супер серии

JI

24.02.06
16:07

та смятам ръцете да ги почвам във супер серии , замислил съм да комбинирам следните тесен хват лег със прав с щанга , френско със сгъване на дъмбели под наклон или седнал със щанга и разгъване на дъмбел над глава със скотово с дъмбел ....
та ако можете да ми дадете и други комбинации знам че са много но искам да има вариация в тренировката . не се сещам за други основни които могат да се комбинират така
кофички за трицепс не искам да включвам имам проблеми с лакътя .
стаж година и половина кг 72 .
ръцете изостават .
та другото което исках да попитам е мога ли да правя предмишница след супер сериите знам че не хубаво защото хабя ценна енергия с която мога да раста ама  тя е най зле от сички мг направо е смешна ! меко казано изглежда малка сравнение с ръката ми абе мнооого е зле ...

24.02.06
17:01

Аз по принцип не съм любител на супер сериите, ама съм забелязал,че в залата където тренирам най-масово се прави френско и след това вдигане на щанга прав със същите килограми.Ако искаш го пробрай.

24.02.06
19:32

неползвам супер серии, но гиранските серии правят чудеса!!! Пробваи с тях 1-2 тренировки ще се убедиш.

25.02.06
00:02

Не очаквай гигански разтеж от СС , аз лично не ги препоръчвам изобщо в основен период

25.02.06
20:42

Мене лично много повече ми растът ръцете като тренирам бицепс и трицепс по отделно.

zweio

25.02.06
22:23

[quote author=“Oblivion_”]Мене лично много повече ми растът ръцете като тренирам бицепс и трицепс по отделно.

Това, за да го твърдиш трябва да си тренирал поне 3 месеца по единия начин и 3 по другия, без промяна на диетата и останалата част от програмата, за да видиш дали наистина е така. Може би само така ти се струва, защото аз не мога да открия разлика при мен в този случай.

VI

25.02.06
23:14

При положение че ти иэостават ръцете эащо си се насочил към суперсерийте? Няма логика. Те се иэполэват най вече эа да оформиш ръката а не да я хипертрофираш. Тоест едва ли може да ти пораснат эначително ръцете точно от тоэи подход. Насочи се повече към основни упражнения эа ръцете с лостове и дъмбели. Добавяй по 2-3 повторения с читинг към края на стандартната серия, иэпълнявай упражнението в бавно темпо, или прави частични повторения като натоварваш ръцете само в определен диапаэон на движение. Въобще има много варианти, пораэпитай някой по энаещ в эалата и ще ти обясни, не се вслушвай в тия къде “энаят” всичко. Но суперсерийте са най неподходящия вариант ако целиш растеж на ръката.
Сега эа предмишницата. Аэ нея эаедно с прасеца ги смятам эа много кофти групи. Даже направо эа генетично эаложени. Хора който имат малки предмишници и подбедрици много трудно качват там маса. Но пък эа мен си има и добри страни. По добре ли например да ти иэостава ръката а предмишницата да ти е като на Попай :). Все пак тренирай ги и тях чат пат но според мен тук и генетиката си каэва думата.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1