малко помощ

16.01.06
16:10

ако може малко промени по тази програма да се направят.да се вкарат обращане на штанга и изхваряне.кога и каде да ги вкарам.ако може и да се пригоди мако за мене.изкам да се конфигурира за сила и маса.да се наблегне на покачване на сила имаса.маса в рацете,врата,гардите и гарба.помогнете.нешто по пирамидна система.да кагеже те по колко повторения и серии.
ако можете добаве те наякои упражненеия които жи се струват по удачни.
първи ден - гърди, 

втори ден - гръб

трети ден - крака,

четвърти ден - рамо, трапец, корем

пети ден - ръце

шести ден - почивка

седми ден - почивка

парви ден
повдигане на щанга от полулег -

повдигане на щанга от лег - 

повдигане на дъмбели от полулег - 
втори ден
гребане с щанга - 

 
мъртва тяга -

трети ден
клякане с щанга - 

напади с щанга -

лек екстензия -

четварти ден
раменна преса пред гърди -

разтваряне с дъмбели встрани -

изнасяне на дъмбели назад за задно рамо - 

трапецовидно повдигане с щанга -

кoремни преси -
пети ден
повдигане на щанга от лег в тесен хват -

френска преса -

трицепсово разгъване  -

бицепсово сгъване с щанга от стоеж -

бицепсово сгъване с дъмбели -

концентрично сгъване -

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1