Какво мислите за програмата ми?

barcelonho

12.02.06
13:01

Моята програма е следната:
Понеделник : Бицепс
Вторник    : Рамо
Сряда      : Трицепс
Четвъртък  : Гръб
Петък        : Гърди
Събота      : Крака
При положение , че тренирам от малко повече от месец .... как мислите ......?
ПП:70 килограма , 178 см .

12.02.06
13:11

мисля че трябва да минеш на тридневната за начинаещи от сайта или ако не поне на триневна, но това което си написал според мен е абсурд

ПО ЗДРАВИ

12.02.06
14:34

че то профи-тата не тренират по 1 група на ден мини на 3 дневен сплит както ти каза jalokin за начинаещи... не бързаи да ставаш толкова як за толкова малко време защото е опитвано и не се получава :)

До някаде става, направи малка промяна като комбинираш бицепс трицепс в един ден така поне на мен наи добре ми се отразява когато ги тренирам в един ден останалите мускулни групи си ги остави така и избери два от дните да правиш коремни наи добре понеделник и четвъртък

barcelonho

12.02.06
17:08

Еи хора аз слушам доказания спортист в лицето на Реджи Милар :).

12.02.06
19:11

[quote author=“barcelonho”]Еи хора аз слушам доказания спортист в лицето на Реджи Милар :).

А ти на килата ли си на Реджи
На неговите години ли си
На неговия опит ли си
С неговата сила добавки храна и химия ли си?
Така си и мислех
Явно си твърде начинаещ Почни по програма тридневен сплит за покачване на мускулна маса не се излагай че всички ти се смеят
Понеделник-Гърди бицепс корем
Сряда-Гръб трицепс трапец
Петък-Рамо крака корем
другите дни почиваш Правиш по 3 серии по 8-10 повторения по 3 или 4 упражнения на голяма мускулна група и па 3 най много упражнения за малка мускулна група
Като за начинаещ това ще ти е идеално :idea:

barcelonho

12.02.06
19:48

Е от каде знаеш, че не съм с  химия като неговата :), даже мойта е по-добра ххх

Аз дори и отначало когато започнах да се занимавам си тренирах по тази програма, другото което никва химия не зимам и не съм зимал само на добавки. За това защо избрах да трен. с 4 дневен сплит - просто защото след гърди нямах сили да права каквото и да било единствено корем. Въпреки това ако си напълно начинаещ е добре първите два месеца прави по 3 упражнения х 3 серии по 6-8 повторения за гърди гръб крака рамо. За бицепс и трицепс отначало са пре достатъни 2 упражнения по х 3 серрии х 6-8 повторения. Наблягаи на упражнения със свободни тежести. Остави  настрана всички макари въжета и т.н.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1