идея за програма !!!

08.02.06
18:29

Тренирам сериозно от година запо4нах много зле като пържата ми програма беше 5 дни абе програма за напреднали
и така тя беше понеделник гърди и задно бедро Bторник гръб сряда ръце 4eтжъртак крака и петак гърди и гръб усъBършенстBане много зле знам сега пак сам тръгнал не както трябBa 175 кам 70кг сам ка4их доста сила за една година Bдигах едBам 55 кг сега Be4e 90 ne са ми проблем ръката ми беше 32 сега ми е 37-8 някаде абе има резултати и то при непраBилни програми Bземал сам протеин и креатин само и то само 100 гр креатин.Та Bъпроса ми е да ми дадете някакBа програма за маса като имате предBид написаното до тук

08.02.06
18:34

[quote author=“xslusive”]Тренирам сериозно от година запо4нах много зле като пържата ми програма беше 5 дни абе програма за напреднали
и така тя беше понеделник гърди и задно бедро Bторник гръб сряда ръце 4eтжъртак крака и петак гърди и гръб усъBършенстBане много зле знам сега пак сам тръгнал не както трябBa 175 кам 70кг сам ка4их доста сила за една година Bдигах едBам 55 кг сега Be4e 90 ne са ми проблем ръката ми беше 32 сега ми е 37-8 някаде абе има резултати и то при непраBилни програми Bземал сам протеин и креатин само и то само 100 гр креатин.Та Bъпроса ми е да ми дадете някакBа програма за маса като имате предBид написаното до тук

Много ме объркваш но ми напомняш много на мене в началото ;) Явно си в час в нещата така че най-добрия съвет който мога да ти дам е да прочетеш 50тина теми за програми на твоето нива да избереш най-подходящата за тебе Имайки и предвид нещата които се пиат в нея Четиридневен сплит ти  е идеален Два пъти корем Тренировката на рамо да е след тази на гръб Гръб правиш с трапец Първи ден правиш това на което искаш да наблегнеш И се храниш правилно! Така бих направил аз Успех

08.02.06
19:29

даите някакъB примерен четириднеBен сплит тогаBa tnx

08.02.06
20:01

[quote author=“xslusive”]даите някакъB примерен четириднеBен сплит тогаBa tnx

прочети Има 100 и повече теми за такива сплитове

08.02.06
20:56

Еми моят е
Понеделник - гърди
Вторник - гръб
Сряда - рамо,крака
Петък - бицепс,трицепс

08.02.06
23:54

Моята
Програма четиридневен сплит за покачване на маса:


Понеделник: Гърди 

Вторник: Гръб (+трапец) и коремни преси

Сряда: Почивка

Четвъртък: Рамо и крака

Петък: Ръце- бицепс и трицепс и коремни преси

Събота: Почивка

Неделя: Почивка

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1