'драсти на всички; 3-дневен за мазнините

24.01.06
15:17

Здравейте!

Първо... нов съм тук, нов съм и в ‘занаята’... :)

Второ... искам да си стегна малко тялото, да изгоря някое друго килце и да изглеждам на прилично-подържан млад мъж. Гледах примерните програми и мисля, че тридневния сплит (вариант 2) за изгаряне на мазнинки е перфектен за мен. Какво ще кажете Вие? Подходяща ли е за начинаещ с цели като моите?

Трето....

Тренирайте 3 пъти седмично с тежести и 3 пъти правете кардио тренировка(тичане, велоергометър, скачане на въже).

Така пише в примерната програма. Не разбирам? Трябва да ходя 6 пъти в седмицата ли? Аз си мислех, че се загрява с тичане (на пътечка), вело и въже? Или нещо съм се объркал?

И последно...

Предполагам, че не тук е точно мястото, но все пак да не пускам нова тема... Да ми препоръчате нещо за пиене преди/след тренировки за по-бърз/оптимален резултат (мазнините са ми главно на корема, задните части). Да кажем, че парите не са проблем.

Предварително благодаря на всички, които ще се отзоват на мойте въпросчета  :)

Br1ng3r

24.01.06
18:52

xisba братле започни първо със встапителни тренировки(всеки ден тренирас всичките мускулни групи с по 1-2 упражнения в по 2-3 серии).За да свалиш мазнините са ти необходими правилна диета,правилна кардио дейност и правилен начин на трениране.Направи си диета или се консултираи с някои по вещ.Преди всяка тренировка бягаи около 20 минути  :wink:

KO

24.01.06
20:52

Ако наистина искаш само да се постегнеш и да приличаш на човек мисля, че мога да ти предложа това което аз правя отчасти... Значи направи си 1 тренировъчен сплит, предлагам ти класически Пон - гърди бицепс, Вторник - граб трицепс и Петък - рамо и крака... Значи аз правя първо тренировката с железата като преди да си започнал разгрявката е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА.. след като привършиш тренировката започни с кардиото.. Аз направих по следния начин.. Гледам задължително да имам половин час кардио, първо почнах с 10 мин патека и 20 минути интензивно вело.. След патеката велото ти е рай и ти е супер лесно.. ама инак може да им размениш местата и велото да ти е като разгрявка и все пак ако избереш първия вариант прави 5 мин ходене по пътеката и после увеличи темпото като не включваш петте минути разгрявка в 30тте кардио дейност..Желателно е да правиш стречинг за да увеличиш издържливостта си.. Когато почнеш да тичаш по 30 мин ше си екстра... Тренировката е 40% ... Останалото е почивка, храна и суплементи... Прочети внимателно сайта и темите в раздела “Хранителни режими за понижаване на теглото” така ще разбереш какво да ядеш и как.. За горенето на мазнините аз ползвам Л-карнетин ... имаше 1 пост с една система която ползвам и има голям ефект... 2 часа и половина преди тренировката 2 3 гр л карнетин и 20 мин преди трен 2 кафета и грейпфрут... Бих ти го препоръчал.. Иначе ако не те влече винаги можеш да влезеш в някой магазин за суплементи и да кажеш ” Дайте ми фет бърнари” ... незнам данните ти и незнам колко и какво искаш да сваляш.. но ако искаш да сваляш малко не си троши парите за препарати... и ако си пристрастен към сладкото като мен може да си хапваш по 1 блокче шоколад сутрин... няма да е много фатално според мен!
Всичко което написах съм гледал по мен и е имало ефект върху мен... Не съм професионалист и не мога да гарантирам, че всичко което написах е вярно но е опит да ти даде насока! Умната и не се подлъгвай по лесните и бързи резултати, които някой препарати гарантират!

25.01.06
19:19

Благодаря за инфото. Днес даже си купих екип, че не съм обличал анорак от 4 години, и мисля другата седмица да го почна.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1