Това Правилно ли е?

SL

10.02.06
09:02

Здрасти на всички  така първо да ви кажа значи тренирам от 4 месеца по 3-пъти седмично от 2-3 седмици вече започнах да ходя по 4-пъти..така до тук добре висок сам 1.85 и тежа 82-3 кг  мазнините в тялото ми са 14.0 поне според тоя сайт :http://www.bblex.de/en/calc/navy.php .От 2-3 дена разглеждам форума и научих доста полезни неща за което благодаря на всички 
Целта ми е да намаля мазнините в тялото си до степен такава да ми се виждат плочките избрах си програма и искам да ми кажете дали е подходяща за целта ми та ето я и нея 

Понеделник

повдигане на щанга от лег - 4 серии по 8 повторения
повдигане на дъмбели от полулег - 4 серии по 10 повторения
флайс - 4 серии по 12 повторения
кросовър - 4 серии по 12 повторения
бицепсово сгъване с щанга от стоеж - 4 серии по 8 повторения
концентрично сгъване - 3 серии по 12 повторения
бицепсово сгъване на скрипец - 3 серии по 12 повторения
кoремни преси - 4 серии по 30 повторения
повдигане на краката от лег - 4 серии по 30 повторения

Сряда

гребане с щанга - 4 серии по 8 повторения
набирания - 4 серии по 12 повторения
придърпване на хоризонтален скрипец - 4 серии по 12 повторения
придърпване на вертикален скрипец - 4 серии по 12 повторения
изтласкване на щанга от лег тесен хват - 4 серии по 8 повторения
разгъване на скрипец - 3 серии по 12 повторения
кoремни преси - 4 серии по 30 повторения

Петък

раменна преса пред врат - 4 серии по 8 повторения
раменно разтваряне встрани - 3 серии по 12 повторения
повдигане на дъмбел пред гърди - 3 серии по 12 повторения
клякане с щанга - 4 серии по 10 повторения
бедрено разгъване - 3 серии по 15 повторения
бедрено сгъване - 3 серии по 15 повторения
клякане с щанга - 4 серии по 15 повторения
повдигане на пръсти на калф машина - 3 серии по 15 повторения
кoремни преси - 3 серии по 30 повторения
повдигане на краката от вис - 3 серии по 30 повторения


миии тва е в момента обмислям вариант да “разградя” малко упражненията всмисал такав да ги направя за 4-тери дена.

Ако може да ми дадете съвет ще сам ви задалжен.Благодаря

10.02.06
10:40

Първо да кажа, че ще дам мнение на НЕпрофесионалист, с което не искам да ангажирам никого.

а.) Според мен не може да тренираш от некакви се 4 месеца и да праш гръб+трицепс в един ден. (тежка тренировка, рискуваща претрениране на трицепса)
б.) трениране на рамо преди крака обезсмисля тренировката за крака. Първо се тренира по-голямата мускулна група
и в.) (може да е на трето място, но е най-важното) Как искаш да топиш мазнини, а никаде в програмата ти няма аеробна дейност? Само с повече бройки, които определят програмите за релеф няма да се получи!

Дано да съм ти от полза, но изчакай и други мнения. Успех!

10.02.06
10:53

Като за начало трябва да изхвърлиш поне половината упражнения.
Нещо такова:

Понеделник

повдигане на щанга от лег - 4 серии по 8 повторения
флайс от полулег - 4 серии по 12 повторения
бицепсово сгъване с щанга от стоеж - 4 серии по 8 повторения
бицепсово сгъване на скрипец - 3 серии по 12 повторения
кoремни преси - 4 серии по 30 повторения
повдигане на краката от лег - 4 серии по 30 повторения

Сряда


набирания - 4 серии по 12 повторения
гребане с щанга - 4 серии по 8 повторения
изтласкване на щанга от лег тесен хват - 4 серии по 8 повторения
разгъване на скрипец - 3 серии по 12 повторения
кoремни преси - 4 серии по 30 повторения

Петък

раменна преса пред врат - 4 серии по 8 повторения
раменно разтваряне встрани - 3 серии по 12 повторения
клякане с щанга - 4 серии по 10 повторения
бедрено сгъване - 3 серии по 15 повторения
повдигане на пръсти на калф машина - 3 серии по 15 повторения

кoремни преси - 3 серии по 30 повторения
повдигане на краката от вис - 3 серии по 30 повторения

Това, че правиш малко повече повторения не означава, че ще изгаряш мазнини. Тренировката с тежести за качване и за сваляне на килограми е почти еднаква.
Намали повторенията на повечето упражнения на 6-8(загряващите 8-10)
Клякането го и упражненията за корем ги остави както сега.
За топенето на мазнини, както каза колегата по-горе, ти трябва някаква аеробна дейност + хранителен режим.
Попрочети сайта за повече информация.

10.02.06
11:40

[quote author=“Djindjer”]Първо да кажа, че ще дам мнение на НЕпрофесионалист, с което не искам да ангажирам никого.

а.) Според мен не може да тренираш от некакви се 4 месеца и да праш гръб+трицепс в един ден. (тежка тренировка, рискуваща претрениране на трицепса)
б.) трениране на рамо преди крака обезсмисля тренировката за крака. Първо се тренира по-голямата мускулна група
и в.) (може да е на трето място, но е най-важното) Как искаш да топиш мазнини, а никаде в програмата ти няма аеробна дейност? Само с повече бройки, които определят програмите за релеф няма да се получи!

Дано да съм ти от полза, но изчакай и други мнения. Успех!

По мое скромно мнение, тренировката за рамо хич не обезмисля тази за крака... и също така не е абсолютно никакъв проблем начинаещ да тренира гръб с трицепс в един ден стига да не прекалява с броя упражнения и серии... всъщност това е добър сплит за начинаещ стига да намали малко броя серии и упражнения..

murinus

10.02.06
11:50

Аз лично тренирам трицеп с гръб и не мисля че претенирам  :roll:

10.02.06
11:53

На 100% зависи от конкретният случай... дълго време съм тренирал гръб с трицепс (когато бях начинаещ това беше един от първите ми трен сплитове) и беше мн добра тренировка... най-важното в една тренировъчна програма е тя да е точно за конкретният човек, а не да се тренира по готови програми... просто се учудвам как давате програми за трениране без да сте поискали информация от трениращия... ;)

SL

10.02.06
13:51

да отпележа забравих да кажа че тея дни минах на НВД.
и съм забравил да пиша че правя и кардио трен 3-4 пъти в седмицата..
за претоварването нз правя като видя че се напувам последните повторения не ги
правя защото ми се скапва цялата тренировка..

друго искам да ви питам за кардото не го правя на велото щото имам проблеми с колената а
на един друг уред не знам името :oops: значи той е тичане на място (не е патека) има и за рацете
аве мисля 4е по тележизията даваха нещо такова ако се сещата...та той равен ли е по действие
на велото??на него пише колко калории изгаряш нз дали да вярвам де..стремя се баланса да е отрицателен
благодаря много:))

10.02.06
14:26

[quote author=“kao”]По мое скромно мнение, тренировката за рамо хич не обезмисля тази за крака... и също така не е абсолютно никакъв проблем начинаещ да тренира гръб с трицепс в един ден стига да не прекалява с броя упражнения и серии... всъщност това е добър сплит за начинаещ стига да намали малко броя серии и упражнения..

Казах си мнението, след което ми е приятно (и полезно) да чуя Вашите.

Аз тренирам гърба сам, а трецепса с рамената и се чувствам страхотно. Така се стига до истината. Като чуеш няколко мнения и ги съпоставиш със собствените си усещания и цели.

SL

10.02.06
14:35

нещо по моя въпрос?не искам да ставам нагал но след малко съм на трен:)))

morphey

10.02.06
15:47

[quote author=“SlipFly”]нещо по моя въпрос?не искам да ставам нагал но след малко съм на трен:)))

Интересен саит (дето си измерил процента мазнини).Аз съм 188 80кг талия 86 и врат 39 и съм с 14.8?
КАК ТАКА?
това са доста мазнини маи.Как мислите?

SL

10.02.06
18:37

ми кво да ти кажа не вярвам да е много точно но ми се струва че от горе пише US NAVY :lol:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1