Тяга?

25.01.06
21:42

Може ли някой да ми обясни какво значи римска тяга и мъртва тяга?Съвсем начинаеща съм и нищо не разбирам!

25.01.06
21:59

Виж у сайта де. В раздел “Упражнения”. Обяснено е всичко.

25.01.06
23:21

http://www.bb-team.org/exercise/000161.php

според мен щом си жена не ти трябва тяга.По-добре прави хиперекстензии

25.01.06
23:22

Никъде не пише за няква си римска тяга ли е кво ли е...

25.01.06
23:31

[quote author=“ridddick”]http://www.bb-team.org/exercise/000161.php

според мен щом си жена не ти трябва тяга.По-добре прави хиперекстензии

riddick какво е това хиперекстензии?

26.01.06
00:09

[quote author=“Andriqn”]Никъде не пише за няква си римска тяга ли е кво ли е...

сигурен ли си?я прочети внимателно пък после пиши :wink:


[quote author=“smetana”][quote author=“ridddick”]http://www.bb-team.org/exercise/000161.php

според мен щом си жена не ти трябва тяга.По-добре прави хиперекстензии

riddick какво е това хиперекстензии?

http://www.bb-team.org/exercise/000053.php потърси малко и ти щото ме използваш малко като указател за упражнения :)

26.01.06
12:25

[quote author=“ridddick”][quote author=“Andriqn”]Никъде не пише за няква си римска тяга ли е кво ли е...

сигурен ли си?я прочети внимателно пък после пиши :wink:


[quote author=“smetana”][quote author=“ridddick”]http://www.bb-team.org/exercise/000161.php

според мен щом си жена не ти трябва тяга.По-добре прави хиперекстензии

riddick какво е това хиперекстензии?

http://www.bb-team.org/exercise/000053.php потърси малко и ти щото ме използваш малко като указател за упражнения :)

Четох и не намерих нищо. Не ми се прави на интересен.

26.01.06
13:45

Е как да не пише бе хора?!Ето го:
Мъртва тяга с изпънати крака (Римска мъртва тяга) - Също натоварва долната част на гърба, но преди всичко стресира задната част на бедрата, и седалището. Тук тежестта обикновено е по-малка от тази при обикновената мъртва тяга. Този вариант може да се изпълнява в деня за крака, преди или след бедреното сгъване. Тягата с изпънати крака бива два вида: обикновена (класическа) и римска. При обикновената тяга тежестта виси свободно през цялото време и в долно положение (когато сте наведени) тя се намира на 50-60 см пред краката ви. Обикновената тяга води до напрягане на кръста поради изнасяне центъра на тежестта напред. Затова по-предпочитаният вариант с изпънати крака е римската тяга. При нея движите тежестта през цялото време близо до краката и не й давате да се измести напред, дори и в долно положение. Така че ще се наложи да поработите малко и с ръце, за да я направлявате. Римската тяга натоварва по-малко кръста. Независимо дали римска или класическа - тягата с изпънати крака натоварва мускулите еднакво. Разликата е само в напрежението на кръста.
Това съм го копирал от раздела”Упражнения”-информацията за мъртва тяга.Същото което е посочил ridddick.

26.01.06
14:35

Четох и не намерих нищо. Не ми се прави на интересен.

ами ти като си толкова знаещ и отворен що не прочетеш поста под теб и не млъкнеш?

26.01.06
19:40

[quote author=“ridddick”]

Четох и не намерих нищо. Не ми се прави на интересен.

ами ти като си толкова знаещ и отворен що не прочетеш поста под теб и не млъкнеш?

Ей ти си много загубен ей... Че съм отворен - отворен съм, а от къде измисли тва “знаещ” при положение че питам за нещо което не знам и искам да ми дадете или линк или обяснение. А ти кво - праиш ми се на интересен. Ryu 10x

26.01.06
20:29

Ай ся сбийте се  :lol:

26.01.06
23:32

[quote author=“Andriqn”][quote author=“ridddick”]

Четох и не намерих нищо. Не ми се прави на интересен.

ами ти като си толкова знаещ и отворен що не прочетеш поста под теб и не млъкнеш?

Ей ти си много загубен ей... Че съм отворен - отворен съм, а от къде измисли тва “знаещ” при положение че питам за нещо което не знам и искам да ми дадете или линк или обяснение. А ти кво - праиш ми се на интересен. Ryu 10x

С Внимавай малко как се държиш с хората около теб !!! а за тая обида сериозно наказание може да отнесеш !!!

27.01.06
21:17

[quote author=“Ryu”]Е как да не пише бе хора?!Ето го:
Мъртва тяга с изпънати крака (Римска мъртва тяга) - Също натоварва долната част на гърба, но преди всичко стресира задната част на бедрата, и седалището. Тук тежестта обикновено е по-малка от тази при обикновената мъртва тяга. Този вариант може да се изпълнява в деня за крака, преди или след бедреното сгъване. Тягата с изпънати крака бива два вида: обикновена (класическа) и римска. При обикновената тяга тежестта виси свободно през цялото време и в долно положение (когато сте наведени) тя се намира на 50-60 см пред краката ви. Обикновената тяга води до напрягане на кръста поради изнасяне центъра на тежестта напред. Затова по-предпочитаният вариант с изпънати крака е римската тяга. При нея движите тежестта през цялото време близо до краката и не й давате да се измести напред, дори и в долно положение. Така че ще се наложи да поработите малко и с ръце, за да я направлявате. Римската тяга натоварва по-малко кръста. Независимо дали римска или класическа - тягата с изпънати крака натоварва мускулите еднакво. Разликата е само в напрежението на кръста.
Това съм го копирал от раздела”Упражнения”-информацията за мъртва тяга.Същото което е посочил ridddick.


кой бил загубения... :lol:  ама айде няма да пиша повече за да не се заключи темата.

28.01.06
14:52

Вече е наказан с Бан за един месец.Моля придържайте се към темата вече

28.01.06
20:08

Смятам,че тук може да ми отговорите без да правя нова тема значи аз съм на 13 години,висок 160-163см тежа 75 кг и в програмата ми,която от понеделник ще почвам има мъртва тяга та въпроса ми е дали ще ми стане нещо на кръста,ако я правя с малко кг.

28.01.06
20:11

От 13 години да почваш да си натоварваш костите с тяга и да си съкращаваш живота мисля, че няма смисал.Порасни малко пък тогава

28.01.06
21:54

Опа ето я първата грешка объркал съм програмата тя е била за по напреднали значи можеш ли да ми кажеш в тази програма http://www.bb-team.org/training/000157.php дали има упражнение,което да не правя,а и ако може да ми кажеш дали е хубава или не,ако не е и имаш някоя,която да ми препоръчаш я дай.Мерси Предварително.

29.01.06
16:07

[quote author=“Psychedelic”]От 13 години да почваш да си натоварваш костите с тяга и да си съкращаваш живота мисля, че няма смисал.Порасни малко пък тогава

от 13годишен найстина ти е рано за тяга.Аз съм на почти 16 и от месец и половина правя тяга ама още се чудя дали не избързах с тягата но мисля че не съм а пък и тягата е страшно упражнение :wink: но не е за теб

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1