За корема

30.01.06
18:48

Значи момчета смених фитнес центъра с по-хубав,но с корема съм много слаб 20 коремни немога да направя на почти не наклонено римско столче,а за това упражнение http://www.bb-team.org/exercise/000064.php се изплъзвам от уреда и незнам как да се задържа и сега правих с една машина,при която си в седнало положение и се накланяш надолу като коремни преси и на тази машина слагаш тежест.Въпроса ми е с какво упражнение да заменя това http://www.bb-team.org/exercise/000064.php и коремните преси на римското до отказ ли да ги правя или да ги сменя с машината?

30.01.06
19:14

първото упражнение щом се изпускаш може да го правиш на лежанка лягаш и се хващаш за лежанката като седалишните части са ти на ръба и си повдигаш краката нагоре..  според мен дори е по добро но незнам може други да не мислят така а иначе за коремните преси аз повече от 20 не съм правил от много време.. по добре 20 много бавни и мъчителни без да упираш дъската с гръб от колкото 40 бързи

30.01.06
20:27

Предполагам че щом не можеш да направиш дори 20 коремни е от липса на мускули на корема. За разлика от FedEx аз мисля че корема се тренира с бързи повторения,малки амплитуди и добро хранене.Моя съвет в твоя случай е прави 2 пъти в седмицата коремни преси колкото можеш(до отказ) бързичко,без да опираш дъската с гтъб+някакво др упражнение за долната част(можеш да ги пробваш в суперсерии)

31.01.06
19:25

Благодаря ви,а колкото до римското столче то почти е право http://img229.imageshack.us/img229/8295/rimskostol4e1nm.jpg
Така,че да свалям да долу.Или?

MR

22.02.06
11:49

да определено аз съм съгласен с kaliksto мисля че е прав 8)

22.02.06
12:36

Аз съм за прецизно изпълнение с по-малко повторения, така започваш да “гориш”. Правила съм стотици повторения и какво от това, отмервах ги не с бройка, а по време, че ми писваше да броя и ефекта беше като след кардио... Започнах да усещам напрежението когато обърнах схемата, най- много по 40-50 повторения на серия ( и то зависи от упражнението).
Относно конкретния въпрос и аз предпочитам лежанката защото иначе ръцете ми се изморяват преди корема, само да добавя, че хубав вариант е след като повдигнеш краката перпендикулярно на пода да повдигнеш и таза като се стремиш да запазиш максимално посоката на краката нагоре.

28.02.06
20:44

и аз имам проблем с проклетия корем
нямам излишна маса на корема но плочки едва корните две се появяват...а наи тъпото е че когато правя коремни преси на този уредhttp://www.bb-team.org/exercise/000065.php
краката ми се изморяват преди корема/предното бедро/
вече направо незнам какво да правя :roll:

MR

28.04.06
13:20

тези мускули се казват сгъвачи на бедрата и на мен ми се случва от време на време ... ами малко си свивай краката и няма да ти се изморяват

:wink:

kEnVeLo

30.04.06
23:04

Добре де всеки говори за диети - аз пия протеин за качване на маса и правя по около 500 коремни на ден. Това означава ли че няма да направя хубав корем и това че пия протеин  ще ми попречи?

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1