велоергометър

28.01.06
19:27

ЗДРАВЕЙТЕ. искам да попитам дали е добре след тренировка с тежести да повъртя 30 мин на колелото.чувал сам че така започват да се разграждат мускулите но незнам колко вярно.иначе аз сам на НВД.

50 cent

28.01.06
21:53

Ами след тренировка,когато чистиш става да правиш,ама 30 мин са много,20 мин са достатъчни!

28.01.06
22:31

Ами след тренировка,когато чистиш става да правиш,ама 30 мин са много,20 мин са достатъчни!

20 мин. не са.След 20-тата минута започва да се топят мазнините.
Велоаргометъра не гори ММ(мускула маса)освен ако не въртиш на 40 мин.
След 40-тата минута започва да се топи ММ.
30-35 е достатъчно.

28.01.06
23:25

А с колело същата ли е работата.  :roll:

29.01.06
05:08

за след тренировка 30мин са достатъчни
но ако е отделна тренировка само вело
30мин са малко трябва около 60мин
и преди колелото половин грипфурт и едно кафе
след колелото само една доза протеин яденето е 1 час
след това а не веднага след колелото

30.01.06
13:57

Може ли и аз да ви питам нещо...значи като ходя в залата започвам с 30-40 мин. на велоаргометъра и след това силови упр. ... та така ли трябва или колелото да го оставя за накрая  :?:

Сорри за оффа. ;)

caterpillar

30.01.06
14:45

driushi, първо силовата тренировка, после кардио (демек- колело или пътека)  :)

energymax

30.01.06
15:22

[quote author=“caterpillar”] после кардио (демек- колело или пътека)  :)

а кростренажор може ли? :lol:

50 cent

30.01.06
16:39

Имах предвид 20мин. след тренировка,че са достатъчни,а не в нетренировъчен ден 20 мин..все пак в тренировката с тежести като правим кардио 20мин са достатъчни.

30.01.06
22:09

Не не са.Както обясних малко по горе.След 20-тата мин. започват да се горят мазнините!Няма значение в какав ден е,дали ше е тренировачен или не.

30.01.06
23:15

[quote author=“SteeL”]Не не са.Както обясних малко по горе.След 20-тата мин. започват да се горят мазнините!Няма значение в какав ден е,дали ше е тренировачен или не.

Не си прав “SteeL” след 20 мин. почват да се горят мазнини в нетренировъчен ден ... след една тежка тренировка с тежестти гликогена е почти изчерпан напълно, за това кардиото се прави или сутрин на гладно или след тренировка!

01.02.06
22:50

Толкова е 15-25 мин ,индивидуално е.
Гликогена не може да се изчерпа ей така, нивата винаги са високи, може да не са 100 % но са високи

03.02.06
10:16

[quote author=“djgorgio-ASTOR”]Толкова е 15-25 мин ,индивидуално е.
Гликогена не може да се изчерпа ей така, нивата винаги са високи, може да не са 100 % но са високи

Да така е. За нивото на гликогена си зависи от хранителния режим... приемаме, че е на отрицателен кал баланс :arrow: след една тежка тренировка нивото на гликогена е толкова ниско, че тялото използва мазнини за енергия при всяко едно движение.

03.02.06
11:21

Ее...добре де ае кат не е така защо не сам чул и един път Недик да е споменавал.Въртете колелото 20 мин.??А защо когато той отговаря и казва над 20 мин.? И също какво казва,казва че за тези 15-20мин. краката се пълнят с кръв и ко става като ПРИМЕРНО въртиш 15 мин. колеото  пълниш си краката с кръв и нищо друго не става.И това не го е казвал само Недик и още много други хора.
Аз съм чул от тях тези неща и заради това успорвам толкова много.

03.02.06
18:05

Ами ако пак прочетеш по горния пост по-внимателно и може и да си отговориш
П.Сл Не ми слагай мнението на Недик за меродавно

03.02.06
19:21

[quote author=“SteeL”]Ее...добре де ае кат не е така защо не сам чул и един път Недик да е споменавал.Въртете колелото 20 мин.??А защо когато той отговаря и казва над 20 мин.? И също какво казва,казва че за тези 15-20мин. краката се пълнят с кръв и ко става като ПРИМЕРНО въртиш 15 мин. колеото  пълниш си краката с кръв и нищо друго не става.И това не го е казвал само Недик и още много други хора.
Аз съм чул от тях тези неща и заради това успорвам толкова много.

Така е...изпитано от мен  :D Понеже понякога колелетата във фитнеса,в който хода се прецакват и искат смаска и при това положение се върти трудно,въртиш за смяна на степента на въртене,обаче не ебава.Та като въртях 1 път така,точно издържях 5 минути,баджаците ми се напълниха с кръв и блокирах...Така,че слагайте на лесно,бъдете зависими от въздуха,не от мускула.

03.02.06
19:38

a8n прав си.

П.Сл Не ми слагай мнението на Недик за меродавно

Защо??

03.02.06
20:19

бъдете зависими от въздуха,не от мускула

 

точно така!!!

04.02.06
19:12

[quote author=“SteeL”]a8n прав си.

П.Сл Не ми слагай мнението на Недик за меродавно

Защо??

Абе каде си тръгнал да се сравняваш с културистите?!? Хубаво е да си прецизен ама не и да правиш всичко като професионалист.
Никои не говори да слагате натоварване, аз и без тежест след хубава тренировка с тежести повече от 25 мин на колелото не мога.

04.02.06
23:56

Чакай е Heavyweight кой е споменал че се сравняваме с професионалистите?Аз просто цитирам думите им.И те не казват примерно “аз въря еди си толкова заради това и вие въртете” а дава съвет на хората как да си изпълняват кардио тренировката и колко време да отделят на нея.Аз не се сравнявам с тях.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1