относно fat bunrers

05.02.06
17:30

Искам да попитам някой знае ли за сранични реакции от супер фат бърнара не дженезис?
Пия го от 1 седмица, но имам някакъв обрив по цялото тяло със сърбеж, много гадно  . Моля някой ако знае нещо да пише.

веднага го спирай! може да си алергичен към някоя съставка, но може и от друго да е  :roll:

05.02.06
18:11
#2

ок, но имаш ли идея как да проверя това?
Решила съм да отслабвам малко, ходя на фитнес, внимавам какво хапвам и колко най-вече, но нали с някакъв медикамент ще има по-добър ефект. Купих си този, защото четох добри отзиви за него във форума.

05.02.06
18:25
#3

Говори и с лекар най-добре за тези странични ефекти.

05.02.06
18:36
#4

Провери срока на годност!

05.02.06
18:38
#5

мерси, ще го направя.
Досега не съм пила подобни неща, но пък и за пръв път ми се случва подобно нещо /алергия/. Ок, примерно без него, идея за сваляне на малко кг. или съвет /пример/ за нещо такова?

05.02.06
18:42
#6

[quote author=“tigra”]Провери срока на годност!

Срокът е до 2009г., не е от него, и ми е малко Х, защото не ми се е случвало подобно нещо досега.

05.02.06
21:19
#7

веднага го спирай! може да си алергичен към някоя съставка, но може и от друго да е

И аз съм на сущото мнение.

06.02.06
22:34
#8

Мисля че Алергозан-а ще ти свърши добра работа ако си алергична към някоя от съставките ... инак може да е и от хранително натряване ...

28.02.06
22:49
#9

здравейте отново от мен. Аз само да кажа, че обривът, който имах се оказа, че не е от burnera.

01.03.06
16:40
#10

еми то в 90% от случаите така става
всеки обвинява първо добавките след това транс наситените мазнини в чипса (примерно:))

01.03.06
22:50
#11

[quote author=“SpiRTeR”]еми то в 90% от случаите така става
всеки обвинява първо добавките след това транс наситените мазнини в чипса (примерно:))

ок, но аз не обвинявам :? , просто попитах, защото не съм наясно с добавките :!:  :?:  :!: . А чипс не обичам по принцип, пък и първо съм помислила за промени в храните, които поемам и после съм предприела други мерки и т.н. Но както и да е ...  :wink:

Важното за съжаление е, че все още не съм установила със сигурност от какво е.

23.08.06
22:39
#12

Няколко месеца по-късно, реших отново да пия fat burner-a. И пак същите обриви. Извод: от него се е получила алергична реакция. :roll:

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1