претрениране

PA

26.01.06
14:32

имам един въпрос относно претренирането
Тренирам от 8 месеца.Качил съм наи много 2 кила и въпроса ми е, понеже още като влязах в залата от първата тренировка почнах по следната програма:
понеделник бицепс-4упр трицепс 3 упр
вторник гърди 3 упр
сряда почивка
четвъртък гриб
петък крака рамо
събота и неделя почивам
След време разбрах че това за абсолютно начинаещ е тежко претрениране и започнах
1ви ден гърди трицепс
2ри ден крака рамо
3ти ден почивка
4ти ден гръб бицепс
5ти ден почивка
и се повтаря
Тренирам вече към 2 месеца по нея без резултат явно съм претренирал дайте ми съвет храня се както трябва приемам креатин+глутами+протеин на 17год 95кила

26.01.06
18:20

Не мисля че си претренирал.Тренирай така още месец - два, да видим дали ще дръпнеш.

ME

26.01.06
18:44

И аз не мисля,че си претренирал!Аз тренирам по съштата програма горе-долу от един месец и за мен има влияние,но не е кои знае какво,защото все пак за един месец не може да се постигне много.И аз бих ти препоръчал да тренираш още един-два месеца,пък да видим:)

26.01.06
18:59

[quote author=“metoshko007”]И аз не мисля,че си претренирал!Аз тренирам по съштата програма горе-долу от един месец и за мен има влияние,но не е кои знае какво,защото все пак за един месец не може да се постигне много.И аз бих ти препоръчал да тренираш още един-два месеца,пък да видим:)

Първите месеци ефекта е най-видим...прейте си изводи..

26.01.06
21:44

Много дни тренираш.Направи си 4-ри дневна програма и тренирай по нея.Примерно: понеделник,вторник,четвъртък и петък тренираш а другите дни почиваш.За теб това ще е по-добре.Не е без значение и броя на упражненията които правиш.За бицпес 4-ри упражнения са сериозно нещо.  :wink: А ти може да си мислиш,че се храниш добре,но на това натоварване да не е достатъчно за да имаш растеж.Това е от мен .

shadow_

26.01.06
22:34

Не разбирам защо за бицепс правиш 4 упр,а за трицепс 3 ?Според мен трябва да е обратното.А иначе за претренирането  според мен не претренираш. :)

ПО ЗДРАВИ

Ръцете макс по 3 упражнения, максимум! За теб и по 2 ще вършат работа.

26.01.06
23:19

Какво се чудиш , с тоя стаж от 8 месеца ,явно претренираш

ME

27.01.06
12:00

Да,така е OuttaControl!Отначалото растежа е най-голям,тъи като след време мускула свиква и растежа намалява.Аз исках да кажа,че за нула време няма да има кои знае колко голям резултат,че трябва време за да качи ММ.

27.01.06
13:34

пичове цялата ви тренировачна философия е погрешна!тренировъчният сплит трябва да повтаря всяка мускулна група два пъти седмично-минимум.пример:понеделник-крака,гърди,бицепс;вторник-гръб,рамо,трицепс;сряда-почивка;четвъртък-повтаряш понеделник;петък-повтаряш вторник.упражненията да са по две за големите мускули(крака,гърди,гръб) и по едно за малките.правят се само многоставни,базови упражнения по пет серии с по пет повторения.тежестта задължително да не надхвърля 80%от максималната единица.почивките не по-малко от 3 минути.загрявката не се счита за работни серии.

[quote author=“TSUNAMY”]пичове цялата ви тренировачна философия е погрешна!тренировъчният сплит трябва да повтаря всяка мускулна група два пъти седмично-минимум.пример:понеделник-крака,гърди,бицепс;вторник-гръб,рамо,трицепс;сряда-почивка;четвъртък-повтаряш понеделник;петък-повтаряш вторник.упражненията да са по две за големите мускули(крака,гърди,гръб) и по едно за малките.правят се само многоставни,базови упражнения по пет серии с по пет повторения.тежестта задължително да не надхвърля 80%от максималната единица.почивките не по-малко от 3 минути.загрявката не се счита за работни серии.

Това дето му го препоръчваш въобще не е за него.

27.01.06
14:00

[quote author=“manson”][quote author=“TSUNAMY”]пичове цялата ви тренировачна философия е погрешна!тренировъчният сплит трябва да повтаря всяка мускулна група два пъти седмично-минимум.пример:понеделник-крака,гърди,бицепс;вторник-гръб,рамо,трицепс;сряда-почивка;четвъртък-повтаряш понеделник;петък-повтаряш вторник.упражненията да са по две за големите мускули(крака,гърди,гръб) и по едно за малките.правят се само многоставни,базови упражнения по пет серии с по пет повторения.тежестта задължително да не надхвърля 80%от максималната единица.почивките не по-малко от 3 минути.загрявката не се счита за работни серии.

Това дето му го препоръчваш въобще не е за него.

единственият правилен път е този!без значение дали се отнася за напреднал или абсолютно начинаещ.забравете за напомпване,серии до отказ и прочие американски дивотии.единственият начин за напредък са свежи петици на 80%от макса.
Нека силата бъде с вас!

PA

27.01.06
14:30

В такъв случай вижте тази дали е добре
понеделник
крака клек 3по 5
      сгъване на бедра 3по 5
гърди лег 3 по 5
      дъмбели полулег 3 по 5
бицепс сгъване със щанга 3 по 5

вторник
гръб чукове 3 по 5
      скрипец широк хват 3по 5
рамо преси
      разтваряне в страни
трицепс френско/бутане от лег
почивам и повтарям събота неделя почивам

така ли трябва да е ппо твоета методика?
ако наистина съм претренирал нямали да е по-добре да направя някава почивка седмица-две

27.01.06
14:39

[quote author=“pavel`”]В такъв случай вижте тази дали е добре
понеделник
крака клек 3по 5
      сгъване на бедра 3по 5
гърди лег 3 по 5
      дъмбели полулег 3 по 5
бицепс сгъване със щанга 3 по 5

вторник
гръб чукове 3 по 5
      скрипец широк хват 3по 5
рамо преси
      разтваряне в страни
трицепс френско/бутане от лег
почивам и повтарям събота неделя почивам

така ли трябва да е ппо твоета методика?

OK с малка забележка основните упражнения(клек,лег,чукове,раменни преси)по пет петици,спомагателните ги сменяй всяка седмица.дори да се почувстваш по-силен не качвай тежест,серии или повторения.изкарай така 4 седмици.
нека силата бъде с теб!

PA

27.01.06
14:43

мерси ще опитам и след това ще споделя дали сам постигнал нещо
да правя ли почивка сега като сменям програмата

27.01.06
14:50

[quote author=“pavel`”]мерси ще опитам и след това ще споделя дали сам постигнал нещо
да правя ли почивка сега като сменям програмата

в понеделник направи контролни на всички упражнения-да си знаеш максималните единици(абсолютно стриктна техника),от вторник започвай,ако след петици на 80% се чувстваш изморен свали на 70%,ако пък те не те товарят въобще направи ги 75%.

SI

27.01.06
15:12

Аз калкулатор трябва да си нося във фитнеса...

27.01.06
15:30

нема калкулатор,бате,сметаш си ги у дома,сетне си ги записваш като кила за всека серия,нема нищо срамно.

PA

27.01.06
16:08

другите какво мислят за програмата djgorgio-ASTOR главно към теб
По горе съм ти отговорил

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1