Имам един въпрос...

05.02.06
05:15

Има ли смисъл да въртя на колелото(да отбележа че след него правя коремни преси) при условие че програмата ми е четири дневен сплит за покачване на маса ? Много се чудя и не мога да реша. Корем правя два пъти в седмицата в края на тренировката като преди пресите въртя 20-30минути за да има по-добър резултат. Та, въпросът ми е: Има ли смисъл от това въртене съчетано с тази програма ? :)

caterpillar

05.02.06
09:38

Има ли смисъл да въртя на колелото(да отбележа че след него правя коремни преси)


Не е ли редно първо да се правят коремните преси, всмисъл кардиото винаги да е последно?

05.02.06
13:10

[quote author=“elemeNt”]Има ли смисъл да въртя на колелото(да отбележа че след него правя коремни преси) при условие че програмата ми е четири дневен сплит за покачване на маса ? Много се чудя и не мога да реша. Корем правя два пъти в седмицата в края на тренировката като преди пресите въртя 20-30минути за да има по-добър резултат. Та, въпросът ми е: Има ли смисъл от това въртене съчетано с тази програма ? :)

Ако ще качваш ММ закакво ти е колелото... Ако ще чистиш мазнините около корема тогава... Но да чистиш и да качваш едновременно...  :lol:

05.02.06
14:18

ако качваш маса не правиш кардио (велоергометър, скачане, бягане и т.н.) :!:

05.02.06
15:16

[quote author=“valaraukarky”]ако качваш маса не правиш кардио (велоергометър, скачане, бягане и т.н.) :!:

абе тва го знам ама има и друго нещо За по-добро оформяне на корема се прави кардио и след това преси  :idea: защото само с преси няма да стане оформяне И тука се почувала малко... със програмата

05.02.06
17:07

[quote author=“elemeNt”][quote author=“valaraukarky”]ако качваш маса не правиш кардио (велоергометър, скачане, бягане и т.н.) :!:

абе тва го знам ама има и друго нещо За по-добро оформяне на корема се прави кардио и след това преси  :idea: защото само с преси няма да стане оформяне И тука се почувала малко... със програмата

Ама кардиото не се прави за да се оформя корема!!! То се прави за изгаряне на мазнини, така че да не ти покриват мускулите. Или качваш или сваляш, и двете неможе!!!  Като си в основен период прави 2-3 пъти корем на седмица с тежест, а като чистиш по 4 пъти, повече повторения без кг.
Та по темата кардиото ти е напълно излишно при 4ри дневен тренировъчен сплит.

05.02.06
17:14

[quote author=“Heavyweight”][quote author=“elemeNt”][quote author=“valaraukarky”]ако качваш маса не правиш кардио (велоергометър, скачане, бягане и т.н.) :!:

абе тва го знам ама има и друго нещо За по-добро оформяне на корема се прави кардио и след това преси  :idea: защото само с преси няма да стане оформяне И тука се почувала малко... със програмата

Ама кардиото не се прави за да се оформя корема!!! То се прави за изгаряне на мазнини, така че да не ти покриват мускулите. Или качваш или сваляш, и двете неможе!!!  Като си в основен период прави 2-3 пъти корем на седмица с тежест, а като чистиш по 4 пъти, повече повторения без кг.
Та по темата кардиото ти е напълно излишно при 4ри дневен тренировъчен сплит.

точно така! значи като качваш маса си прави коремни преси с допълнителна тежест и не се притеснявай ако имаш коремче и не се виждат плочки .. сега като дойде пролетта почваш кардио и хранителен режим ако е необходимо и накрая ако имаш плочки ще се видат  :) . аз препоръчвам през цялата година да правиш серии по 20-30 повторения с диск на гърдите за корема за по масивни и здрави плочки (ако правиш по 100-200 дори да има ефект ще е мн по бавно и ще имаш някфи манички слаби плочици .. да не говорим за губенето на време  :wink: )

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1