Кажете си мнението за програмата ми.

13.02.06
21:03

Здравейте, ето я и моята програма искам да видя колко хора ще я удобрят (за покачване на маса е)

Първи ден :
1.Избутване на щанга на лежанката 3х8
2.Наклонена лежанка 3х8
3.Избутване на дъмбели от 45 градуса наклон 3х8
4.Флайс 3х8
5.Дигане на крив лост широк хват 3х8
6.Концентрирано вдигане на дъмбели 3х8
7.Вдигане на дъмбели от седеж за външната част на бицепса 2х8
8.корем
9.корем

Трети ден.

1.Набирания 3х8
2.Издърпване на хоризонтален скрипец 3х8
3.Чукчета 3х8
4.Мъртва тяга 3х8
5.Лежанката тесен хват за трицепс 3х8
6.Френско 3х8
7.Кофички(мисля с кое по добро мога да ги заменя)

Пети ден.
1.Дигане на шанга за рамо от седеж .. 3х8
2.Изталскване на дъмбели за рамо 3х8
3.Въртолет 3х8
4.Клякане с щанга 3х8
5.Бедрено разгъване 3х8
6.Бедрено сгъване 3х8
7.Прасец 3х8
8.корем
9.корем

Да се надяваме че няма да има забележки :) .

Кажи си стажа първо .. май не беше много.

Може да са ти много по 3 упр. за бицепс и 3 за трицепс.
На гърдите си сложил 4 упражнения, като 2 и 3 са все едно и също .. по добре сложи един кросоувър като 3-то и махни флайса.

Гърба пак 1-во и 2-ро упражнение са ти горе-долу едни и същи.

Рамото не е добре - вкарай по едно за предно, средно и задно рамо и ги върти през 2 тренировки.

Например:
1. Раменни преси с дъмбели или лост 3х8
2. Изнасяне на дъмбел пред тялото 3х8
3. Задно рамо 3х8

Краката са добре, може ако искаш да размениш сгъването с разгъването. Врат и предмишница не виждам да тренираш.

13.02.06
21:42

Ми почти 5 месеца ми е стажа , да предмишницита наистина съм я забравил ще я сложа можеби в сряда , благодаря за добрите съвети, няма да се сърдя ако и други хора си дадат мненията разбира се :) .

SI

13.02.06
22:16

на 5 месеца стаж си...мисля 4е можеш да минеш и без мъртвата тяга.Сложи пове4ко повторения за прасец.Предмишницата принципно влиза в по4ете упражнения , но я тренираи всеки ден тъи като мускулите които я изграждат са малки и се въстановяват бързо.Късмет.

13.02.06
22:18

[quote author=“SilentHill”]на 5 месеца стаж си...мисля 4е можеш да минеш и без мъртвата тяга.Сложи пове4ко повторения за прасец.Предмишницата принципно влиза в по4ете упражнения , но я тренираи всеки ден тъи като мускулите които я изграждат са малки и се въстановяват бързо.Късмет.

Мисля че ти казвах веднъж изхвърли тия 4-ки !!! от постовете си
DJGorgio-Astor

13.02.06
23:23

За кросоувърът няма да стане защото в залата където ходя го няма уреда ;(

п.п. А за мъртвата тяга има ли някаква сега добре си обмислим и мисля че 3 упражнения за гръб ми стигат поне за сега - набирания , хоризонтален скрипец и чукчета.

14.02.06
23:37

аз мисля че за 5 месеца стаж програмата е тежичка на места , виж гърдите мн серии мн упр. мн нещо :roll:

15.02.06
09:42

[quote author=“DjoNi”]аз мисля че за 5 месеца стаж програмата е тежичка на места , виж гърдите мн серии мн упр. мн нещо :roll:


Наистина са много , 4 упражнения!!! Хора не разбрахте ли, че многото блъскане,серии и упражнения не са пътя към големите мускули ( е поне в началото  :wink: ).
Ще дам за пример себе си преди 3 месеца когато почнах тренировките направих на 80кг 5-6 повторения , а вчера на 100кг 10 повторения.  Тренировката ми за гърди  4 серии лежанка и 2-3 серии дъмбели “полугорна част” :oops:  един път в седмицата. Правете си извода.

15.02.06
14:24

Ето я окончателната и подобрена програма ;) чакам за мнения.

Първи ден:

*Изтласкване на щанга от лег 3х8
*Изтласкване на дъмбели от лег 3х8
*Пулоувър 3х8
*Бицепсово сгъване с щанга 2х8
*Бицепсово сгъване с дъмбели (външна част) 3х8
*Концентрично сгъване 3х8
*Коремни преси 3х20
*Повдигане на краката от лег 3х15

Трети ден:

*Набирания 3х8
*Гребане с щанга/чукчета 3х8
*Придърпване на долен скрипец 3х8
*Изтласкване на щанга от лег с тесен хват 3х8
*Френска преса 3х8
*Предмишница (с гира) 3х15

Пети ден:

*Раменни преси 3х8
*Разтваряне на ръцете встрани 3х8
*Повдигане на щанга до брадата –“вертолет” 3х8
*Клякане с щанга 3х8
*Бедрено разгъване 3х8
*Бедрено сгъване 3х8
*Повдигане за прасец на калф машина 3х15
*Коремни преси 3х20
*Повдигане на краката от вис 3х15

Дано да е всичко точно вече ;) .

16.02.06
10:52

[quote author=“Barcelona_FC”]Ето я окончателната и подобрена програма ;) чакам за мнения.

Първи ден:

*Изтласкване на щанга от лег 3х8
*Изтласкване на дъмбели от лег 3х8
*Пулоувър 3х8
*Бицепсово сгъване с щанга 2х8
*Бицепсово сгъване с дъмбели (външна част) 3х8
*Концентрично сгъване 3х8
*Коремни преси 3х20
*Повдигане на краката от лег 3х15

Трети ден:

*Набирания 3х8
*Гребане с щанга/чукчета 3х8
*Придърпване на долен скрипец 3х8
*Изтласкване на щанга от лег с тесен хват 3х8
*Френска преса 3х8
*Предмишница (с гира) 3х15

Пети ден:

*Раменни преси 3х8
*Разтваряне на ръцете встрани 3х8
*Повдигане на щанга до брадата –“вертолет” 3х8
*Клякане с щанга 3х8
*Бедрено разгъване 3х8
*Бедрено сгъване 3х8
*Повдигане за прасец на калф машина 3х15
*Коремни преси 3х20
*Повдигане на краката от вис 3х15

Дано да е всичко точно вече ;) .

Става, но аз лично бих сложил повече повторения за бицепс с щанга и по-малко с дъмбели и концентрирано, за трицепс бих сложил още едно упражнение примерно спускане на пейка зад гръби бих махнал предмишницата, а за гърба бих  сложил и тяга , ти за бицепса и за гърба правиш почти еднакъв брой серии 8-9.

И накрая да допълня ,Хич да не ти пука прави това , което ти чувстваш , че е добре , защотот колкото хора, толкова и мнения :wink:

16.02.06
13:42

Мерси много

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1