Добра ли е програмата? Моля за съвети(Стажа ми е пет месеца)!

01.02.06
23:10

Здравейте :) Имам няколко питания!
на 19 съм 183см 77кг по принцип качвам супер трудно.. не знам как се казваше този тип тяло екто или екзоморф ...
1.Относно програмата ми,дали мислите че е добра за мен в предвид стажа ми-5 месеца
2.Нормално ли е да правя Мъртва тяга серии 6-8 със 100кг ,клек 6-8 със 100кг 6-8,Прасец със 150кг 12 повторения!!(няма грешка в начина по който ги правя.. правилно е питал съм големите в залата а и аз самия усещам че ги изпълнявам правилно) и .. лежанка 8 повторения с 60кг!!!!!!Струва ми се че някъде бъркам в програмата си...може би оплесквам ръцете.. или ги претоварвам не знам.. това искам вие да кажете
3.Приемам съвети всякакви :)
П.С. Не приемам хр.добавки.. от днес си взех бирена мая ;)
Програмата ми.. 3 дневна
І.Понеделник
Гърди+бицепс
Лег 4х8 (60 кг :(((( ) (относно хвата.. лактите са ми под ъгъл около 90’)
Наклонен лег 3х8 (с 50кг)
Флайс 3х8(една седмица  на хоризонтален лег,другата на наклонен)
Пулоувър 3х8-10 (25кг дъмбел)
БИЦЕПС
Сгъване с прав лост 4х8 (с обикновено с 30-35кг)
Скотово с крив лост 3х8 (с около 30кг)
Концентрично с дъмбел 3х8-10 (2 дъмбела по 12кг)
и последния път реших да вкарам 2 сериики  упражнението “21”(с 15кг)
ІІ.
Гръб/Трицепс
Скрипец отпред 4х10 (с 40-45кг)
Тяга 4х6-8 (с 100-110кг)
Дърпане на долен скрипец-3х8-10 (с 50-60кг)
Чукове с прав лост 3х8-10 (с 50-60кг лост)
ТРИЦЕПС
Една седмица правя 3х8 кофички другата Тесен хват 4х8 (с 50кг)
Скрипец с крив лост 3х8 (20-25кг)
Скрипец над глава 3х8 (с 20кг) или Френско с дъмбел 3х10 (с 20кг дъмбел)
Скрипец с въжета 3х10 (с 15кг)
ІІІ.
Крака и Рамо
4х6-8 клек (2серии с 90кг и 1 с 100кг и 1х110)
4х10 задно (30кг)
3х16 (пада се по 8 повторения на крак :)напъди (30-40кг)
4х12 Прасец (от 100 до 150кг пирамида)
РАМО
Раменни преси 3х8 отзад и 3х8 отпред (с 40кг щанга)
Вертолет 3х8-10 (с 35кг)
А коремните пресички си ги правя всяка тренировка 3х30 обикновени и 3х30 на лежанка за долна част.
Аз самия мисля да сменя програмата по следния начин
1ден Ръце ;2ден Гърди  и Рамо ; 3 ден Гръб и Крака :)
Искренно ви моля за ПРАВИЛНИ съвети :)

Темата беше редактирана от Тихомир Велев на 17.04.11 20:01.

01.02.06
23:45

Мисля,че ако намалиш малко упр. ще стане по-добре.Иначе за силовите постижения няма какво толкова да се изумяваш(само прасеца малко ме обърква)краката и гърба са си по-силни МГ,просто малко ти куца лежанката.Препоръчвам ти ако искаш там поворенията да ги направиш на пирамида.И при гърди,бицепс,трицепс ще е добре да махнеш поне по едно упражнение.

02.02.06
01:39

ами по принцип аз когато правя ръцете и бицепса и трицепса.. обикновено не ги натоварвам до край в серията.. в смисъл права повече серии и повече повторения... но с по малки кила и като се замисля може би там ми е грешката.. трябва да намаля сериите за сметка на килата ;) иначе прасеца.. ами човек 5-6 години съм тренирал футбол :) може и от там да е.. но бях вратар.. ;)

02.02.06
09:52

Под “прасец” какво упражнение имаш предвид - повдигане с щанга или на калф машина? Защото ако е второто, 150 кила са нищо, а и прасеца е силен мускул по - принцип, при това с малка амплитуда на движение, така че там такива тежести не трябва да те учудват.
За намаляването на упражненията ти казаха вече - по - малко, но по - качествени, като се концентрирай върху това, да си повишаваш постиженията в тях. Като стигнеш даден брой повторения, вдигаш тежеста с 2.5 - 5 кг. Примерно на лежанка няма никакъв смисъл да правиш 4 х 8 с 60 кг. Ако във всичките серии вдигаш еднакви тежести по 8 пъти, значи са ти леки. Другият път сложи 65 в първата и пробвай 6, а ако можеш и 8 повторения. Почваш от 6 и гониш 8, като ги стигнеш, пак слагаш тежести.

02.02.06
12:15

Относно Прасеца,не знам дали уреда се нарича точно “калф машина”  просто има две платформи за раменете и стъпенка за краката.Искам да кажа че от краката съм си много доволен,но нагоре нещо не е както трябва,ще опитам да намаля сериите на 3 при лежанката,за сметка на килограмите.При ръцете мисля да почна да правя не 8 а 6 повторения,само и само за да вдигна килата.
А как мислите има ли хляб в тази промяна на програмата ми (упражненията си остават същите)
Понеделник-Ръце Сряда- Гърди/Рамо Петък-Гръб/Крака ?

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1