднага на големите килограми ! :wink:

Skari

12.01.06
22:15

1) Темата ти не е за този форум, но има си модератори те си знаят работата !
2) Мисля, че най-често срещаните контузии са в ставите и кръста.Не помня някой да ми е казвал, че бицепса го боли или трапеца му отказва ?!?!?
3) Преди да правиш подобно нещо се замисляй !!!

12.01.06
22:34

Темата е за тука но не виждам никакъв смисъл от нея , контузии могат да излязат отвсякъде не само от МГ

13.01.06
01:03

Просто искам  всеки да си каже мнението.
Аз съм  бил свидетел на много сериозни контузий, поради липса на загрявка.Искам да разкажа как един приятел си скъса гърдата и от тогава е като полуосъкатен. Въпросният човек когато започнеше тренировка никога не загряваше, не говоря да почне определено движение с по-малко кг., той дори ставите не загряваше. И веднъж много надъхан идва в залата и директно ляга на лежанката, а там имаше 140кг, след като отлепи щангата и я спусна до гърдите изрева от адската болката. Той скъса гърдата откъм мишницата и сега когато стегне тя направо отива нагоре към рамото. Този човек продължава да тренира, но вече не може да използва тялото си така пълноценно както преди. :roll:

13.01.06
01:07

[quote author=“KickBoxer”]1) Темата ти не е за този форум, но има си модератори те си знаят работата !
2) Мисля, че най-често срещаните контузии са в ставите и кръста.Не помня някой да ми е казвал, че бицепса го боли или трапеца му отказва ?!?!?
3) Преди да правиш подобно нещо се замисляй !!!

Точно за бицепса изобщо не съм съгласен, доста често се случва скъсването му, пък и ти сам си написал, че “3месеца стаж ли са” затова има още много да чуваш  и да виждаш, естествено, ако имаш воля да се задържиш в този спорт пък то в кикбокса малко трудно ще си избараш контузия на бицепса :wink: .И ти си написал 20мнения и вече се вживяваш в ролята на модератор или нещо такова по-полека, тука не е мястото да изразяваш характера си. :shock:

13.01.06
10:29

Винаги трябва да се внимава и особено в тренировка за рамене.Те са най-податливи на кунтузии

13.01.06
12:16

Поне аз съм имал най-много контузии при тренировката за гръб.

13.01.06
19:20

Определено рамената са много лесни за контузия при не голяма концентрация.Но това важи и при всички останали мускули.Някой са предлазположени към по - лесна контузия на даден мускул.Абе с две думи условия за контузии колкото щеш.

13.01.06
20:31

наи лесна е контузията на студен или уморен мускул
примерно правиш тешки клекове
имаш чуство  че краката имат още сила което е верно
но 2-3 преди отказа на краката балансиращите групи
като в случая е гърба та тои гурба издава багажа преди краката
и на последното повторение вече си много наведен защото
гарбът е много изморен и ето честита ти травма

[quote author=“red”]Поне аз съм имал най-много контузии при тренировката за гръб.

Аз също - кръст и гръб като цяло. Рамо също съм контузвал (при упражнение за гърди) :)

13.01.06
21:05

Аз веднъж замалко щях да си контузя рамото. Правех гърди въпросната тренировка и бях с приятели в залата .Аз приключих малко преди тях и докато ги изчаквах да си свършат последните серии реших пак да се пробвам на лежанката(груба грешка повярвайте ми). На лоста имаше някаде към 60кг. Аз попринцип вдигам повече и затова реших че ще ми дойдат леко, но бях направо изцедил силата повреме на самата тренировка и с цялата си глупост вдигам аз и още с отлепянето от стойката ми се измести рамото. Просто чух да изпуква и леко се измести напред и ме заболя. Оставих лоста и си трагнах. Болеше ме няколко дена след това. Така че определено рамото си е най-податливо на травми.

13.01.06
21:13

аз мисля че най-много контузии може да се получат при упражненията за крака,понеже човек прави повече действия с ръце,нищо че върви с краката си :)) Мисълта ми е че пренебрегва донякъде загрявката за краката и много лесно може да се скъса някой мискул

JI

13.01.06
21:36

да скъсаш бедрен мускул !
това не съм го виждал чувал и тна и си представям какво е ако се случи в инвалидна количка поне 2 -3 месеца , но е малко вероятно ти нали до залата вървиш поне малко карактати са загряти и тн ...
иначе раменете са най податливи и кръста особено при грешно изпълнение на тяга или нещо , което се получи при мен
правех редовно тяга и кръста ми беше иделен никакви болки спрях да правя тяга и долен гръб не тренирах тоест областа около кръста , от което много ама мнгоо заслабна и при клековете по едно време ме понаболяваше почвам си тягата пак , за мен тя е но 1 в билдърските упр невероятна и за маса и за сила .
а за рамнете внимавайте като правите гърди с дъмбел мнооого лошо щях да си извадя рамото ако не и по зле , правех последна серия и реших да е с много повторения и на 15 мускулите ми отказаха вдигах вдигах и изведнъж просто отказаха и така извих дъмбела че рамото пое многооо силно .

13.01.06
22:06

Ами да кажем тогава
1.Рамене (Миле подчерта)
2.Кръст

16.01.06
18:34

да има вероятност да се скъса мускул не става толкова лесно но ако не са загряти хубаво краката и прави клек има вероятност

NO

16.01.06
19:30

Това е доста безмислена тема защото контузии могат да се получат почти навсякъде и особено в ставите, бицепса (пред мен едно анаболно момченце си скъса бицепс с тяга, така и не разбрах как точно го направи това... и той не разбра), кръст, рамена (на едно друго момче... сигурно на 14-15 години при раменни преси с дъмбели с големи тежести, за неговите способности, му се изметнаха ръцете назад!!!), гърди (според мен флайса е опасен) и т.н затова трябва да се внимава с всичко особено за тежки серии и упражнения.

shadow_

16.01.06
21:37

И аз съм 100% за рамената.Те според мен са най-податливи.

ПО ЗДРАВИ

ST

17.01.06
18:15

shadow_master : И аз съм 100% за рамената.Те според мен са най-податливи.

И аз така мисля :) !

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1