Старият познат широк гръден кош(Pullover-колко...)

21.01.06
23:07

Здравейте всички!
Знам , че засягам болна и добре позната тема , но просто не мога са се сдържам вече.
Въпросът ми е следният:
Ако предположим , че почна да тренирам за “старият познат широк гръден кош” от Февруари(Ще се почудите защо чак от тогава?Защото в момента “КАЧВАМ” маса :) и съм си дал малка домашна зимна почивка),ще може ли да
получа приличен резултат след да речем 3 месеца?(Знам , че това си е строго индивидуално , но ако не друго то поне
предположения(в сантиметри :) )да дадете :) )
И също така Pullover-а ако мога да го комбинирам с някое друго упражнение(по-специано за гръб , но няма да откажа и за гърди ако е).Ще Ви бъда много благодарен , ако споделите тази информация с мен.
Благодаря Ви предварително!!!

22.01.06
00:03

Наистина е строго индивидуално.Не знаем дори колко стаж имаш.Но аз лично бих споделил нещо което според мен има доста добър ефект.Става въпрос точно за комбинацията на пулл-овър и клек.Аз го правя от време на време и съм доста доволен,но при гърдите  а не при гърба.Това е тренировка в която след всяка серия пулл-овер без почивка отиваш и “дърпаш” серия клек.Наистина работи поне при мене.Става въпрос точно за тренировка в която се тренират гърдите и краката на супер серии.Знам,че много колеги биха го отрекли и ще кажат че това са глупости,но този метод е ползван и от други и е проверен.разбира се знаеш че с никоя програма не бива да е кара постоянно,още повече със суперсериите.

Желая ти успех!

22.01.06
00:33

Да бе вярно че забравих да кажа от колко вре ме тенирам.
Значи има няма 7-8 месеца грубо казано.
Колкото до това което ти предлагаш,не съм го пробвал,но ще опитам и се надявам , че ще има резултат.
Благодаря!

22.01.06
10:44

Ами това е доста кратко време за да очакваш чудеса.Наблегни основно на храненето,почивката и правилно изпълнените базови упражнения и резултатите няма да закъснеят.Забрави за тези суперсерии които ти споменах,може би по нататък.

Успех!

22.01.06
11:46

и аз  имам някъде 8-9 месеца и едва вчера правих  клек+пууловер и все едно някой ми разпорваше гръдния кош отвътре навън.Според мен няма значение встажа и възрастта(при тези под 20г е още по-лесно да се разшири гръдния кош).Има една друга тема пак за пуловера потърси я пише в нея доста интересни неща :wink:

SI

22.01.06
14:16

[quote author=“Jay_C”]Става въпрос точно за тренировка в която се тренират гърдите и краката на супер серии.Знам,че много колеги биха го отрекли и ще кажат че това са глупости,но този метод е ползван и от други и е проверен.разбира се знаеш че с никоя програма не бива да е кара постоянно,още повече със суперсериите.

Желая ти успех!

Няма ли да е по-добре пул-оувъра просто да се включи към тренировката за крака ? А и две големи мускулни групи като гърди-крака да се тренират в един ден - не е ли прекалено уморително ? И то в суперсерия...

22.01.06
17:20

Еми уморително е ,затова лично аз не препоръчвам да се прави от хора без опит,които не са свикнали на натоварването.То сигурно пак ще се намери някой да каже “тоя кви ги дрънка”,не ангажирам никой с мнението си,наистина има много начетени и интересуващи се хора,но голяма част от тях наблягат само на четенето...

SI

22.01.06
17:32

Аз имам стаж около година (въобще не казвам че е много). При следващата тренировка за крака (в момента правя рамо-крака в един ден) ще включа пул-оувър. Но на този етап поне не бих се наел да тренирам гърди-крака в един ден.

И да попитам - пул-оувъра се прави след клека в суперсерия, нали ? Или грешно съм разбрал.

22.01.06
17:40

Правилно.По принцип може да се прави и с друго упражнение за крака  в суперсерия,в случаите в които поради някакви причини не се прави клек.С него обаче е най-добре.

Успех!

23.01.06
10:50

днес се позамислих малко и искам да попитам дали няма да сгреша ако правя пуловер в суперсерия с тяга?Гръб правя във вторник а крака в събота.Мисля че няма проблем-даже е хубаво ама все пак да попитам :wink:

23.01.06
10:58

[quote author=“ridddick”]днес се позамислих малко и искам да попитам дали няма да сгреша ако правя пуловер в суперсерия с тяга?Гръб правя във вторник а крака в събота.Мисля че няма проблем-даже е хубаво ама все пак да попитам :wink:

Зависи какво целиш? Също, за да има ефект трябва да правиш повечко повторения тяга, за да може да ти се ускори дишането.

23.01.06
19:47

Благодаря!

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1