Проблем с гърдите.

18.02.06
15:07

Здравейте на всички :)
Напоследък взех да забелязвам “изоставане” на гърдите. Не знам дали наистина е изоставане ма нещо ми малеят. Гръдния ми кош е 115см там някъде го измерих тия дни а ръката ми студена е 39. Нормално ли е за размера на ръката толкова да е гръдния кош. Един приятел поне ми каза че гърдите ми малеят на фона на ръката :( Та искам да питам горе долу в нормата ли съм и да ми предложите някъкви промени ж тренировката ми за гърди за да натрупам повече маса там.
4х8 вдигане от лег
4х8 вдигане на дъмбели от наклон (като понякога го редувам с наклонен лег)
4х8 флайс
4х8 долен лег
Определено имам чувството че не съм избрал много добре упражненията:(Понякога правя и кросоувер ма нали сега ужким маса правя :) Много ми се иска да правя кофички но не мога защото тежа много и не съм заякнал достатъчно (а и имам много мазнини в краката задника и корема с които съм твърдо решен да се сбогувам в периода за чистене):( И другото което искам да питам дали ще е удачно да почна да тренирам гърдите 2 пъти в седмицата?
Мерси предварително :)

18.02.06
15:17

1. забрави за два пъти в седмицата
2. дай малко данни за себе си - от колко вр тренираш , ръст, кг и тн.

18.02.06
16:03

По принцип ходя от миналия януари но сериозно от август месец тъй като преди това ходих между 0 и 2 пъти в седмцата. Тежа 100кг :) От кръста нагоре съм добре но надолу съм стабилно мазничък. Имам някакво малко шкеме които според някои хора го няма :) Висок съм около 1.95 приблизително. Това е горе долу :)

18.02.06
16:10

Тотално претрениране и еднообразие ако питаш мен.Особено и като включиш тоя кросоувър вече почти ясно ми е ,че претренираш.Другото нещо-във всяка серия ли правиш по 8 повторения.Не смяташ ли,че не ги стресираш достатъчно тия гърди.Защо не пробваш 1ва -10 повт ,2ра -8 ,3та- 6, 4та - 6.Като съобразиш килограмите със силата която имаш.не ти препоръчвам да падаш под 6 повторения.Другото което си мисля е ,че ако си тренирал дълго време с тая програма е нормално тя да се е изчерпала за теб.Разнообрази малко.


Успех!

18.02.06
18:23

[quote author=“Jay_C”]Тотално претрениране и еднообразие ако питаш мен.Особено и като включиш тоя кросоувър вече почти ясно ми е ,че претренираш.Другото нещо-във всяка серия ли правиш по 8 повторения.Не смяташ ли,че не ги стресираш достатъчно тия гърди.Защо не пробваш 1ва -10 повт ,2ра -8 ,3та- 6, 4та - 6.Като съобразиш килограмите със силата която имаш.не ти препоръчвам да падаш под 6 повторения.Другото което си мисля е ,че ако си тренирал дълго време с тая програма е нормално тя да се е изчерпала за теб.Разнообрази малко.


Успех!

По принцип не падам под 6 :) Иначе за не съм забелязъл да претренирвам всмисъл че винаги на другия ден съм екстра мако само ме понаболяват ма все ми се струва че е нормално. Иначе за разнообразяването съм съгласен че нещо трябва да направя ма то не останаха упражнения :( Ако можех да правя кофи щеше да е добре ма не мога :( Дайте някъкви идеи за тренировка на гърдите за маса :)

18.02.06
19:24

И аз имам проблем с гърдите!
Тренирам ги с бицепра и предмишницата (рядко замествам предмишницата с врат)
и правех за гърди по 3 упражнения 4 серий от всяко и по 8 повторения, като сменях килата.
А бицепса същотор, ама 2 упражнения! Ама един приятел ми каза да пробвам от всичко по
3 упражнения и по 3 серий:
1- 12 повторения
2- 10 повторения + още кила
3- 8 повторения + още кила
Ако искаш пробвай так!
Иначе тренирам гърдите през 5 дена, както и всичко друго!

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1