Даите си мнението!!!

24.02.06
15:21

Тренировка - 1
Лег - 2-заг, 2х12
полулег - 2заг, 2х12
гребане с щанга - 2заг, 2х12
гребане с дъмбел - 2заг, 2х12
рамени преси с дъмбели - 2заг, 2х12
разтваряне на ръцете в страни - 2заг, 2х12

Тренировка - 2
Полуклек - 2заг, 2х15
легпреса - 2заг, 2х15
френско - 2заг, 2х12
скрипец - 2заг, 2х12
с прав лост на бицепс - прав - 2заг, 2х12
с дъмбели - 2заг, 2х12

редувам тренировките през 3 дена.
от 3 години ходя но с прекъсвания.

Въпроса ми е дали е добра за маса?

RE

24.02.06
15:31

Повторенията ти са много.Намали ги на 6-8.Така като гледа 12 са много за маса.Иначе според мен не е лоша програмата.Отдеряи повече време за възстановяване и хранене поне по 5 пъти на ден и ще има добър резултат.

27.02.06
20:18

realityman ти е отговорил. Що тренираш от 3 години трябва да знаеш че 12 повторения са множко за маса .Смъкни ги пот 10 , евентуално 10 да е максимума поврения.А за програмата , незнам но нещо на мен не ми допада , но това си е мноето мнение .......

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1