Застой на лежанката

25.02.06
12:44

Здравейте отново. Почти на 17 години съм 190см-80кг и от 4-5 месеца ходя редовно на фитнес. За съжаление тъй като ми се налага да патувам много имам възможност да тренирам само в първите четири дни от седмицата(от понеделник до четвъртък включително). Разпределил съм си така тренировката:
ПОНЕДЕЛНИК:гърди/трицепс
ВТОРНИК:гръб/бицепс
СРЯДА:почивка
ЧЕТВЪРТЪК:рамо/трапец
петък,събота и неделя ми се налга да почивам задължително :oops:

Като хранителни добавки вземам Pure Whey Pro и Creatin Monohydrin на Нутрим. Качих около 5 кг за тези 4 месеца. Освен това вече правя упражненията с доста по големи тежести от преди. Именно тук е и проблема - качих навсякаде килограмите но не и на лежанката. При това качих килограмите на флаиса и на кривата лежанка(пък и гърдите ми попораснаха) но на обикновенната(лежанка) така и не успявам и си цикля все така със 57кг последна серия. За гърди тренирам така:
1. Лежанка(1 загряваща серия и три работни(10-8-6)
2. Широк флаис без наклон на пейката 10-8-8(работни)
3. Лежанка под наклон 10-8-6(пак работни)
4. Кросоувър 10-8-6
Тренирам гърдите преди трицепса и прото не мога да си обесня защо имам застои при това само на едно от упражнията... Моля ви помагайте:)

25.02.06
14:13
#1

намали упражненията и сериите примерно 3 упражнения 8,8,6 и може да вкараш помпички аз ги правя като имам застой на гърдите и още нещо.. не е задължително да буташ 150 от лег за да ти растат гърдите сичко става с време

25.02.06
15:09
#2

Добре значи не виждам крака,което не ми харесва,раздели рамото а краката и трапеца ги прави последния ден...За гърдите-мисля че една загряваща серия за лежанката е малко щом ти е 1во упражнение,прави поне 2,дори3…Флайса е изолиращо упражниение,прави го към края на тренировката и още един съвет:разнообразие!!! Включи упражнения с дъмбели,може 2седмици да пропуснеш повдигането на лост от лег и да го замениш с дъмбели... :P

25.02.06
15:34
#3

Значи първо да кажа относно съвета на каликсто: крака не тренирам тъй като са ми доста добре оформени и не са никак малки(просто преди съм тренирал няколко спорта които натоварват краката доста). Освен това ако правя флаиса към края то ще трябва да го правя за горна част иначе ще се получи редуване на частите на гърдите: долна(лежанка) горна (крива лежанка) канал(кросоувър) и пак долна (флаис).Относно съвета ти за разнообразието ще го взема в предвид. :) FedEx относно твоите съвети имам два въпроса. Първо какво представляват тези помпички(съжалявам но не съм навътре с нещата  :oops: ). И втора както казваш 3 упражнения с по 3 серий правят общто 9 серий, това не е ли твърде малко за голяма мускулна група каквито са гърдите?
Благодаря ви за бързите отговори и ще очаквам нови мнения с нетърпение.

25.02.06
15:42
#4

за 1-вия ти въпрос искам да се извиня.. така и неможах да разбера кое е кофичка кое е помпичка  :oops:  ето това имах в предвид http://www.bb-team.org/exercise/000060.php :) а за 2-рия въпрос спрямо стажа ти 3 упражнения са достатачни според мен

25.02.06
17:14
#5

ами аз подкрепям мнението на kaliksto…както той каза “разнообразие” !!! за тези 4-5 месеца стаж предполагам си правил всеки път лежанка(нормална) всеки път за гърди и това може би ти е попречило да вдигнеп килограмите.Смени малко лежанките с дъмбели и после пак се върни на тях(след около 1-2 месеца).Аз лично повече се напомпвам и пораствам от дъмбели.А ако целта ти е вече само да увеличиш мускулната сила на лежанката,не и физиката,тогава прави големи кг с малко повторения(всеизвестен метод)  :wink:  успех

25.02.06
18:13
#6

Освен това ако правя флаиса към края то ще трябва да го правя за горна част иначе ще се получи редуване на частите на гърдите: долна(лежанка) горна (крива лежанка) канал(кросоувър) и пак долна (флаис).

Малко стана май гаф,кво имаш предвид с това...До колкот разбрах от поста ти излезе че флайса бил за долна част,а до колкот знам той натоварва предимно външната част на гърдите!

26.02.06
21:03
#7

щом качваш и си начинаещ махни кросоувъ Сложи изтласкване от полулег след изтласкване от лег След това прави избутване на дъмбели с въртене(може и без въртене) Това е моя съвет

26.02.06
23:59
#8

а моя съвет е да си вземеш едно другарче с теб за хоризонталния лег и да сложиш 10-12.5 кг повече от нормалното и правиш 4-5-6 повторения мн измъчено и с помощ от приятелчето-така доста бързо ще ти се покачат резултатите. и още едно съветче изцеждай гърдите на максимум , а и 9 серии са прекалено малко...

10.02.19
18:15
#9

Имам същият проблем преди правех на лежанка с 60 кг 7
Сега правя 4 или 5 макс
И как да си вдигна силата

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1