моята програма-мнения

22.02.06
19:48

хайде и аз да издам тайната :twisted:
започнах преди 2 месеца след 2 години прекъсване и се спрях на следното изтезание:
Понеделник:гръб,бицепс
1.набиране с широк надхват- 4х10
2.гребане с щанга-4х8
3.тяга-3х10-12
4.прав сгъване на крив лост-4х8
5.прав разнопочно с дъмбели с усукване-4х8
6.набиране с много тесен подхват-3х отказ
Вторник:рамо,трицепс
1.раменни преси-4х8
2.разтваряне на ръцете встрани-4х8
3.водоравен наклон разтваряне на ръцете-4х8
4.прав,повдигане на ръцете напред-4х8
5.прав френско-3х8
6.кик бек-3х8
7.раменни преси с много тесен хват-2х10
Четвъртък:гръб,бицепс
1.набиране с тесен подхват-4х10
2.гребане с щанга с подхват-4х10
3.трапец-4х 10-15
4.седнал сгъване с  щанга-4х8
5.прав разнопосочно с дъмбели-4х8
6.набиране с много тесен подхват-2хотказ
Петък:гърди,трицепс
1.хоризонтална лежанка-4х10
2.легнал с дъмбели(почти флайс)-4х10
3.пул оувър с щанга тесен хват-4х8
4.легнал френско-4х8
5.кик бек-4х8
6.лежанка с много тесен хват-2хотказ

оф,заболяха ме пръстите!та какво ще кажете :oops:

22.02.06
20:00

Ами на мене лично не ми харесва ,че няма крака в програмата ти и ,че някои мускулни групи ги тренираш 2 пъти седмично.Иначе си подбрал нелоши упражнения.Ама това си е мое мнение де.

22.02.06
20:02

забравих да кажа,крака и корем от следващия месец.кое му е лошото че правя някои мг два пъти в седмицата

22.02.06
20:10

Лошо няма,ама е спорен въпроса дали ще можеш да възстановяваш.Аз лично бих им дал възможност да си починат малко повече и бих ги тренирал отново пак следващата седмица.Все пак не зная начина ти на възтановяване,какво приемаш(ако приемаш) и някои други данни които не си споменал.

23.02.06
02:41

след 2 години пауза си мисля и аз че малко се изсилваш...
какви са ти данните?

23.02.06
11:32

почти на 27 съм,с фитнес се занимавам от 14 годишен и оттогава съм почвал и спирал поне 100 пъти,м/у 75 и 80 кг съм незнам точно колко,180 висок,преди зимата талия 79(сега ме е страх да я премеря),гърди-116-117,ръка-40(студена),бедро 57-58(слабичко).Естествено не започнах веднага с тази програма,почти 2 седмици общи упражнения за навлизане,а и не тренирам с много кила,бицепс/трицепс-45,гърди-70,гребане-60 , а това е далеч от рекордите ми
http://mrxzender.alfaromeo-bg.com/IMG_1339.jpg

24.02.06
09:59

Като те гледам не си генетично неразположен към растеж.Затова ти предлагам да полваш потенциала си,давай повече почивка на упоменатите мусклулни групи,възстановявай,и вклчючи крака плс :) Няма как да нямаш резултати.

Успех.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1