Перфектната програма?!

InDaHEad

29.01.06
16:08

Искам да ми кажете според вас коя е най-добрата програма за маса за средно напреднали (4 дневен сплит).Знам че има много варианти но все пак ми кажете най добрия за вас.

Просто събирам мнения и ми е чудно хората как тренират :lol:

айде драснете някой ред ще се радвам

29.01.06
16:32

Най хубава програма няма :wink:  Всяка програма си действа различно на всеки :wink:  ето ти една примерна програмка :wink:  :


ПОНЕДЕЛНИК - гърди/корем
ВТОРНИК - гръб/корем
СРЯДА - почивка
ЧЕТВЪРТЪК - ръце/корем
ПЕТЪК - рамо/крака
СЪБОТА - почивка
НЕДЕЛЯ - почивка

:wink:

InDaHEad

29.01.06
16:40

Хехе начи не правиш трицепс и бицепс така ли? :lol:
Опа са видях че си писал и ръце :)

Понеделник - Гърди, корем
Вторник - Крака, рамо
Сряда - почивка
Четвъртък - Гръб, врат
Петък - Ръце, корем
Събота - почивка
Неделя - почивка

... много варианти има, сам си избираш какво искаш  :D

29.01.06
16:55

понеделник-гърди,предно и средно рамо
вторник-гръб,трапец,задно рамо
сряда-почивка
четвъртък-ръце
петък-крака,корем
събота и неделя-почивка

това също става :wink:

29.01.06
17:23

Пичове извйнявам се,че пиша в тази тема,защото в другата нйкой не ми отговори та въпроса ми е хубава ли е тази програма за мускулна маса http://www.bb-team.org/training/000157.php и ако не е може да предложите друг вариант.
Мерси предварително :lol:

29.01.06
17:38

[quote author=“manson”]Понеделник - Гърди, корем
Вторник - Крака, рамо
Сряда - почивка
Четвъртък - Гръб, врат
Петък - Ръце, корем
Събота - почивка
Неделя - почивка


Самоче малко разменени дните :) Но същото

29.01.06
18:10

[quote author=“bolkers”]Най хубава програма няма :wink:  Всяка програма си действа различно на всеки :wink:  ето ти една примерна програмка :wink:  :


ПОНЕДЕЛНИК - гърди/корем
ВТОРНИК - гръб/корем
СРЯДА - почивка
ЧЕТВЪРТЪК - ръце/корем
ПЕТЪК - рамо/крака
СЪБОТА - почивка
НЕДЕЛЯ - почивка

:wink:

2 дена подред корем няма смисъл.

29.01.06
18:16

Да ама ако махне корема в един от двата дни( понеделник или вторник) ще тренира корема само 2 пъти :wink:  А най хубаво е 3 пъти да се тренира корем :wink:

29.01.06
18:21

Не мисля така всеки сам си решава, тренирай го кат Арни, ако искаш всеки ден.

29.01.06
19:15

Като за начало мисля, че 4-дневен сплит е много. За качване на маса - 2 - 3 пъти седмично е перфектно.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1