Програма за начинаещ

14.02.06
00:52

Здравейте,

С голямо удоволствие открих този форум. Мисля че тук е правилното място за моя въпрос.
Е наскоро решиих да започна да посещавам фитнес. Но за целта имам нужда от добра програма за тенировка както и добър хранителен режим.
А сега по същество. Аз съм 16 годишен, тежа 82 килограма, висок съм 181 см. Телосложението ми е пълно(имам впредвид че имам корем, бедрата са ми по голями от нормалното, малък гръб т.н.).
Бих искал програма и хранителен режих които да ми помогнат да сваля всички ненъжни килограми, а след това да натрупам повече мускулна маса.
И понеже планирам да дойда в България лятото (в момента съм в Англия) бх искал да смая моите стари познати.

Е това е от мен, надяам се да ми помогнете!
Благодаря ви предварително!

14.02.06
08:18

еми в сайта е показана програма за начинаещи - правиш базови упражнения за да вкараш тялото си във форма (1-2 месеца) Но може да наблегнеш на кардиото за мазнините или да се допиташ до някой специалист да ти направи диета.
Прегледай сайта има доста инфо което ще ти е полезно

14.02.06
16:39

Намерих  тази тренировка - http://www.bb-team.org/training/000157.php, днес я изпробвах и е супер. Но се чудя дали да правя кардио по време на дните отделени за почивка според програмата?[/url]

14.02.06
16:47

[quote author=“rado_london”]...помогнат да сваля всички ненъжни килограми, а след това да натрупам повече мускулна маса.
И понеже планирам да дойда в България лятото (в момента съм в Англия) бх искал да смая моите стари познати.

Е това е от мен, надяам се да ми помогнете!
Благодаря ви предварително!

Много бързаш, дай го по-спокойно, че така за малко време като видиш, че няма голям резултат ще се откажеш... 8)
По-здрави!

14.02.06
19:20

Току що си изчислих BMR който е 1945.2, а индекса на ежедневна натовареност е 2674.65.

Може ли някой с подобни данни да ми препоръча НВД защото не мога да си съставя сам просто тези мазнини белтъци и прочие са ми тъмна Индия:D.

15.02.06
16:55

16 години са твърде малко за практикуване на бодибилдинг.В тази възраст разтежът на височина е много интензивен.Голямото натоварване може да ти прекрати растежа и да доведе до появяване на шлатер,рамо на копиехърляч и други гадости.Насочи се към спортните игри - пък след 18 години бодибилдинга си е чудесно средство за укрепване на тялото.Или ако ще тренираш по-добре да е с по-леки тежести.

16.02.06
00:10

Аз мисля да използвам този НВД предимно за отслабане не за бодибилдинг. Е дали е подходящо за тази цел?

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1