Относно тридневния тренировъчен сплит за изгаряне на мазнини

12.02.06
18:16

Става въпрос за ето това:
http://www.bb-team.org/training/000300.php

Смятам да съчетая тази програма с бягане.Смятах да ходя пон сряда и петък в залата, а вторник четвъртък и събота да тичам.Тук пише че в деня на тренировката трябва да имам и кардио трнировкаТова предполагам е тичането.Искам да попитам задължително ли е да имам кардио тренировка в същия ден, в който имам и тренировка в залата.Не може ли да си спазвам първоначалния план и да редувам тренировките.Един ден в залата на другия кардио?

Идеята е много добра ако искаш да намалиш мазнините това е варианта и аз лятото по същата програма трен. и имаше много добър ефект.

15.02.06
10:28

Аз не бях видял че може и в почивните дни да се прави кардио тренировка.Искам да попитам друго.В този сплит някои от упражненията ми за крака са ми непосилни.Първоначално няма да ги правя, докато загрея с кардио трнировките един месец.Ще има ли същия ефект програмата ако пропусна някои упражнения за крака?

Определено ги пропусни аз отначало така съм претренирал краката че следващата седмица направо съм пропускал да ги тренирам. Това ми беше много груба грешка няма да забравя просто каква мускулна треска имах веднъж. Особено клековете първия един месец можеш да ги пропуснеш. Относно тази програма която си избрал тренираи по нея първия месец и от там вече мини към тази http://www.bb-team.org/training/000162.php като в почивните дни си прави кардио от 30-45 мин. Неделята само можеш тогава напълно да си починиш без нищо да трен. и си хапваи тогава каквото поискаш.

15.02.06
16:50

Моите наблюдения са че когато кардиото е след тежестите просто не остават сили за него.Наистина ефектът от кардиото е по-голям в края на тренировката, но запаса от енергия е много малък тогава за каквото и да е било.Кардиото може според мен да е и в други дни, стига да се прави съвестно.

27.02.06
16:30

[quote author=“RejiMillar”]Определено ги пропусни аз отначало така съм претренирал краката че следващата седмица направо съм пропускал да ги тренирам. Това ми беше много груба грешка няма да забравя просто каква мускулна треска имах веднъж. Особено клековете първия един месец можеш да ги пропуснеш. Относно тази програма която си избрал тренираи по нея първия месец и от там вече мини към тази http://www.bb-team.org/training/000162.php като в почивните дни си прави кардио от 30-45 мин. Неделята само можеш тогава напълно да си починиш без нищо да трен. и си хапваи тогава каквото поискаш.

За един месец колко килограма свали с първата програма + кардио в почивните дни?

28.02.06
21:18

Това е строго индивидуално, може да е смъкнал 1-2кг ако не е много мазен, а може и 5-6 и повече ако е 100+ килца.

02.03.06
19:39

Смятате ли че ще има по-добър ефект ако започна да взимам едно от тези неща:

http://musashibg.com/products/images/fatburners/79.htm

http://musashibg.com/products/images/fatburners/70.htm

Кое да избера.Ако има някое по-добро може да го кажете...

02.03.06
22:07

Тоя въпрос го задай в съответния раздел

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1