За предно и задно рамо

OH

06.02.06
16:53

Здравейте
Искам добре да напомпам рамената, но като че ли предното ми изостава. За задно рамо сядам и товаря лост, който свалям зад врата. За предно рамо удачно ли е след това упражнение да правя пак с лоста 3-4 серии, само че пред врата? А ако може ми кажете някакво упражнение или тренировка за рамо, която да е добра?

zweio

06.02.06
17:32

Аз правя разгъване встрани като първо упражнение, мисля че е най-важно. 4 серий по 10 8 8 6 повторения. след това вече по 3 серий бутане зад рамо(сега на смит машина, но според мен е по-удачно с дъмбели на 90 градуса). След това придърпване на лост пред гърди и в заключение повдигания на раменете за трапец.
Ако искаш пробвай така да видиш как ще ти се отрази. За предно рамо както казах можеш да се решиш и за придърпване пред гърди или повдигане на дъмбели с изпънати ръце.

06.02.06
23:01

Днес ми показаха един вариант, който мисля да изпробвам. Правиш раменно разтваряне встрани като задържаш в горно положение, след което продължаваш да го правиш само с едната ръка (другата си е горе). Сменяш ръцете и така сериите до отказ.
Казаха ми че яко удря рамото, аз ще опитам и ще видя!

OH

07.02.06
01:26

А при разтварянето прав ли трябва да си или надупен?

^Vlastelina^

07.02.06
05:02

[quote author=“oho”]А при разтварянето прав ли трябва да си или надупен?

При разтварянето ако си прав натоварваш средното рамо, а ако си надупен(наведен) :lol:  се натоварва задното рамо  :wink: . Може и 2те да ги правиш.

07.02.06
18:15

[quote author=“oho”]Здравейте
За задно рамо сядам и товаря лост, който свалям зад врата.

я си помисли дали с това упражнение правиш задно рамо

BodyBuilding

08.03.06
22:31

Значи класическото упражнение за рамо си е с лост зад гърба ... то натоварва така да се каже цялото рамо .. след това разтваряне в страни , за предно рамо изнасяне напред с гира може и с щанга  и накрая за задно рамо с гирииии... А това първото упражнение дето е зад врат с щанга , хубаво е един път да се прави с лост друг път с гири да се редуват....

08.03.06
23:21

Значи,вижда ми се много тежко и добро упражнението,само че става ли да се прави когато качвасх Мускулна маса???

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1