Бихте ли дали мнение за...

25.01.06
12:06

Бихте ли дали мнение за следната програма:

Понеделник - Ръце (Бицеп и Трицеп с по 3-4 упражнения за мускул, всяко с 3 серии + 1 загряваща  по 8 повторения)
Вторник - Гръб и Трапец (Гърба с 4 упражнения с по 3+1 загр. серии по 8-10 повторения, трапеца 1 упражнение с 3+1 серии по 10 повторения)
Сряда - почивка
Четвъртък - Гърди и Преси (3 упражнения с по 3-4+1загр. серии по 8-10 повторения за гърди и 3-4 серии преси)
Петък - Ръце (Бицеп и Трицеп с по 3-4 упражнения за мускул, всяко с 3 серии + 1 загряваща  по 8 повторения)(искам да наблегна на ръцето за това повтарям)
Събота- Рамо и Крака(3-4 упражнения с по 3+1 загр. серии с по 8-10 повторения)
Неделя - почивка

Искам да кача мускулна маса. Почнах преди 1 месец, но съм тренирал и преди 2-3 години. Ръст 185 , 75 кг. Старая се да се храня с качествена храна и пия протеин преди и след тренировка.

Даите си мнението за програмата. Ако имате по-добри идеи ми ги напишете или ми дайте линк, от където мога да прочета.

Благодаря на всички!!!

RE

25.01.06
12:28

имаш 1 месец стаж,искаш да качаш маса:
еми какви са тия разделни серии за 5 дни.
Моя савет е тренираи основните мускулни групи 3 серии по 5,6 повторения
пон/сряд/петак или вт/чет/саб/  е тва е.
храни се добре зимаи добавки и след 2 месеца ми кази дали няма да качиш?

25.01.06
12:40

Според мен малко избързваш с две тренировки за ръцете.А и по 4-ри упражнения са много.Става дума за бицепса и трицепса.Важно е и какви упражнения ще избереш за ръцете.Според мен е добре да имаш  в тренировката си основните упражнения,като сгъване на ръцете от стоеж за бицепс и френско от лег или с тесен хват от лег за трицепса.Това са много важни упражнения и е редно да ги правиш.Но и трябва да си по-търпелив.Нима искаш за един месец да успееш  :wink:

25.01.06
15:48

аз имам доста повече от 1 месец стаж, просто бях спрял да тренирам за 2-3 години и сега почвам отново.и понеже ръцете ми са доста заслабнали, затова ги тренирам по два пъти в седмицата, докато ги повъзтановя малко.

26.01.06
20:41

еми виж сега , Нали си тренирал и преди това и знаеш че до 3-4 повторения са за сила , до 8 за маса и кам 15 за релеф.Както си написал ти искаш ти позаякнат рацете и прави за сила ама гледай да не се контузиш !!! Смисал мойто мнение не е много компетентно - да знаеш  :oops:

26.01.06
21:34

[quote author=“dimbi”]аз имам доста повече от 1 месец стаж, просто бях спрял да тренирам за 2-3 години и сега почвам отново.и понеже ръцете ми са доста заслабнали, затова ги тренирам по два пъти в седмицата, докато ги повъзтановя малко.

Това няма голямо значение,според мен са си доста две тренировки за ръце на седмица.Няма гаранция,че по тоя начин ще порастнат повече.Аз мисля,че веднъж на седмица,но сериозно трениране е по-добре.Но пък това не пречи да пробваш и по твоя начин.Сам ще прецениш дали работи добре,но не го прави много продължително(това с двете трен.за ръце).Да не развалиш ефекта  :wink: Успех

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1